جهان واقعی‌ترین شخصیت «پشت بام تهران» است

با توضیحاتی که سعید نعمت‌الله راجع‌ به شخصیت‌ جهان داد مجذوب این کاراکتر شدم.

نوید خداشناس بازیگر سریال «پشت بام تهران» در خصوص ویژگی‌های نقش خود در این مجموعه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: در این مجموعه نقش جهان را ایفا می‌کنم. جهان دوست غیاث بوده که کامبیز دیرباز آن را بازی می‌کند. جهان صمیمی‌ترین رفیق غیاث است که ناخواسته وارد یک دردی شده و به همین دلیل مجبور می‌شود تا از غیاث کمک بگیرد.

وی ادامه داد: جهان خواهری بنام اختر دارد که ایفای نقش او را آزاده صمدی بر عهده دارد و در جریان ارتباطاتی که بین او وغیاث شکل می‌گیرد با هم ازدواج می‌کنند.

خداشناس در مورد همکاری با بهرنگ توفیقی بیان کرد: این اولین بار است که با آقای توفیقی افتخار همکاری دارم. اما در همین مدت که در کنار او هستم بسیار از همکاری با وی لذت برده‌ام. توفیقی با وسواسی بسیاری که روی پلان‌ها و بازی بازیگران دارد بسیار خوب عمل می‌کند. البته این وسواس فقط مختص به توفیقی نیست بلکه سعید نعمت‌الله نیز با حساسیت بالا در کار حضور داشته و این باعث ارتقای کار خواهد شد.

خداشناس در خصوص چگونگی پذیرش نقش جهان در سریال «پشت بام تهران» عنوان کرد: هنگامی که در پیش تولید سعید نعمت‌الله، طرح را برای من توضیح داد، شیفته نقش و شخصیت جهان شدم، زیرا این کاراکتر واقعی‌ترین شخصیت این قصه است که هدفش فقط رسیدن به پول است.

وی اظهار داشت: در کارهای قبلی خود مانند «مدینه» و «مادرانه» با سعید نعمت‌الله همکاری داشته‌ام. کار  با نعمت‌الله و قصه‌هایم که انتخاب می‌کند بسیار جذاب است. داستان‌های او فوق‌العاده رئال بوده یعنی ما مشابه آنها را بارها و بارها در زندگی روزمره‌مان دیده‌ایم. جهان و اختر در این داستان دو قربانی‌اند که اعتیاد به خانواده‌شان رسوخ کرده و چاره‌ای جز سر زدن رفتارهایی از آنها می‌بینیم، ندارند.

بازیگر سریال مدینه در خصوص همکاری با گروه «پشت بام تهران» عنوان کرد: سابقه همکاری با اکثر بچه‌های این گروه مانند فیلمبردار، صداربردار و... را دارم و فقط با بهرنگ توفیقی کار نکرده بودم که خدا را شکر در این مجموعه این توفیق نصیب من شد.

خداشناس در پایان گفت: گذشته در بسیاری از کارها دستیار کارگردان بوده‌ام اما در این سریال فقط بازیگری می‌کننم. در نهایت از همه تشکر کرده و آرزوی موفقیت برای همگی دارم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار