ثمری: رشته‌های پارویی را در کیش توسعه می‌دهیم

دبیر هیات قایقرانی کیش گفت: تمامی رشته‌های قایقرانی را با توجه به داشتن پیست برای رشته‌ی مورد نظر در طول زمان توسعه خواهیم داد.

مصطفی ثمری در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: کار خود را در رشته‌های کانوپولو، دراگون بوت بدست و آبهای آرام، بادبانی و پا دل برد در این  جزیره آغاز کردیم اما برای رشته‌‌های آبهای آرام و روئینگ احتیاج به پیست داریم. که برای راه‌اندازی پیست نیز زمان لازم خواهیم داشت.

وی افزود: در رشته بادبانی به زودی مقدمات استعدایابی را در بخش نوجوانان و جوانان فراهم خواهیم کرد زیرا در این رشته‌های کار زیاد است و برای گسترش و توسعه آن برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام شده است.

ثمری در خصوص توسعه رشته اسلالوم کیش تصریح کرد: اسلالوم هم احتیاج به پیست دارد و برای توسعه آن در کیش احتیاج به هزینه بالایی داریم که در دراز مدت محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: البته رئیس هیات کیش ( صادقی‌کیا) امکانات  لازم را برای ما محقق کردند و فدراسیون هم در مدت کمبود نیازهای ما را برطرف خواهد کرد و کمک می‌‌کنند تا استعداد‌یابی را گسترش دهیم و با توجه به اینکه جمعیت کیش محدود است با برنامه‌ریزی باید پیش برویم.

وی اظهار داشت: آب و هوای جزیره کیش به صورتی است که در فصولی که در مرکز کشور به علت سردی هوا کار سخت می‌شود، این منطقه بهترین شرایط آب‌و‌هوایی را دارد و با این شرایط می‌توان به عنوان کمپ تیم ملی در فصل زمستان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار