شیراز؛

رد رشوه ميليونی ماموران انتظامی کازرون

رئيس بازرسی فرماندهي انتظامي استان فارس از رد رشوه 32 ميليون ريالی مأموران انتظامی شهرستان كازرون پس از كشف كالای قاچاق هفت ميلياردی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "رضا صادقي" گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي ماموران پليس آگاهي شهرستان كازرون از یک واحد انبار نگهداری کالای قاچاق در شهرستان بازرسی و مقدار 80 هزار كيلوگرم برنج، 85 هزار كيلوگرم نخود فرنگی و يك ميليون و 392 هزار نخ سیگار قاچاق كشف كردند.

وي ادامه داد : در اقدامی دیگر نيز ماموران انتظامی بخش "جره" اين شهرستان در بازرسی از دو دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت پیکان موفق به کشف 16 دستگاه یخچال، یک دستگاه ماشین ظرف شویی و یک دستگاه ماشین لباس شویی، 50 عدد باتری خوردو و 367 كارتن انواع مواد خوراكي قاچاق و فاقد مجوز قانوني شدند.

سرهنگ صادقي افزود : در اين عمليات ها پنج نفر دستگير و در حین انجام وظیفه دو نفر از متهمان جهت فرار از قانون مبلغ 32 میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به مأموران پیشنهاد دادند كه مأموران صحيح العمل ضمن امتناع از دریافت آن، مراتب را صورتجلسه و متهمان را به همراه کالای قاچاق كشف شده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی کردند.

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان فارس تصريح كرد: ارزش ريالي كالاهاي قاچاق كشف شده بالغ بر هفت میلیارد ريال برآورد شده است.

سرهنگ صادقي در پایان گفت : از شهروندان درخواست مي شود در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان، مراتب را از طريق تلفن 110 با پليس در جريان قرار داده و نظرات، انتقادات، پيشنهادات و تقدير و تشكر خود از مأموران انتظامي استان را نيز از طريق نلفن 197 اطلاع دهند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: رد ، رشوه ، میلیونی ، انتظامی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.