خوش‌تیپی پای مرد جوان را به دادگاه خانواده کشاند

خوش تیپی و پولداری مرد جوان برایش دردسر ساز شد و پای این مرد را به دادگاه خانواده کشاند.

خوش‌تیپی پای مرد جوان را به دادگاه خانواده کشاند
به گزارش حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  چندی پیش زوج جوان به دادگاه خانواده رفتند و درخواست طلاق دادند.

مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: همسرم مدام به من شک می کند و زندگی را برای هردویمان به جهنم تبدیل کرده است. او همیشه مرا چک می کند و سعی دارد بفهمد کجا هستم و با کی صحبت می کنم. هرچه به او می گویم من به جز تو هیچ کس را دوست ندارم و دست از پا خطا نمی کنم، فایده ای ندارد و باز هم به من مشکوک است.

وی ادامه داد:همسرم تصور می کند که من هرلحظه ممکن است به او خیانت کنم در صورتیکه نمی دانم چرا این ذهنیت همیشه با او همراه است. اما هرچه هست دیگر نمی توانم این وضعیت را تحمل کنم و از سوی یک نفر هر لحظه چک شوم. برای همین درخواست جدایی دارم.

پس از آن زن جوان نیز به قاضی گفت: آقای قاضی شوهر من مرد خوش تیپ و پولداری است و طبیعی است که زنان زیادی در آرزوی بدست آوردن او باشند. من هم دست خودم نیست، هربار که او از خانه بیرون می رود مدام این فکر به سراغم می آید که حتما زنان زیادی برای بدست آوردن او دست به کارهایی بزنند و شوهرم را اغفال کنند. برای همین فکرم همیشه درگیر است. راستش من هم از اینکه با شوهرم ازدواج کردم پشیمانم. با اینکه عاشق شوهرم هستم ولی اینطوری نمی شود زندگی کرد.

در پایان قاضی این زن و شوهر را به مشاوره خانواده فرستاد تا اگر مشکلشان حل نشد باز هم درخواست طلاق بدهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
salar
۰۹:۳۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
این مشکل را اکثر خانمها دارند
بهتر است آقاین خود را در مضن اتهام قرارندهند و با همسر خود راحت باشند به گونه ی که همسرشان دیگر نیازی به چک کردن نداشته باشد
بطور مثال پسورد گوشی رایانه تبلت و ... را برداشته و حتی برای اعتماد سازی چند روزی بدون او از هدف شما اطلاع پیدا کند، به بهانه های مختلف او را همراه خد به محل کار و یا قرارهای بیرون ببرید
جواب میده ...
آخرین اخبار