هفت تیرکشی در شهر برای وصول مطالبات از طلبکاران

فرمانده انتظامی ‌تربت‌جام گفت: سه عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی ایجاد رعب و وحشت در شهرستان تربت جام خراسان رضوی کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی‌اصغر مختاری در گفت‌و‌گویی، اظهار داشت: در پی تیراندازی افرادی ناشناس در خیابان حافظ ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام افزود: ماموران انتظامی با بررسی‌های اطلاعاتی و در عملیاتی غافلگیرانه 3 تن از عاملان تیراندازی و اخلال در نظم و آرامش شهروندان به نام‌های مسعود 24 ساله، سعید 25 ساله و غفار 20 ساله را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
 
وی ضمن اشاره به اینکه متهمان هر یک دارای سوابق کیفری نزاع و درگیری هستند ، اظهار داشت: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه آنان یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه تعداد 3 تیغه خشاب، 90 تیر جنگی همچنین تعدادی چاقو و قمه کشف و ضبط کردند.
 
‌مختاری خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های فنی و پلیسی بعمل آمده متهمان اعتراف کردند انگیزه آنها از این اقدام شرورانه وصول مطالبات از طلبکاران‌شان با ایجاد رعب و وحشت بوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار