آتش بی احتیاطی در کارگاه چاپ کلیشه و سیلک

بی توجهی به اصول ایمنی و بی احتیاطی در استفاده از مایعات قابل اشتعال، کارگاه چاپ کلیشه و سیلک را به آتش کشید.

به گزارش حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، در پی تماس شهروندان با سامانه125 و اطلاع رسانی این حادثه مبنی بر آتش سوزی کارگاه چاپ کلیشه و سیلک، ، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 14:29 ظهر روز گذشته بلافاصله ایستگاه های 24، 15، تیم نجات 2، نردبان و تشک نجات را به محل حادثه در جنوب به شمال بزرگراه بسیج، نبش خیابان 38 اعزام کرد.

مجید الوندی افسر آماده منطقه هشت عملیات در این باره گفت: در یک ساختمان سه طبقه که طبقه دوم آن به کارگاه تهیه کلیشه و سیلک تبدیل شده بود به علت سهل انگاری در استفاده از مایعات قابل اشتعال(تینر و بنزین) آتش گرفته و کاملاً شعله ور بود و به اظهار شاهدین یک نفر از کارگران درون کارگاه محبوس بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع برق و گاز ساختمان ایمن سازی های لازم را انجام دادند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله های آتش را مهار و خاموش کردند و پس از جستجوی محبوس شده خوشبختانه مشخص شد که کارگرقبل از گسترش آتش توانسته بود، ازمحل خارج شود.

الوندی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از لکه گیری کامل محل حادثه و دادن تذکرات ایمنی به مالک به عملیات خود پایان داد.

کارشناسان سازمان آتش نشانی به افرادی که با مایعات قابل اشتعال سروکار دارند توصیه می کنند با توجه به بخارات متصاعد شده از این گونه مایعات مخصوصاً در مجاورت منبع حرارت و گرما نهایت دقت را در نظر داشته باشند و از افراد با سابقه و مجرب استفاده کنند که دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار