همدان؛

تصویب 5 رشته جدید در مقطع دکتری و کار‌شناسی ارشد واحد همدان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از تصویب 5رشته جدید در مقطع دکتری و کار‌شناسی ارشد این واحد دانشگاهی از سوی شورای گسترش وزارت علوم وتحقیقات فناوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اصغر تیموریان گفت: با مجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری 5 رشته جدید به شمار رشته‌های تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی اضافه شد، رشته مدیریت ورزشی و الهیات علوم قرآن و حدیث در مقطع دکتری و رشته های مکانیک گرایش طراحی کاربردی ، معماری گرایش طراحی داخلی و ریاضی گرایش کاربرد تحیق در عملیات در مقطع کارشناسی ارشد با توجه به نیاز منطقه مورد تصویب قرار گرفته است.


معاون آموزشی واحد همدان ادامه داد: با تصویب این رشته‌ها شمار رشته‌های مقطع کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی همدان به 43 رشته و رشته های دکتری این واحد دانشگاهی به 19 رشته مقطع رسیده است.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان اکنون با داشتن بیش از 166 رشته به ترتیب 19 رشته دکتری، 43 رشته کار‌شناسی ارشد، 63 رشته کار‌شناسی و 41 رشته کاردانی با داشتن بیش از 14 هزار نفر دانشجو مشغول به فعالیت است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با توجه به آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه نیز گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت azmoon.org در ۱۰۳ رشته در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته واحد همدان ثبت نام کنند.

تیموریان بیان کرد: ثبت‌نام داوطلبان هیچ محدودیتی به لحاظ مدرک دیپلم متوسطه آنها وجود ندارد و هر داوطلب می‌تواند از هر یک از مجموعه‌های آموزشی بر اساس علاقه انتخاب رشته پس از تهیه کارت اعتباری و ثبت‌نام در سایت مرکز آزمون ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.