سنندج؛

آغاز بهره برداری از 7 پروژه عمرانی در شهرستان بانه

با حضور نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، 7 پروژه عمرانی در شهرستان بانه افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، راه روستایی قاضی بذر ـ سیچان به طول 2.7 کیلومتر یکی از این پروژه‌ها بود که با اعتبار 9 میلیارد ریال که از محل اعتبارات استانی و ماده 180 تامین شده بود مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

راه روستایی بنی رزان نیز یکی دیگر از طرح‌های راه‌سازی بود که به طول 1.3 کیلومتر که آسفالت آن درجه 2 بوده و با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

راه روستایی اوغل به طول 2.4 کیلومتر از دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز بود که با اعتبار 750 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و دسترسی 50 خانوار این روستا را به جاده آسفالت فراهم کرده است.
پروژه راه روستایی بیلو به طول 2.7 کیلومتر و با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده با حضور مسئولان شهرستان بانه و نماینده مردم شهرستان‌های بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی بود که زمینه دسترسی 60 خانوار این روستا را به جاده آسفالت فراهم کرد.

چمن مصنوعی باشگاه صفری به مساحت 7 هزار و 500 مترمربع و با اعتبار 5 میلیارد و 600 میلیون ریال، آسفالت بلوار حقیقی شهر بویین به طول 3.5 کیلومتر و با اعتبار 5 میلیارد ریال و همچنین بهره‌برداری از روشنایی معابر جاده سردشت از دیگر طرح‌هایی بود که در بانه افتتاح شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.