کفاشیان: وزیر می‌تواند در خصوص همه چیز صحبت کند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به کی‌روش توصیه کردم در مورد داور، وزیر و مسائل حاشیه‌ای صحبت نکند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، علی کفاشیان گفت: بازی خوبی بود و بچه‌ها مصمم بودند و تا آخرین لحظه حمله کردند که موفق به کسب نتیجه عالی شدند. بازیکنان خوب کار کردند و تیم حریف را دست کم نگرفتند.

وی  ادامه داد: آن چیزی که مصوب است به بازیکنان و کادر فنی پرداخت خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره ویزای گوام گفت: حل می‌شود و مشکلی از این بابت نداریم.

کفاشیان درباره دیدار مقابل هند گفت: قطعاً نتیجه امروز نتیجه خوبی بود و اگر همین بازی را مقابل هند هم ارائه دهیم امیدواریم به پیروزی برسیم و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شویم، بچه‌ها انگیزه زیادی دارند و تیم ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها است.

وی درباره اینکه چرا رکورد گلزنی ایران مقابل گوام تکرار نشد، گفت: به هر حال زمان فرق کرده است و فوتبال تمام حریفان رشد کرده است، دیگر مانند گذشته نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره وزارت ورزش و جوانان گفت: روز گذشته جلسه خوبی با وزیر داشتیم، به کی‌روش هم توصیه کردیم که به هیچ عنوان در مورد داور و وزیر و مسائل حاشیه‌ای صحبت نکند و تنها درباره مسائل فنی اظهار نظر کند چون دلیلی ندارد او درباره وزیر ورزش و اعضای هیأت رئیسه اظهار نظر کند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که اما وزیر ورزش در این باره اظهار نظر می‌کند، گفت: وزیر می‌تواند در خصوص همه چیز صحبت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زننده گل آخر ایران را نمی‌شناخت و اسمش را از روی لیست نگاه کرد، گفت: مقداری چشمانم ضعیف است و به همین دلیل لیست را نگاه کردم!

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Farhad
۲۳:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
مایه ننگ فوتبال
آخرین اخبار