بیانیه بخش رسانه ای تیم ملی درباره اتفاق پس از بازی با گوام

بخش رسانه ای تیم ملی به منظور روشن شدن افکار عمومی توضیحی درباره موضوع حضور بازیکنان تیم ملی در میکسد زون پس از دیدار برابر گوام صادر کرد.

به گزارش گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار برخی اخبار درباره ناراحتی خبرنگاران از طولانی شدن حضور بازیکنان تیم ملی در میکسد زون پس از دیدار برابر گوام، بخش رسانه ای تیم ملی با انتشار بیانیه ای توضیحاتی ارائه کرد. در این بیانیه آمده است: " کادر فنی و بازیکنان تیم ملی همواره احترام خاصی برای رسانه ها و نمایندگان رسانه های گروهی قائل بوده و خواهند بود و همانطور که سرمربی تیم ملی در نشست خبری اشاره داشت باید به دور از هرگونه رفتار تفرقه آمیز، دست در دست هم برای رسیدن به جام جهانی 2018 تلاش کنیم.

بر همین اساس لازم است توضیحی درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر طولانی شدن حضور بازیکنان تیم ملی در میکسد زون ارائه شود. پس از پایان دیدار ایران برابر گوام بنا به صلاحدید سرمربی تیم ملی، بازیکنانی که فرصت حضور در دیدار برابر گوام را پیدا نکرده بودند به همراه بازیکنان جانشین در زمین ماندند تا با توجه به در پیش بودن بازی برابر هند از فرصت به دست آمده استفاده کنند و تمرینی را پشت سر بگذارند. دیگر بازیکنان هم طبق روال همیشه با حضور در رختکن مجموعه ورزشی آزادی به تمرین ریکاوری و یخ درمانی پرداختند تا پس از اتمام نشست خبری سرمربی تیم ملی و تمرین بازیکنان در میکسد زون حاضر شوند لذا برداشتهایی مانند خودداری بازیکنان از مصاحبه یا تعابیری از این دست به دور از واقعیت است و همانطور که در ابتدا عنوان شد کادر فنی و بازیکنان تیم ملی خود را موظف به پاسخگویی به اهالی رسانه می دانند و از آن طرف انتظار دارند که رسانه ها هم با انعکاس وقایع به طور صحیح و کامل، تیم ملی را در راه رسیدن به جام جهانی 2018 و خوشحالی دل مردم یاری کنند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
دوست عزیز نویسنده
"میک زون=mic zone"
آخرین اخبار