زن میانسال در دادگاه خانواده ؛

شوهرم نمی‌خواهد بازنشسته شود

زن میانسال زمانیکه دید شوهرش نمی خواهد بازنشسته شود، راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

شوهرم نمی‌خواهد بازنشسته شود
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زن میانسالی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم با این سن و سالش باز هم دارد کار می کند و حاضر به بازنشسته شدن نیست. با اینکه خیلی وقت است زمان بازنشستگی اش فرا رسیده اما از محل کارش درخواست کرده که باز هم به کارش ادامه دهد.

وی افزود: من چندین سال منتظر بودم تا شوهرم بازنشسته شود و با هم در این سال های آخر عمرمان به مسافرت های مختلف برویم و خوش بگذرانیم. اما او به هیچ عنوان حاضر نیست از کارش دست بکشد و می گوید تا آخرین لحظه عمرش می خواهد کار کند. از وقتی حکم بازنشستگی شوهرم آمده تا الان 4 سال می گذرد و ما هر روز سر اینکه او دیگر سرکار نرود با هم جنگ و دعوا داریم. دیگر از جنجال با شوهرم خسته شدم از اینکه هر روز با او کلنجار بروم که این آخر عمری بیشتر به زندگی ات برس خسته شدم. برای همین تصمیم به جدایی گرفتم تا خودم به تنهایی به زندگی ام برسم.

بعد از صحبت های این زن شوهرش نیز به دادگاه احضار شد تا قاضی صحبت های او را هم بشنود .

انتهای پیام/‎

برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
نه دلیلش این است که اگر در خانه بنشیند و به در و دیوار نگاه کنداحساس سرخوردگی و بی خاصیتی می کند و زودتر سکته سراغش می آید .توصیه به این خانم یک کار پاره وقت برای شوهرش پیدا کند اگر تو خانه باشد چه بهتر ، بعد بنشینند برای گشت و گذار و تفریح برنامه ریزی کنند
هی آقا کار برای زندگی است نه زندگی برای کار یک کمی هم به فکر زنت با ش با این همه سال چشم انتظاری
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
کار بیشتر= پول بیشتر
آخرین اخبار