روحیه پرنشاط دانشجویان دستاوردهای علمی کشور را سرعت می‌بخشد

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: بدن سالم و روحیه پرنشاط دانشجویان، دستاوردهای علمی کشور را سرعت و قوت می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی وزارت علوم؛ دکتر صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در مراسم افتتاح دومین المپیاد دانشجویی ورزش های همگانی اظهار داشت‌: هدف اصلی این المپیاد، ایجاد روحیه نشاط، شادابی و تحرک در میان قشر دانشجو بوده و به همین خاطر در المپیاد امسال نوآوری ویژه ای را شاهد بوده ایم.

معاون وزیر علوم گفت: مسیر اصلی ما توجه به ورزش های همگانی در کنار ورزش های قهرمانی است که رسیدن به آن نیازمند توسعه فضاها تجهیزات و امکانات ورزشی  است.

رئیس سازمان امور دانشجویان ابراز امیدواری کرد در برنامه ششم توسعه کشور شاهد رشد فضای سرانه فضاهای ورزشی دانشگاهی باشیم.

وی تصریح کرد: تقویت تجهیزات و فضاهای ورزشی در خوابگاه دانشجویی از جمله اهدافی است که به صورت جدی پیگیری می شود تا دانشجویان اوقات فراغت خود را با ورزش و تربیت جسم غنا بخشند.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: امیدواریم دانشجویان عزیز علاوه بر کسب افتخارات قابل توجه در بخش ورزش قهرمانی در جهان در زمینه ورزش های همگانی نیز در سطح بین المللی برای کشورمان کسب نام کنند. 

دکتر صدیقی استقبال از حضور همگانی دانشجویان با هر توانایی را ویژگی این المپیاد برشمرد و گفت: خواستار تقویت این روند درآینده هستیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان که به نمایندگی از وزیر علوم در این مراسم حضور یافته بود افتتاح رسمی دومین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور را اعلام و از همه دست اندرکاران حاضر در این رویداد فرهنگی و ورزشی  تقدیر کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار