در پی بیانات رهبری درباره بررسی برجام در مجلس؛

حقیقت‌پور: برپایه منافع ملی و هماهنگی کامل به اعتماد رهبری پاسخ می‌دهیم

نایب رئیس کمیسیون بررسی برجام در مجلس با اشاره به بیانات مهم رهبری درباره بررسی برجام در مجلس گفت: برپایه منافع ملی و هماهنگی کامل به اعتماد رهبری پاسخ می‌دهیم.

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل ، نیر، نمین در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "من در مورد نحوه بررسی و اینکه برجام را رد کنند و یا تصویب کنند هیچ توصیه‌ای به مجلس ندارم و این نمایندگان ملت هستند که باید تصمیم بگیرند"، گفت: عملا مقام معظم رهبری طبق عبارت فوق وظیفه و مسئولیت برجام را برعهده مجلس گذاشتند و این امر بدین منظور است که مجلس باید در رابطه با برجام تصمیم‌گیری کند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه تصمیمی در مجلس درباره برجام می‌تواند بهترین تصمیم تلقی شود، متذکر شد: نمی‌خواهم در این فرصت پیش‌داوری کنم، اما به نظر می‌رسد مجلس ظرفیت بالایی را برای هماهنگی با تدابیر نظام از خود نشان خواهد داد.

عضو کمیسیون ویژه برجام در مجلس با بیان اینکه اعتماد مقام معظم رهبری به مجلس شورای اسلامی باعث برکت خواهد شد، تاکید کرد: بدون شک مجلس نظر و دیدگاه نظام را در بررسی برجام لحاظ خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در ابتدای بررسی برجام در مجلس هستیم و امیدواریم بتوانیم اعتمادی که مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس داشته را با یک رفتار حکیمانه، منطقی و برپایه منافع ملی و هماهنگی کامل پاسخ دهیم و از دودستگی در جامعه دوری کرده و راه و روشی را انتخاب کنیم که ضمن حفظ وحدت در کشور، دستاوردهای نظام را محفوظ بداریم.

 انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، حقیقت پور ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار