با حضور وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات؛

دومين همايش نقش‌آفريني زنان در توسعه پايدار برگزار مي‌شود

دومين نمايشگاه و همايش بين‌المللي "نقش‌آفريني زنان در توسعه پايدار" از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت با همكاري معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري و تمامي وزارتخانه‌هاي دولتي از ۲۴ تا ۲۷ شهريور ماه جاري برگزار مي‌شود.

دومين همايش نقش‌آفريني زنان در توسعه پايدار برگزار مي‌شود
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در اين رويداد بين‌المللي كه با هدف تبيين نقش‌آفريني زنان در توسعه پايدار و با بهره‌گيري از تجربيات موفق ملي و بين‌المللي و تمركز بر كارآفريني و اشتغال‌زايي برگزار مي‌شود امور زنان و خانواده وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به عنوان سرگروه كالايي ارتباطات و فناوري اطلاعات مشاركت مي‌كند.

براساس اين گزارش، اين رويداد كه يكي از اهداف آن سازماندهي زنان فعال، فارغ‌التحصيلان و علاقه‌مندان به فعاليت در حوزه‌هاي مختلف است در چهار بخش، همايش، نمايشگاه، جايزه بانوي كارآفرين سال و كتاب معرفي بانوان كارآفرين پيش‌بيني شده است كه به منظور حمايت از دانشجويان و فارغ‌التحصيلان و علاقه‌مندان به كارآفريني، سه گذر كارآفريني و اشتغال "صنايع كوچك، متوسط و بزرگ" در نظر گرفته شده كه در اين گذرها خدمات پرورش و مشاوره ايده تا دريافت مجوز كسب، مكان استقرار و ارائه تسهيلات ارائه مي‌شود.

اين نمايشگاه ۲۴ شهريور ماه افتتاح شده و پس از برگزاري همايش بين‌المللي در روزهاي ۲۵ و ۲۶ شهريور در روز ۲۷ شهريور همزمان با مراسم اختتاميه، بانوي كارآفرين سال انتخاب و معرفي مي‌شود.

علاقه‌مندان براي ثبت‌نام در غرفه‌هاي نمايشگاه، ارائه مقاله و يا شركت در هر يك از بخشهاي اين رويداد مي‌توانند به آدرس الكترونيكي www.womensd.com مراجعه كنند.


منبع: روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.