گزارش سایت باشگاه فرانکفورت از هافبک ایرانی این باشگاه !

سایت باشگاه FSV فرانکفورت آلمان در گزارشی به انتقال احسان حاج صفی هافبک ملی‌پوش ایران به این تیم اشاره کرده است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،در گزارش پایگاه اینترنتی باشگاه فرانکفورت که در بوندسلیگای 2 آلمان حضور دارد و روز گذشته نیز سن پائولی آلمان را با یک گل شکست داد، آمده است احسان حاج صفی که یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان جوان لیگ برتر بود، با قراردادی 30 ژوئن 2017 به فرانکفورت پیوسته است.

این هافبک 25 ساله می‌تواند هم به عنوان هافبک چپ و هم به عنوان مدافع کناری برای تیمش به میدان برود. او که به همراه سپاهان توانسته سه بار قهرمان ایران شود، 69 بازی ملی دارد و علاوه بر سپاهان در تیم تراکتورسازی ایران هم حاضر بود که در 100 بازی برای این باشگاه 9 گل به ثمر رسانده است.

توماس اورال سرمربی فرانکفورت درباره انتقال حاج صفی به این تیم گفت:‌ احسان یک بازیکن با تجربه بین‌المللی بالاست که سابقه خوبی در لیگ ایران دارد و در جام جهانی اخیر نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. او با وجود سن کمی که دارد تجربه ملی بالایی دارد و تیم ما با وجود او می‌تواند در جناح چپ نقاط ضعف خود را برطرف کند. البته با توانایی‌های بالایی که او دارد می‌توانیم در خط هافبک نیز استفاده‌های مختلفی از او بگیریم.

همچنین کلمنس کروگر مدیر این تیم در این رابطه گفت: ما بسیار خوشحالیم که می‌توانیم از بازیکن باتجربه‌ای مثل حاج صفی استفاده کنیم. او در جام جهانی به خوبی توانایی‌های خود را ثابت کرد. همان طور که قبلا این کار را در بازی‌های پرتعداد ملی‌اش و در رقابت‌های آسیایی نشان داده بود. به نظر من او می‌تواند در بالاترین سطح اروپا بازی کند.

حاج صفی هم پس از نهایی انتقالش به فرانکفورت به سایت این باشگاه گفت: پس از موفقیتی که در کشور خودم به دست آوردم این یک موقعیت جدید برای من است که گام بزرگی به سمت پیشرفت بردارم و در کشوری که قهرمان جهان است، بازی کنم. بازی کردن برای باشگاه باسابقه‌ای چون فرانکفورت یک چالش بزرگ برای من است. از باشگاه فرانکفورت تشکر می‌کنم که این موقعیت را در اختیار من قرار داد و من هم همه تلاش خود را انجام می‌دهم تا پاسخ این اعتماد را بدهم.

منبع:ایسنا 

انتهای پیام/
برچسب ها: هافبک ، فرانکفورت ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار