در هزار رنگ «نقاط اتفاقی»

نگاه «نقاط اتفاقی» متوجه علاقمندان نقاشی است.

بیتا علی آبادی هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «نقاط اتفاقی» حاصل تلاش یک گروه 6 نفره است که همگی از دانشگاه علم و فرهنگ ایران فارغ التحصیل شده و با توجه به فضای فکری و کاریمان گرد هم آمدیم.

وی افزود: بعد از هم نشینی‌های بسیار به این نتیجه رسیدیم که هر کس با فضای فکری خودش کار کند و سبک مورد علاقه‌اش را در آثار پیاده سازد، اما این به معنای عدم هماهنگی نیست و در کمال آزادی عمل یک‌پارچگی شخصی در تمام آثار دیده می‌شود.

وی اظهار کرد: سبک کاری من و دو نفر دیگر از اعضای گروه رئال است و بیشتر روی نمادهای ایرانی کار کردیم یکی از دوستان سبک سورئال را برای کارهایش انتخاب کرد خانم سنگرگیر تمرکزش روی ماشین‌های قدیمی هم چنین یکی از دوستان آثارش را تحت تاثیر دنگوگ خلق کرد.

علی آبادی خاطر نشان کرد: تقریبا 8 ماه است که برای تهیه این آثار زمان گذاشتیم و بعد اتمام دانشگاه حواسمان متوجه «نقاط اتفاقی» بود تا جایی که این گروه با این اعضا ثبت کرده و چون قلم زنی مان به هم نزدیک بود تصمیم گرفتیم بعد از این هم نمایشگاه‌هایی در کرج و سایر گالری‌ها برپا کنیم.

لازم به ذکر است؛ این نمایشگاه از 12 تا 24 شهریور ماه در گالری نگاه به نشانی لواسان بلور اصلی نرسیده به میدان گلندوک پلاک 872 میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.