اهدا جوایز به فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه آزاد

اهدا جوایز در جهت ارج نهادن تلاش دانش آموزان و دانشجویان ممتاز اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.

دکتر احسانی معاون اداری و نالی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بخشنامه‌ای در زمینه ارج نهادن تلاش دانش آموزان و دانشجویان ممتاز اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی صادر کرده‌ایم که تمام واحدهای دانشگاهی باید در صورت تأمین اعتبار نسبت به پرداخت هدایای دانش آموختگان ممتاز و چاپ عکس‌های آنها در روزنامه فرهیختگان اقدام کنند.

وی افزود: شرایط لازم برای دریافت هدایا به این شکل است که دانش آموزانی که در مقاطع اول تا ششم ابتدایی هستند 50 هزار تومان، دانش آموزان دوره اول متوسطه اگر در مدارس تیز‌هوشان باشند و با معدل بالای 18 و اگر در سایر مدارس باشند با معدل بالای 19 به آنها 60 هزار تومان تعلق می‌گیرد.

احسانی مطرح کرد: دانش آموزان دوره دوم متوسطه اگر در مدارس تیز‌هوشان باشند با معدل بالای 17 و اگر در سایر مدارس باشند با معدل بالای 17 به آنها 80 هزار تومان تعلق می‌گیرد هم چنین دانشجویان علوم انسانی با معدل بالای 18 و سایر رشته‌ها با معدل بالای 17 مبلغ 100 هزار تومان به آنها تعلق می‌گیرد.

وی در پایان گفت: امسال معدل مورد نیاز برای دریافت هدایا برای دانش آموزان تیز‌هوشان به دلیل سخت گیری زیاد و سطح بالای مدارس تیز‌هوشان‌، نسبت به سال‌های قبل کمتر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار