سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تنها نهادی که صلاحیت و وظیفه رسیدگی به برجام را دارد، مجلس است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تنها نهادی که صلاحیت و وظیفه رسیدگی به برجام را دارد، مجلس است.

سیدکمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با سرنوشت برجام اظهار داشت: مطالبی که آیت الله یزدی درباره توافق هسته ای در مجلس خبرگان مطرح کرد، قطعا قابل توجه و تامل است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد:  اگر ما بخواهیم زیر بار تعهد برویم تنها نهادی که اهلیت و وظیفه رسیدگی به این موضوع را دارد، مجلس است لذا این اظهارات آیت‌الله یزدی کاملا منطقی است.

وی بیان کرد: در حال حاضر در ارتباط با کشورها و قدرت‌های جهانی و خصوصا موضوعات مربوط به کشورهای 1+5 در یک پیچ تاریخی قرار داریم که بر همین اساس باید تمام تعهداتی که در برجام ذکر شده و مورد توجه گرفته، با دقت بررسی شود.

سجادی با بیان اینکه مجلس نماینده ملت ایران است، ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس این حق را دارند که موضوع توافق هسته ای را بررسی کنند، کما اینکه کمیسیونی برای بررسی برجام تشکیل شده است و این کمیسیون باید درباره این توافق تصمیم بگیرد لذا قطعا نباید غفلتی در این زمینه صورت گیرد تا باعث تضرر شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تصمیم همه مسئولان نظام درباره برجام این است که موضوع را به نحوی که به نفع کشور و ملت است بررسی و حل و فصل کنند زیرا این موضوع برای کشور مهم بوده و برای آن وقت و هزینه بسیاری صرف شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سجادی ، برجام ، خبرگان ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار