ورود ٨ قطارجديد تا آغاز سال تحصيلي/ بازديد معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران از پايانه مهرشهر و ايستگاه گلشهر

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران و جمعي از مديران و معاونين شركت بهره برداري مترو تهران صبح امروز با حضور در ايستگاه گلشهر و پايانه مهرشهر از نزديك مراحل تعمير نگهداري قطار ها ديدن كرد.

به گزارشخبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوانسيد جعفر هاشمي تشكري در حاشيه بازديد از پايانه مهرشهر با اشاره به اينكه تعميرات و نگهداري بطور كلي يكي از كارهاي بسيار مهمي است كه در مترو بايد انجام شود اظهار كرد: در اين بازديدي و ضعيت تلاش همكاران  مورد ارزيابي قرار گرفت و آن انتظاري كه براي تعمير و نگهداري داشتيم در اين پايانه و شركت واگن سازي به لطف خدا فراهم شده است.

وي با اشاره به اينكه هر هفت سال و نيم يك بار بايد واگن و لوكومتيو ها حدود بعدازيك ميليون دويست كيلومتر پيمايش  بايد تحت تعميرات اساسي (اورهال ) قرار گيرند افزود: امروز مشخص شد كه در بخش واگن ها و لوكومتيو تعميرات ما توسط مهندسين ايراني و با تجهيزاتي كه در اختيار دارند در سطح بسيار خوبي انجام مي شود.

معاون حمل و نقل و ترافيك گفت: در اين بخش با محدوديت ها و مشكلاتي هم روبرو هستند كه قراراست در جلسه آينده هيئت مدير مديريت پايانه مسائل را مطرح كند و با توجه به اهميت نقش تعميرات نيازمندي ها را مرتفع كنيم.

وي در ادامه از ورود 3 رام قطار اورهال شد خبر داد و گفت 5 رام قطار جديد نيز براي نيمه شمالي خط سه با شروع سال تحصيلي اضافه خواهد شد و مهر ماه امسال بهتر از سال هاي قبل خدمات رساني خواهيم داشت .

هاشمي تشكري خاطرنشان كرد: تا پايان سال نيز به همين ترتيب به تعداد قطارها اضافه مي شود و در حال حاضر قطعات 22رام قطار را در اختيار داريم كه 5 رام تا آغاز سال تحصيلي و 17 رام باقي مانده تا پايان سال به همين ترتيب اضافه خواهند شد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار