استعفای شخصی و نا آرامی در آب‌های آرام؛

میلاد: رفتار حاشیه‌ای با ورزشکار، نتیجه فرا ملی دارد

چند روز گذشته برخی حاشیه‌ها منجر به استعفای محسن میلاد رئیس کمیته آب های آرام شد.

محسن میلاد، رئیس کمیته آبهای آرام قایقرانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: استعفای من شخصی است اما فرایند نتایج حاشیه‌ای با پاروزنان نتیجه فرا ملی خواهد داشت و همه را زیر سوال می‌برد.

محسن میلاد در ادامه بیان کرد: با توجه به مشکلات مالی و کاری که پیدا کردم استعفا داده‌ام البته شرایط جوری رقم خورد که خیلی ناراحتم کرد و استعفایم را نوشته و به ناخدا امینی دادم و از بین بد و بدتر، بد را انتخاب کردم.

وی در خصوص وضعیت ورزشکاران این رشته و بحث‌هایی که هم اکنون وجود دارد افزود: امیدوارم تا ناخدا امینی برنامه‌ای برای این وضعیت در نظر بگیرد و با درایت و تخصصی که دارند ورزشکاران را برگرداند زیرا هر روز نبودن این ورزشکاران در اردو مساوی با لطمه‌ای است که به تیم می‌خورد و زحماتی که مدت‌های مدید در اردو برای آنها کشیده شده است.

میلاد در ادامه تصریح کرد: من به دلیل مشکلات شخص‌ام کنار کشیدم اما تیم ملی و ورزشکاران موضوعاتشان جدا از این مسائل است ضعف آنها به اعتبار فدراسیون و حوزه بین‌ الملل و ورزش ضربه خواهد زد .

وی در مورد مجوز آلمان و شرایطی که برای ویزاها پیش آمد، اظهار داشت: این بزرگترین چالشی بود که برنامه‌های ما را دچار مشکل کرد زیرا روادید  ورزشکاران تا مسابقات قهرمانی آسیا اعتبار داشت و 10 روزه بود اما خود ویزا اعتبار داشت که باعث شد فرزین اسدی پس از مسابقات زیر 23 سال اعتبار روادیدش تمام شود و با وجود مذاکراتی که داشتم روادیدها مدت اعتبار نداشت و تا زمانیکه تاریخ خود روادید به اتمام نرسد قادر نیستیم هیچ‌کاری انجام بدهیم و این اتفاق باعث از هم گسیختگی برنامه‌های ما شد.

میلاد در ادامه تاکید کرد: اما اگر با برنامه‌ریزی پیش برویم و تمرینات تخصصی و سرعتی را بچه های آبهای آرام پیوسته ادامه دهند و به کار حرفه‌ای خود پایان ندهند رشد فزآینده‌ای خواهیم داشت.

وی در خصوص عملکرد پاروزنان در مسابقات قهرمانی خاطرنشان کرد: پارو زنان آبهای آرام در مسابقات عملکرد بدی نداشتند اگر چه قادر بودند که بهتر از این باشند.

میلاد در خصوص مشکلات شخصی خود تصریح کرد: بنده با این 2 مشکل از کار در فدراسیون کناره‌گیری کردم، اما برای ورزشکاران خیلی ناراحتم چون نباید آنها را وارد مسائل حاشیه‌ای کنند زیرا فرآیند نتایج آنها ملی است و به کارکرد کل فدراسیون، هزینه‌های چندمیلیاردی  و کارکرد کل کارمندان فدراسیون بازی می‌گردد و نتیجه فراشخصیتی دارد از طرفی ورزشکارانی که به نتایج مورد نظرشان نرسیده‌اند با هر تلنگری آماده‌ منفجر‌شدن هستند پس نباید با آنها تند برخورد می‌شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار