قم؛

وضعیت بسیار نامطلوب الگوی مصرف آب

مدیر عامل شرکت آبفا روستایی قم: استحصال 14.2 میلیون مترمکعب آب برای 30 هزار مشترک روستاهای استان، نشان از یک وضعیت بسیار نامطلوب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: مدیرعامل شرکت آبفا روستایی استان قم با اشاره به استحصال سالانه حدود 14 میلیون مترمکعب آب توسط این شرکت افزود: این حجم آب توسط کارشناسان شرکت آبفار و بهداشت مورد کیفیت‌سنجی قرار می‌گیرد و پس از انجام فرآیند کنترل کیفی و بهداشتی در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

علیجان صادق‌پور با اشاره به وجود 150 روستا در قم تصریح کرد: با این تعداد روستا حدود 30 هزار مشترک زیر پوشش این شرکت قرار دارند و  شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم  تمام تلاش خود را در ارائه خدمات ارزشمند به مردم روستاهای این استان به‌کار گرفته است.

وی گفت: با وجود 130 حلقه چاه، چشمه و رشته قنات و نیز منابع آب سطحی، 101 باب مخزن ذخیره با ظرفیت 40 هزار مترمکعب و 920 کیلومتر شبکه و خط انتقال، سالانه حدود 14 میلیون مترمکعب آب استحصال می‌شود.

مدیر شرکت آبفا روستایی قم وضعیت الگوی مصرفی آب را نامطلوب دانست و افزود: میزان استحصال 14.2 میلیون مترمکعب آب برای 30 هزار مشترک روستاهای استان درواقع  بیانگر فاصله بسیار زیاد از الگوی مصرف می باشد که این نشان از یک وضعیت بسیار نامطلوب است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.