رسایی: اتخاذ تصمیم درست درباره "برجام" نیازمند آگاهی نمایندگان از تمامی زوایای توافق است

یک نماینده مجلس گفت: پاسخ‌های شفاف تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای فعلی و سابق ویژگی‌ مهم کمیسیون ویژه برجام است.

رسایی: پاسخ‌های شفاف تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای فعلی و سابق ویژگی‌ مهم کمیسیون ویژه برجام  استحجت‌الاسلام و المسلمین حمید رسایی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به روند بررسی برجام در کمیسیون ویژه، گفت: یکی از ویژگی‌های مجلس شورای اسلامی برخلاف بسیاری از نهادهای دیگر این است که در یک فضای شیشه‌ای قرار گرفته و مشروح مذاکرات آن از رادیو پخش میَ‌شود، لذا طبیعی است که جلسات مجلس باید شفاف باشد.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های مهم جلسات کمیسیون ویژه برجام حضور تیم مذاکره کننده فعلی و سابق است و نمایندگان با شفافیت و وضوح کامل سوالات خود را در کمیسیون مطرح کرده و مذاکره کنندگان با شفافیت پاسخ می‌دهند؛ این به معنای مطالبه‌گری بوده و حق مردم است.

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه مجلس، اکنون در یک مقطع حساس قرار دارد، تصریح کرد: برای اتخاذ تصمیم درست درباره برجام ضروری است زمینه‌های آگاهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تمامی زوایای این توافقنامه فراهم شود.

رسایی خاطرنشان کرد: با توجه به تشکیل کمیته‌های مختلف در کمیسیون ویژه برجام، قرار است  در این کمیته‌ها از کارشناسان مختلف دعوت و سوالات و ابهامات درباره برجام از آنها پرسیده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار