بیش از یک میلیون و 200 هزار دلار بدهی خارجی داریم

افشارزاده: امضای اعضای هیات مدیره و مدیرعامل، قانونی است

مدیرعامل باشگاه استقلال غیرقانونی بودن امضای اعضای هیات‌ مدیره این باشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  استقلال که این‌روزها از مشکلات مالی رنج می‌برد، خبرهایی در برخی رسانه‌ها مبنی بر کسر امتیاز از استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان خارجی مانند توزی، که فیفا در این باره به آبی‌های پایتخت اولتیماتوم داده است. از سوی دیگر گفته می‌شود امضای اعضای هیات‌مدیره و حتی امضای مدیرعامل این باشگاه سندیت قانونی ندارد. به همین دلیل گفتگویی با بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال داشتیم که آن‌را در ادامه می‌خوانید. 

در برخی رسانه‌ها از غیرقانونی بودن امضای مسئولان باشگاه استقلال اخباری منتشر می‌شود، ماجرا چیست؟ 

با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مسئولان مربوطه، باید بگویم مشکلی در امضای اعضای هیات مدیره وجود ندارد و این‌‌که گفته می‌شود امضای مسئولان استقلال غیرقانونی است، صحت ندارد. 


گویا باشگاه استقلال از مشکلات مالی زیادی رنج می‌برد. در این‌باره توضیح می‌دهید؟ 

با توجه به این‌که سبک‌دست تاکنون سعی کرده مشکلات مالی را حل کند، اما وی با فردی قرارداد بست که آن شخص از تعهدات خود سر باز زد و در حال حاضر سبک‌دست سخت در حال پیگیری مالی است و در تکاپو برای یافتن حامی مالی جدید برای استقلال است. 

گفته می‌شود جلسات هیات‌مدیره استقلال پیاپی لغو می‌شود. 

همیشه جلسات ما دوشنبه‌ها برگزار می‌شود اما این هفته با توجه به مشغله‌ای که سبک‌دست داشت، به چهارشنبه موکول شد اما ما تاکید کردیم سبک‌دست در این جلسه حضور داشته باشد. حتی از مظلومی و پورحیدری هم خواستیم به جلسه بیایند. 


ماجرای شایعه اختلاف سبک‌دست با مسئولان استقلال چیست؟ 

اختلافی وجود ندارد. ما فقط اصرار داریم، مسائل مالی به زودی حل شود. درباره اینکه گفته می‌شود سازمان بازرسی هم به دلیل محدود کردن حامی مالی ایراداتی گرفته، باید بگویم با توجه به جلسه‌ای که با مسئولان سازمان بازرسی داشتیم، بنا شد برابر مقررات دیوان محاسبات عمل کنیم. قبلاً هم این کار صورت گرفته اما با توجه به بسته بودن برخی حساب‌ها در بعضی مواقع، به عملکرد مستقیم حامی مالی نیازمند بودیم. با توجه به جلسات متعددی که داشتیم در حال حاضر این کار روی اصول و حساب با ضوابط اجرایی دیوان محاسبات انجام می‌شود. 

ممانعت مسئولان استقلال از ورود خبرنگاران به کمپ حجازی و ممنوع‌المصاحبه شدن بازیکنان صحت دارد؟ 

درهر صورت اینطور نیست که کسی را از انجام کاری منع کنیم اما برای حفظ آرامش تیم بهتر است ضوابطی تنظیم شود و با توجه به صحبت‌هایی که با مسئولان داشتیم، بهتر است بازیکنان مصاحبه‌ای نداشته باشند تا بدون تنش به کار خود ادامه دهند. 

گویا خطر کسر امتیاز استقلال را هم مانند پرسپولیس تهدید می‌کند. 

تعدادی از بازیکنان از زمان مدیریت قبلی بودند که طلب‌شان را دریافت نکردند و با توجه به کمبود بودجه ما باید بیش از یک میلیون و 200 هزار دلار پرداخت کنیم. باید این مبلغ تقسیم‌بندی شود و با همکاری ابراهیمی و مانوسی‌فر این مساله پیگیری شود و امیدوارم مسائل مالی زود حل شود و نسبت به تقسیط جرائم اقدام شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار