فرار تروریست های داعش از منطقه العصری در غرب بیجی

در عملیات آزاد سازی منطقه العصری در غرب شهر بیجی دست کم 70 نفر از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری واع، سرلشکر جمعه عناد، فرمانده عملیات استان صلاح الدین روز دوشنبه گفت: ارتش و نیروهای داوطلب مردمی در عملیات نظامی مشترک توانستند منطقه العصری از توابع شهر بیجی در استان صلاح الدین عراق را از وجود گروه تروریستی داعش پاکسازی کنند.
جمعه عناد افزود: با ورود نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی به منطقه العصری، تروریست های داعش از این منطقه فرار کردند و منطقه العصری در کنترل کامل ارتش قرار گرفته است.
وی افزود: درعملیات نظامی آزاد سازی منطقه العصری دست کم 70 نفر از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند.
این مسئول نظامی عراقی تصریح کرد: نیروهای امنیتی و گروههای داوطلب مردمی همچنین منطقه تل ابوجراد در حومه شهر بیجی را از اشغال عناصر گروه تروریستی داعش آزاد کردند.
سرلشکر جمعه عناد تاکید کرد: عملیات نظامی ارتش با حمایت نیروهای مردمی، حملات هوایی ارتش و ائتلاف بین المللی برای پاکسازی کامل شهر بیجی و پالایشگاه مهم این شهر از وجود تروریست های تکفیری ادامه دارد.
نیروهای امنیتی عراق دیروز همچنین با آزاد سازی فرمانداری شهر بیجی از اشغال تروریست ها، پرچم عراق را بر بالای این ساختمان بر افراشتند.
منابع امنیتی عراق یادآور شدند: منطقه صینیه در حومه شهر بیجی نیزدر محاصره کامل ارتش و نیروهای مردمی قرار دارد و به زودی آزاد خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار