تازه‌های نشر؛

«آپارتمان‌ کلاغ‌ها» منتشر می‌شود

داستانی با موضوع محیط زیست که در دنیایی تخیلی رقم می‌خورد.

علی‌اصغر عزتی‌پاک نویسنده، درخصوص تازه‌ترین اثر خود در گفتگو با خبرنگار ادبیات حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «آپارتمان کلاغ‌ها» عنوان کتابی تخیلی است که در جهانی واقعی رخ می‌دهد. داستانی با موضوع زیست محیطی که شخصیت اصلی رمان را یک دختر رقم می‌زند.

وی افزود: این کتاب داستانی تخیلی است که در جهانی بین واقعیت و رویا می‌گذرد اما بیشتر تحت تأثیر دنیای واقعی است. کتاب «آپارتمان کلاغ‌ها» به زودی از انتشارات شهرستان ادب به چاپ خواهد رسید.

عزتی‌پاک اظهار داشت:علاوه برآن کتاب دیگری با نام «باغ‌های همیشه بهار» که در روزهای آتی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.

عزتی‌پاک در رابطه با کتاب در دست نگارش خود اظهار داشت: رمان «دایره قرمز» برگرفته از داستانی واقعی است که درآن به روایت تمام واقعیت‌های داستان نپرداخته‌ام. ماجرای عاشقانه‌ای که درگیرو دار انقلاب سال 1357 در استان همدان رخ می‌دهد. همچنان در حال نگارش این داستان هستم و تاکنون تصمیم نگرفته‌ام آن را به کدام انتشارات بسپارم.

این نویسنده درباره آخرین کتاب چاپ شده‌اش در بازار کتاب گفت: مجموعه‌ای از داستان‌های مذهبی با عنوان «موج فرشته» از طریق انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار