گوسفند انگلیسی به خاطر رفتارش درجه گرفت!+ تصاویر

ارتش انگلیس در مراسمی به یک گوسفند به نام "دیربی 3" به خاطر رفتار خوبش ترفیع درجه داد!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،ارتش انگلیس در مراسم بزرگداشت هشتمین سالروز تاسیس یگان نظامی "مورسیا" به یک گوسفند به نام "دیربی 3" به خاطر رفتار خوبش ترفیع درجه داد. وابسته به ارتش انگلستان، ترفیع گرفت.

 این گوسفند در مراسم بزرگداشت هشتمین سالروز تاسیس یگان نظامی مورسیا وابسته ارتش انگلیس در شهر چستر از درجه سربازی به سرباز یکمی ترفیع یافت.

گوسفند انگلیسی به خاطر رفتارش درجه گرفت!

سرتیپ اندرو ویلیامز فرمانده یگان نظامی انگلیس دستور دارد تا این ترفیع را به خاطر رفتار خوب به این گوسفند به او اعطا کنند.

"دیربی 3" سی امین گوسفندی است که یگان نظامی مورسیا براساس یک سنت قدیمی از آنها به عنوان نوعی دفع چشم زخم برای خود استفاده می کند. این سنت به دوران درگیری های هند در اواسط قرن نوزدهم باز می گردد.

گوسفند انگلیسی به خاطر رفتارش درجه گرفت!
"دیربی 3" در سال 2014 به یگان مورسیا پیوست. این گوسفندان هریک شماره نظامی خود را دارند و دارای بودجه خاص خود برای غذا هستند و در دوره زایمان به مرخصی رفته و در روستای چاتسورس در استان دربی شایر انگلیس باقی می مانند.

گوسفند انگلیسی به خاطر رفتارش درجه گرفت!

از ویژگی های این گوسفند، کمک به روشن کردن ریسه های جشن عید میلاد مسیح در اشبورن است. این گوسفند همچنین با شاهزاده ویلیام فرزند چارلز ولی عهد انگلیس در جریان پرده برداری از یک مجسمه یابود آتش بس در عید میلاد در جریان جنگ اول جهانی ملاقات کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
ارتش انگلستان = ارتش گوسفندان!
ملکهٔ انگلیس = گوسفند ارشد!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
چی؟الان این گوسفنده مگه چیکار کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
خدا عقل بده
آخرین اخبار