تالار شیشه‌ای در تلاطم/ رشد 25 واحدی شاخص کل

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 25 واحد رشد کرد و به کانال 64 هزار و 276 واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بررسی اوضاع فعلی بازار سهام اگرچه درحال حاضر فضای سیاسی تا حد زیادی تلطیف شده، اما از نظر اقتصادی هنوز برخی ابهام‌ها و ریسک‌ها در بازار باقی مانده است.

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 25 واحد رشد کرد و به کانال 64 هزار و 276 واحدی رسید

گفتنی است؛ امروز سهامداران بیش از 634 میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات به یک  میلیارد و 84  میلیون ریال در بیش از 27 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در نتیجه داد و ستدهای‌ امروز؛ نمادهای شیراز، رانفور، شبهرن با روند منفی و نمادهای وغدیر، وانصار، فملی، شپنا با روند مثبت متوقف شدند.

نمادهای پربیننده معاملات امروز شامل نمادهای بانک ملت، بانک صاردات ایران، پارس خودرو، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، س.نفت و گاز پتروشیمی تامین با روند مثبت  نماد  ایران خودرو با روند منفی به کار خود پایان دادند.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با رشد 9 واحدی به 25 هزار و 409  واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با رشد 4 واحدی به 9 هزار و 851 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با رشد 4 واحدی به  8 هزار و 421 روبه‌رو شدند.

شاخص آزاد شناور با روند مثبت 86 واحدی به 72 هزار و 482 واحد، شاخص بازار اول با روند صعودی 23 واحدی به 45 هزار و 511 واحد و شاخص بازار دوم بورس نیز با روند مثبت 25  واحدی به 137 هزار و 684 واحد رسید.

کارشناسان بر این باورند پس از توافق هسته‌ای،با وجود آنکه شرایط نامساعدی از اوضاع اقتصاد کشور در یک سال آینده می‌توان متصوّر بود، اما دورنمای آینده اقتصاد ایران روشن بوده و به طور حتم تحرک بازار سرمایه را برای بلند مدت و میان مدت در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار