با انشاء‌های «مدرسه بچه غول‌ها» در برنامه زیر چتر فرهنگ همراه باشید

زیر چتر فرهنگ با رویکرد طنز، سرگرمی، تفریح بعد از تابستان ادامه دارد.

سید هادی موسوی‌نژاد تهیه‌کننده رادیو فرهنگ در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های خود در رادیو فرهنگ گفت: به مناسبت تابستان برنامه «زیر چتر فرهنگ» با رویکرد طنز، سرگرمی، تفریح و مسابقه شروع شد و قرار است در پاییز هم ادامه پیدا کند.

وی افزود: در این برنامه بخش‌های متفاوتی داریم مانند «مدرسه بچه غول‌ها» که در این بخش بچه‌ها انشاءهایی در خصوص موضوع برنامه‌ می‌خوانند همچنین بخش استاد وسواس که نسبت به مسائل اجتماعی وسواس دارد و درباره این موضوعات صحبت می‌کند.

وی ادامه داد: به صورت تلفنی و حضوری مسابقه داریم لطیفه‌های طنز را به صورت نمایشی پخش می‌کنیم همچنین دکتر محمود اکرامی‌فر نسبت به مسائل اجتماعی و موضوع برنامه صحبت می‌کند.

مجری برنامه خانم ارجمندی و روزهای پنج‌شنبه و جمله ساعت 8/30 تا 11/30 همچنین 16 تا 19 از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

وی در ادامه در خصوص برنامه هفت‌کوچه گفت: موضوعات برنامه «هفت کوچه» را در حوزه مسائل مربوط به مردم انتخاب کرده و با حضور کارشناسان و شخصیت‌های طنز به همراه شعر و موسیقی و چیستان مطرح می‌کنیم، مردم و شنوندگان نیز از طریق تلفن پاسخ چیستان‌ها را بیان می‌کنند.

در خصوص برنامه شبستانه مطرح کرد: شبستانه برنامه موسیقیایی است که روزهای پنج‌شنبه شعر و ترانه، موسیقی را به درخواست شنوندگان پخش می‌کنیم.

وی در خصوص برنامه کوبه خاطرنشان کرد: جدیدترین اخبار هنری، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را مطرح می‌کنیم، و با کارشناسی‌های مربوط در خصوص این اخبار به تحلیل و گفتگو می‌پردازیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار