مسافرگيری از نيمه شمالی خط 3 از اول مهر ماه

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداری تهران با اشاره به بهره برداری از نیمه شمالی خط 3 مترو تهران در مهر ماه سال جاری گفت: با اين اتفاق 18 کیلومتر به طول خط سه اضافه شده و منجر به اتصال جنوب غرب به شمال شرق تهران می‌شود.

سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اينكه در نيمه های شهريور عمليات راه اندازي نيمه شمالی خط 3 براي تست های عملياتی انجام می شود اظهار كرد: در ابتدا سرويس دهی را بدون مسافرآغاز می كند و از اول مهر ماه مسافر گيری با شروع سال تحصيلی شمال خط 3 به بهره برداری مسافری می رسد.

وی در خصوص افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو گفت: در بخش شمالی خط سه مترو همزمان با افتتاحیه بخش شمالی، ایستگاه‌های شهید بهشتی، میدان نوبنیاد، ایستگاه شهید زین‌الدین و شهرک قائم افتتاح می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداری تهران با اشاره به اينكه همزمان با افتتاح بخش شمالی خط 3 متروی تهران، چهار ایستگاه مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت. افزود: امكانات 4 ايستگاه در حد پيش بينی شده آمد و تنها نصب برخی  از ايستگا ه ها باقی مانده كه در حال انجام است و تا نيمه شهريور ماه نصب می شود.

وی با بیان اینکه در ابتدای راه‌ندازی خط 3 این چهار ایستگاه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و بلافاصله بعد از آن مابقی ایستگا‌ه‌های بخش شمالی خط 3 افتتاح می‌شوند، گفت: شهرداری تهران برای ایجاد مترو با محدودیت‌های بسیاری مواجه است؛ اما با حمایت ویژه شهردار تهران توانستیم به وعده خود مبنی بر افتتاح یک ایستگاه در هر ماه اقدام کنیم و امیدواریم طی آینده نزدیک بتوانیم این ایستگاه‌ها را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار