مقام سوری: دمشق از کشورهای عربی حامی تروریسم نمی گذرد

قائم مقام وزارت خارجه سوریه تصریح کرد: دمشق از رژیم های حاکم در برخی کشورهای عربی حامی گروه های تروریستی در سوریه، نخواهد گذشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فیصل مقداد، قائم مقام وزارت امور خارجه سوریه مطلبی را در دیدار با هیئتی از سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) به ریاست احمد مجدلانی بیان کرد.
وی با اشاره به اینکه حمایت رژیم صهیونیستی از گروه های تروریستی در سوریه، کاملا آشکار است، گفت: رژیم های عربی حامی تروریسم، از حمایت فلسطین دست کشیده و بدین صورت به رژیم صهیونیستی و نقشه های غربی علیه منطقه خدمت کردند.
این مقام ارشد وزارت امور خارجه سوریه همچنین از کشورهایی که در بحران پنج ساله در کنار سوریه ایستاده اند و از دولت و مردم سوریه حمایت کردند، قدردانی کرد و گفت: مواضع این کشورها موجب ادامه پایداری سوریه در برابر جنگ ظالمانه تروریستی شده است و ما چنین مواضع جوانمردانه ای را فراموش نخواهیم کرد. 
مقداد باردیگر یادآور شد: دمشق همچنان مسئله فلسطین و آزادسازی سرزمینهای اشغالی را در صدر اهداف راهبردی خود قرار داده است.
وی افزود: دولت سوریه تلاشهای جدی برای کاهش رنجهای پناهندگان فلسطینیان مقیم این کشور ناشی از محاصره شماری از اردوگاه های فلسطین نشین بدست تروریستهای مسلح، انجام داده است.
براساس این گزارش، مجدلانی هم در این دیدار تمهیدات صورت گرفته برای برگزاری اجلاس فوق العاده کنگره ملی فلسطین را تشریح کرد، به ویژه اینکه این کنگره باهدف هماهنگ کردن نیروها و امکانات مردم فلسطین در مقابله با حملات ددمنشانه رژیم صهینونیستی برگزار می شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار