پیشکسوتان قرآنی در مستند «روش‌ها و منش‌ها» معرفی می‌شوند

تولید مجموعه مستند «روش‌ها و منش‌ها» آغاز شده و قرار است نیمه دوم سال جاری به روی آنتن شبکه قرآن سیما برود .

 به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «روش ها و منش ها» عنوان مجموعه مستندی است که به معرفی شخصیت ها و پیشکسوتان صاحب سبک در حوزه های مختلف قرآن کریم اعم از : حفظ ، قرائت ، روخوانی ، روانخوانی ، ترتیل خوانی ، اشاره و غیره می پردازد که تولید این مجموعه در شهرهای قم و تهران آغاز و قرار است در نیمه دوم سال جاری به روی آنتن شبکه قرآن سیما برود.

این مجموعه در 13 قسمت 28 دقیقه ای به همت گروه آموزش شبکه قرآن در دست ساخت بوده که تاکنون در فاز نخست تولید این برنامه ، 3 قسمت آن تدوین و آماده پخش است.

«روش ها و منش ها» در قسمت اول خود به معرفی حجت الاسلام والمسلمین علی حبیبی که از پیشکسوتان شناخته شده و صاحب سبک در ترویج قرائت قرآن و همچنین از مؤلفین کتاب های روخوانی و روان خوانی قرآن کریم می باشند ، می پردازد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی طباطبایی که مبدع سبک اشاره ها و روش حفظ ایشان بخصوص برای سنین خردسالی و نوجوانی تحول چشمگیری در جامعه به وجود آورد میهمان دومین برنامه این مستند است.

مخاطبان در سومین قسمت این مجموعه با زندگی و شخصیت قرآنی استاد شهریار پرهیزکار آشنا خواهند شد که ترتیل خوانی ایشان در جذب مخاطب و بومی سازی ترتیل قرآن کریم حائز اهمیت است.

تهیه کنندگی «روش ها و منش ها» برعهده سید حسین موسوی است که بیش از این مستند برکت را در ترویج و تبلیغ صدقه ، انفاق و وقف برای شبکه قرآن سیما تولید و مورد استقبال مخاطبان و مدیران ارشد رسانه ملی قرار گرفته بود. 








انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار