هاشمی: موافق جداسازی کمیته پارالمپیک از المپیک هستیم

رئیس کمیته ملی المپیک اعتقاد دارد برگزاری نشست‌ با وزارت ورزش به حضور موفق در ریو منجر خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک درباره نشست با وزیر ورزش گفت: نشست مشترک بین اعضای هیات اجرایی و شورای معاونین وزارت ورزش با حضور گودرزی برگزار شد.

مباحث امروز درباره کسب سهمیه و حضور موفق در المپیک ریو بود. تاکید همگان بر این بود با برگزاری چنین نشست‌هایی هماهنگی دو دستگاه برای کسب سهمیه و حضور موفق در المپیک  بیشتر شود.

وی افزود: ستاد عالی المپیک که 6 الی 7 ماه پیش تشکیل شد دو جلسه برگزار کردیم در نشست امروز تاکید شد تا تعداد نشست‌ها بیشتر شود همچنین این صحبت را مطرح کردیم که تعداد اعضای جلسه ستاد بیشتر شود. بعد از کسب سهمیه ارزیابی ما دقیق‌تر خواهد شد. روسای فدراسیونها می‌توانند در جلسات ستاد عالی ورود کرده و گزارشات خود را ارایه دهند.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه با اشاره به اینکه گزارشاتی از سفر شهنازی به ریو در جلسه امروز ارایه شد خاطر نشان کرد: من گزارشی را از روند برنامه‌ها بعد از اینکه آن به اعضای حاضر در جلسه ارایه کردم همچنین شهنازی گزارشات خود را درباره سفر به ریو دهکده مسابقات و هتل‌های اسکان ارایه کرد.

همه دغدغه‌های ما در نشست امروز مطرح شد. همچنین تاکید شد به دلیل کمبود منابع مالی بتوانیم بود که را مدیریت کنیم البته رشته‌های المپیکی در اولویت هستند.

هاشمی در پایان با ابراز رضایت از استقلال المپیک از پارالمپیک اظهار داشت: باید ماهیت قانونی طی شود وقتی ساختار مستقل شود کمیته پارالمپیک هم می‌تواند تقویت شود. ما موافق آن هستیم امیدواریم مجلس هم کمک کند.

منبع :فارس

انتهای پیام/
       

برچسب ها: المپیک ، تاکید ، روسای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.