باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد:

پاسخ "سپاه پاسداران" به لفاظی‌های "اشتون کارتر" + تصاویر

"اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا تهدیداتی را اخیرا ضد ایران مطرح کرد که سپاه پاسداران به آن پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران همواه باعث شده تا دشمنان ایران اسلامی در رفتار خود مراقب باشند که البته لفاظی های نظامی  مقامات آمریکایی موضوعی است که جمهوری اسلامی ایران در رزمایش "اقتدار ثارالله" با به نمایش گذاشتن گوشه ای از توان دفاعی خود پاسخ مقامات آمریکایی را داد.


**مشخصات رزمایش

رزمایش "اقتدار ثارالله"  با حضور گردان‌های  "امام علی"، "امام حسین"،  "بیت المقدس" و "عاشورا" و همچنین دو گردان خواهران  "الزهرا" و "کوثر" و با  حضور 50 هزار نیروی رزمی و سایبری برگزار شد. همچنین 30 هزار موتور سوار با 15 هزار موتورسیکلت رژه رفتند و از پهپاد "چمروش" رونمایی شد. حضور سه هزار نیروی گردان سایبری در رزمایش در راستای تمرین مقابله با نبرد سایبری دشمن از دیگر ویژگی‌های این رزمایش بود.  در این رزمایش همچنین عملیاتهای فست ترپ و هلی برد و سایر عملیات نظامی با موفقیت انجام شد.  تمرین عملیات چک و خنثی کردن بمب، راپل، رهایی گروگان، نبرد تن به تن در برابر سلاح گرم و سرد از دیگر برنامه‌های این رزمایش بود.


پاسخ

پاسخ

پاسخ


پاسخ


همزمان با برگزاری رزمایش "اقتدار ثارالله" گردان های فرهنگی سپاه تهران بزرگ حضور گسترده ای در این رزمایش داشتند و با آفند و پدافند تخصصی در این حوزه در کنار نیروهای رزمی توان عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.


پاسخ

پاسخ


23 گردان عملیات فرهنگی فضای مجازی سپاه تهران بزرگ به همراه هزاران خبرنگار بسیجی که در بیش از چهارصد باشگاه خبرنگاران عضویت دارند در رزمایش اقتدار ثارالله ایفای نقش کردند.

گردان های عملیات فرهنگی سپاه تهران از سال گذشته تحت آ موزش‌های تخصصی و پیشرفته در حوزه های مختلف قرار گرفته اند. اعضای فعال گردان‌های مذکور بیش از  3000 نفر می‌باشند که  هر گردان دارای گروهان‌های تخصصی در حوزه های مختلف تولیدی، دیداری و شنیداری، شبکه های اجتماعی، بازی و انیمیشین،گرافیک و .... می باشد.  تقویت منافع ملی و پیگیری اهداف انقلاب اسلامی در فضای سایبری ، آینده پژوهی، مدیریت پیام با استفاده از تولیدات مختلف و زبان های گوناگون، استفاده از ابزارهای رسانه، تولید محتوا در حوزه های مختلف، سازماندهی و کادرسازی گردان‌های سایبری و انجام عملیات‌های سایبری با پیگیری اهداف کلان نظام و انقلاب از اهداف تشکیل گردانهای سایبری سپاه تهران بزرگ می باشد.


**آغاز رزمایش در روز 4 شنبه با پیام فرمانده کل سپاه

سردار سرلشکر پاسدار "محمدعلی جعفری " فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتباط با رزمایش اقتدار ثارالله(ع) پیامی صادر کرد. متن کامل پیام سرلشکر جعفری به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی
 
از: فرماندهی رزمایش اقتدار ثارالله (ع)
 
به پاس ارادت و اطاعت محض از فرماندهی واقعی رزمایش، حضرت بقیة‌الله اعظم عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف جهت سلامتی آن حضرت با اعلام پیام رزم و شروع رزمایش هر کدام از رزمندگان 19 صلوات به برکت "بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم" ختم نمائید.
 
فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران
 
سرلشکر پاسدار "محمدعلی جعفری"



این رزمایش در دو روز انجام شد و روز دوم که فاز اصلی عملیات بود با حضور مقامات و مسئولین لشکری و کشوری جلوه ویژه‌ای پیدا کرد.



**بازدید سردار سلامی از یگانهای رزمی

سردار سرتیپ "حسین سلامی"  جانشین فرمانده کل سپاه با حضور در رزمایش "اقتدار ثارالله " بسیجیان از یگان‌های حاضر در میدان سان دید.


پاسخ



**سردار سلامی: رزمایش "اقتدار ثارالله" نمایش فشرده ای از مقاومت ملت در برابر استکبار/آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

 سردار سرتیپ  "حسین سلامی" جانشین فرمانده کل سپاه در رزمایش "اقتدار ثارالله"  با بیان اینکه در تاریخ حیات قدرت در ظاهر مسلط جهانی ما آنها را وادار به تغییر رفتار و راه کردیم گفت: این اجتماع نمادی است فشرده و متراکم از مقاومت ملت ایران، روح استکبار ستیزی و نماد بی اعتمادی به آنها است.

وی افزود: شما از دل ماهواره ها و موشک‌هایی آمده‌اید که سینه فضا را می شکافند؛ شما از دل پیشرفت های بزرگی امروز در اینجا حاضرید که در عصر تحریم توانستند از ارتفاع ممانعت دشمن عبور کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه بابیان اینکه شما از دل نبردهای 33، 22، 8 و 51 روزه آمده‌اید که ارتش افسانه‌ای صهیونیست را برای چهار بار با شکست مواجه کرد، گفت: اما امروز آمده اید بگوئید ما تا آخر ایستاده‌ایم.

وی تاکید کرد: آمده‌اید بگوئید اگر آمریکایی‌ها همچنان از دسترس بودن گزینه نظامی صحبت می‌کنند اما ما هم با منطق، عمل و ذخیره قدرت دفاعی هوشمند و ویرانگرمان همان عبارت امام را تکرار می‌کنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار سلامی با بیان اینکه مقامات آمریکایی هر آنچه می خواهند می توانند بگویند تصریح کرد: فرق بین گفتار و عمل آنها فرق بین توهمات، خیال‌ها و رؤیاها و آرزوهای آنها است با توانایی آنها برای عمل. آنها می‌دانند کشوری که می‌تواند سفره و حیات تنفس سیاسی آنها را در جهان اسلام و غرب آسیا تنگ کند و استراتژی و سیاست سلطه طلبانه آنها را با شکست مواجه کند هر گز تسلیم اراده سیاسی دشمن خود نخواهد شد.


پاسخ



وی افزود: آنها می‌دانند کشوری که می‌تواند با الهام بخشی روح انقلاب خود ظرفیت عظیم در بلاد اسلامی ایجاد کند و از لبنان سوریه، عراق، بحرین و یمن گرفته تا دیگر سرزمین‌های اسلامی با شکست مواجه کند هرگز فریب مفاهیم به ظاهر شیک آنها را نخواهد خورد.


جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آنها می‌دانند همه جا منافع حیاتی آنها زیر برد آتش های ما است گفت: دشمنان ما به خوبی استعداد دفاعی و تهاجمی ما را می‌دانند اما باز در میدان عملیات روانی از گزینه نظامی سخن می‌گویند.


وی افزود: این عبارات نخ نما شده و برای ملت بزرگ ایران حقیرتر از آن است که معتبر شناخته شود.

سردار سلامی با بیان اینکه هنوز آمریکا دارای یک قدرت نظامی بزرگی است اما این قدرت فاقد آفرینش و پیروزی سیاسی است گفت: ما شاهد شکلگیری منحنی زوال قدرت غرب در جهان هستیم و در عین حال شاهد درخشش خورشید انقلاب اسلامی در همه سرزمین‌های اسلامی هستیم که براین اساس موازنه قوا به نفع مسلمانان در حال تغییر است.

وی با بیان اینکه امروز سیاست های دشمنان ما متوقف شده است ، ادامه داد: آنها باید بدانند که دیگر بیش از این نمی‌توانند ثروت های مادی و هویت های معنوی ملت های مسلمان را به غارت ببرند؛ اما مسلمانان بیدار شده اند، آنها به راه افتاده‌اند و همه سرزمین های اسلامی به میدان مقاومت علیه استراتژی های آمریکا تبدیل شده است.


وی خاطر تاکید کرد: عزیزان و برادران ملت بزرگ ایران این را بدانید چه توافق صورت بگیرد چه صورت نگیرد آمریکا دشمن درجه یک ملت مسلمان ایران و جهان اسلام است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز ایران تبدیل  به قدرتی مستقل شده است و ما میراث دار قدرت جاودانه هایی هستیم که امروز در میان ما نیستند.

وی بابیان اینکه دشمنان با طراحی استراتژی تحریم اقتصادی قصد داشتند نیاتشان را بر ما تحمیل کنند گفت: اما با ایستادگی شما وادار شدند مسیر تحریم های اقتصادی و عملیات روانی و صحبت از گزینه های روی میز گزینه های نظامی و عملیات روانی را با دیپلماسی عوض کند.



**چه کسانی در رزمایش حضور داشتند؟

در رزمایش اقتدار ثارالله علاوه بر جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار سرتیپ "محسن کاظمینی" فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، "مهدی چمران" رئیس شورای شهر تهران، "علی اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی و سایر مقامات لشکری و کشوری و پرسنل بسیجی حضور داشتند.
رزمایش اقتدار ثارالله با هدف افزایش آمادگی یگان‌های بسیجی جمهوری اسلامی ایران و در راستای پاسخ به تهدیدات مقامات آمریکا انجام شده است.


پاسخ



** صالحی: بسیجیان بار دیگر به دنیا فهماندند که ملت بیدار و هشیار است و هیچگاه غافل نخواهد بود

علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی  و عضو تیم مذاکره کننده ایران با گروه 5+1 در حاشیه تجمع بزرگ 50 هزار نفری بسیجیان که در قالب رزمایش"اقتدار ثارالله" در بوستان ولایت تهران برگزار شد؛  گفت: من با غرور به این رزمایش آمدم و معتقدم بسیجیان بار دیگر به دنیا فهماندند که ملت بیدار و هشیار است و هیچگاه غافل نخواهد بود.

وی تصریح کرد: با پشتوانه بسیج و ملت ایران بود که توانستیم در برابر استکبار جهانی ایستاده و خواست خود را به آنها تحمیل کنیم.




**پیام رزمایش چه بود؟

**حجت الاسلام والمسلمین گواهی: پیام رزمایش "اقتدار ثارالله" برای دوستان ما صلح و امنیت و برای دشمنان ، وحشت و ترس است


حجت الاسلام "عبدالعلی گواهی"  نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ پیرامون برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله در تهران گفت: برگزاری این رزمایش فضای ارزشمندی به وجود آورد  چراکه نیروهای بسیجی که حافظان و وارثان اصلی این انقلاب و نظام هستند در آن حضور دارند.

وی ادامه داد: این رزمایش و همه رزمایش‌هایی که بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برگزار می‌کنند برای دوستان ما پیام آور صلح و امنیت و برای دشمنان پیام آور وحشت و ترس است.

پاسخ

پاسخ

پاسخ

**پاسخی به " لفاظی‌های  درشت و بی ادبانه " مقامات آمریکایی"

رزمایش "اقتدار ثارالله" نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که توده  نیروهای مسلح  آماده است تا در زمان لازم پاسخ  " لفاظی‌های  درشت و بی ادبانه" مقامات آمریکایی همچون "اشتون کارتر" وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا را بدهد. مقامات آمریکایی به خوبی درک می‌کنند که پیام رزمایش هایی همچون "اقتدار ثارالله" برای آن‌ها چیست و این یک هشدار جدی برای مقامات ایالات متحده است تا رزمایش را مشاهده کنند و به قدرت ایران پی ببرند. 





پاسخ


پاسخ



آخرین مقامی که جمهوری اسلامی ایران را به اقدام نظامی تهدید کرد "اشتون کارتر" بود که امروز نه تنها پاسخ خود را از جانشین فرمانده کل سپاه دریافت کرد ؛ بلکه گوشه‌ای از توانمندی نیروهای مسلح از جمله بسیج به عنوان دست بلند سپاه پاسداران در مقابله با تهدیدات را مشاهده کرد. تهدیدات مقامات آمریکایی به یک موضوع کسل کننده و تکراری و ادامه دار تبدیل شده که هیچ گاه عملی نشده و نخواهد شد   و صد البته تهدیدات آمریکایی‌ها بیشتر مصرف داخلی دارد. 



گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
امریکا هیچ غلتی نمیتواند بکند. میدونی چرا، چون اقا امام مهدی رو داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
درود به سربازان ایران و اسلام...
-
علی فتحی بیرق
۰۷:۵۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
امام خمینی (ره) درآن زمان که هیچی نداشتیم فرمودند آمریک هیچ غلطی نمی تواند بکند یا ما آمریکارا زیرپا می گذاریم . حالا بااین اقتدار عذر مخواهم اینها سگهای هستند که گاهی عوعومی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۱:۵۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
بسیجی هستم و بسیجی میمیرم
Germany
مهدی
۰۱:۳۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
خدایا شکرت که رفتند تا ما بمانیم وصدهاشکرکه هستند تا ما هست بمانیم
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۰۰:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
زنده باد ارتش،سپاه،بسيج
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۲۲:۳۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
Labaik ya mohammad
Iran (Islamic Republic of)
فرج
۲۱:۰۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
این.قطره کوچکی.ازاقیانوس.اراده.وایمان.ماست
درودخدابرسربازان.رهبر
Iran (Islamic Republic of)
سید مهران
۲۱:۰۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
بسیج یعنی خار چشم امریکا .اسراییل.انگلیس .عربستان. داعش
درود بر سید علی
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۲۰:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
خدا قوت دلاوران
Iran (Islamic Republic of)
روشنک
۱۹:۳۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
lind
۱۹:۰۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
نمیشد تصاویر بهتری انتخاب کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟چدتا موتور سوار میشه جواب تهدیدادت وزیر دفاع آمریکاا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اسم عکاستون چی بوده؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۹:۰۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
ایول سپاه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۱۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
درود بر سباهیان اسلام
خواهشا یه گردان بفرستین این داعشو نابود کنن حقیقتش این رنج مردم سوریه خواب برا ما نزاشته ما هم کاری از دستمون بر نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۱۸:۱۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
سلام بر اقتدار بسیج
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
درود بر اسلام
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۱۷:۲۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
کلنا عباسک یا مهدی (عج)

همه ی ما عباس تواییم یا مهدی(عج)

اللهم عجل لولیک الفرج....
Iran (Islamic Republic of)
حسین مرتضایی
۱۷:۲۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
خدا سپاه را حفظ کند.واز شر همه بلایا دور نگه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
الله اکبر پاینده رهبر جانم فدای رهبر
-
عابدین
۱۶:۱۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
درود بر بسیجیان..خداقوت بسیجیان
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۱۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
سلام بر عمار هاو مالک ها به حرمت خون شهدا وخلوص دم مسیحایی رهبر وبه خلوص بسیجیان وپاسداران وملت دیندار با الهام از ایمه اطهار وهمراهی ارتش و سایر ارکان اقتدار ملت ایران شکل گرفته وماندگار است اما مسولان که انتظار از انها هم هست با طرح جملات دو پهلو وبی اساس دشمن را امید وار نکنند بخدا از شما سوال خواهد شد برسرشرف یک ملت شیعه معامله نکنید ما احتیاج به همگرایی داریم هیچ قلعه ای فتح.نخواهد شد مگر پای یک خاین در میان باشد
Iran (Islamic Republic of)
وحید شریفی
۱۵:۵۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
یکی از افتخاراتم بسیجی بودنم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
مرگ بر آمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
رمضان
۱۵:۲۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
الله اکبر انشاا... در رکاب اقا امام زمان برای نابودی ظالمین جهان
پاینده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
عشق فقط سید علی
۱۵:۱۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
درود بر رهبر رزمنده و مقتدر و فرزندان شجاع و دلیرش.....جانم فدای امام زمان(عج) و امام سید علی خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۵:۰۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
شیرینی وتلخی باهم متفاوتنددفاع ازمظلوم ودفاع ازظالم هم باهم متفاوتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
دم این بسیجی ها گرم.
امیداورم هرجحا هستند موفق باشند
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۳:۴۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
لبیک یا خامنه ای . جمهوری اسلامی مقتدر ترین کشور جهان است زیر سایه ی سید علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
ایران کدخدای مقتدر و رئوف و ایجاد کننده ی صلح در منطقه است.هر چند کافران را ناخوشی آید
Iran (Islamic Republic of)
شهید
۱۲:۳۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
یا ثارالله ادرکنی
یا صاحب الزمان ادرکنی
یا امام خامنه ای ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
جانم فدای رهبر
زنده باد ایران عزیزم
پاینده باد مردان باغیرت میهن اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۱:۵۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ye baba
۱۱:۴۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
با سلام و خسته نباشید

خواهشا یه مانور هم برای مبارزه با مفاسد اقتصادئ و گرانفروشی برگذار کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
درود بر سردار : چه توافق صورت بگیرد چه صورت نگیرد آمریکا دشمن درجه یک ملت مسلمان ایران و جهان اسلام است.
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۱۱:۳۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
زنده باد ایران
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۲۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
دلمان به شما ها گرم است دلاوران ایران خدافظتان کند یاعلی ممد
Iran (Islamic Republic of)
عباسعلی
۱۱:۲۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
تاولایت برقراراست نه آمریکاحتی گنده تراز آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواندبکند.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۰:۵۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
درود بر بسیجیان مخلص و زحمت کش و بر سبز پوشان سپاه که دلیرانه میجنگند.
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۰:۳۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
زنده باد ایران، آمریکا واسراییل وسگها ی دست آموز شون درمنطقه هرگز خواب آرام نخواهند داشت و از ترس ما برن دنبال سوراخ موش بگردن، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودن آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند،پس کارتر هم به نفعشه دهانش راببندد یا ما میبندیمش
Iran (Islamic Republic of)
jaber
۱۰:۲۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
طبق فمایش امام خمینی(ره):آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
صد آفرین بر دلاور مردان بسیجی وسپاهی ادامه این برخوردها موجب کوری چشم دشمنان جمهوری اسلامی خواهد شد
Germany
مجتبی
۱۰:۲۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
پاینده باد سپاه پاسداران

پاینده باد نظام جمهوری اسلامی ایران

خدا قوت نظامیان عزیز
Iran (Islamic Republic of)
jaber
۱۰:۲۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
طبق فمایش امام خمینی(ره):آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
چرا که ملت ایران با وجود داشتن مشکلات وکاستی ها در خصوص مقابله با دشمنان وزورگویان باهم متحد هستند
دولت قدر این ملت را بداند و........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
Majid
۱۰:۰۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
بسیجی یعنی تابع ولی فقیه،
بسیجی یعنی بیدار بودن در همه ی مواقع چه دشمنان داخلی و چه دشمنان خارجی و با امر ولایت فقیه نابود کردن آنان و جان را فدای ولایت فقیه و میهن اسلامی کردن.
این را دشمنان کشور جمهوری اسلامی ایران بدانند ما جوانان ایرانی میهن دوست هستیم و با امر ایشان خواب را بر دشمنان حرام خواهیم کرد.
آخرین اخبار