البرز؛

بهره برداری از 1007 تخت بیمارستانی در البرز تا سال آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از بهره برداری از 1007 تخت بیمارستانی تا سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، دکتر حمید درفشی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز ضمن اعلام این خبر افزود: پروژه های درمانی با هدف توسعه و ارتقای تخت های بیمارستانی در چهار بیمارستان کلان شهر کرج به سرعت در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به مهاجرت‌پذیری بالای استان البرز، رشد جمعیت 3.5 درصدی در استان وجود دارد، اظهار داشت: در صورتی که تا 2 سال آینده 4 هزار تخت به مجموعه بیمارستان‌های البرز افزوده شود، بازهم به استاندارد کشور در این حوزه نمی رسیم.

دکتر درفشی  ابراز امیدواری کرد: با حمایت های وزارت متبوع ، استاندار البرز ، نمایندگان مردم کرج در مجلس اسلامی، اعضای شورای اسلامی و شهرداری بتوانیم تا نیمه ی اول سال 95 بیش از 1000 تخت بیمارستانی را به مرحله بهره برداری برسانیم.

دکتر درفشی با بیان اینکه تعداد تخت های بیمارستانی  البرز نسبت به جمعیت این استان بسیار از حد استاندارد پایین تر است اظهار داشت: با راه اندازی 220 تخت در بیمارستان شهید باهنر ، 150 تخت در بیمارستان شهید رجایی ، 150 تخت در بیمارستان کمالی ، 100 تخت در بیمارستان مدنی ، 70 تخت در بیمارستان دکتر شریعتی ،150 تخت در بیمارستان کوثر ، 60 تخت در بیمارستان ثارالله ، 150 تخت در بیمارستان امام حسین (ع) و 30 تخت در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) تا حد قابل انتظاری مشکلات درمانی استان بهبود می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در ادامه تصریح کرد: پروژه شهید رجایی با مساحت 7 هزار متر مربع در 5 طبقه با بخش های قلب و عروق ، تصویربرداری ، اورژانس ، آی سی یو و بخش های بستری  به سرعت در حال انجام است و انتظار می رود تا اواخر سال جاری با مجموعه 150 تخت به مرحله بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهید باهنر کرج به عنوان بزرگترین مرکز تخصصی اطفال و زنان در استان خواهد شد  گفت: پروژه در حال ساخت شهید باهنر به متراژ 7 هزار متر مربع در دو بلوک 6 و 7 طبقه ای با ظرفیت 200 تخت تا اواخر 94 به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.