جام ویلیام جونز

چین تایپه 32 - ایران 31/ شکست میلیمتری شاگردان بائرمن در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌‌های ملی بسکتبال چین تایپه و ایران با برتری میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال کشورمان هفتمین دیدار خود را در سی و هفتمین دوره جام ویلیام جونز بعدازظهر امروز برابر تیم چین تایپه A آغاز کرد.

مهدی کامرانی، جواد داوری، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی بازیکن استارتر ایران بودند. در ابتدای این دیدار کامرانی در گارد راس بازی می‌کرد و بائرمن از داوری در پست گارد دوم (شوتینگ گارد) بازی گرفت. محمد حسن‌زاده هم با صلاح‌دید کادر فنی در این بازی حضور ندارد و همراه سجاد مشایخی مصدوم نظاره‌گر این رقابت است.

انتهای پیام/

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و این روند تا پایان کوارتر نخست حفظ شد تا در این وقت میزبان به برتری 16 بر 15 برسد. در ثانیه‌ پایانی کوارتر نخست پرتاب سعید داورپناه سبد چین تایپه را فروریخت اما داوران این گل را مردود اعلام کردند.

در ادامه کار روزبه ارغوان، بهنام یخچالی، فرید اصلانی و حامد آفاق هم به ترکیب تیم ایران در کوارتر دوم اضافه شدند. تیم ایران در این دیدار هم پرتاب‌های آزاد زیادی را از دست داد و بازیکنان ایران حدود نیمی از پرتاب‌های خود را از دست دادند تا پریود دوم با تساوی 16 بر 16 به پایان برسد و در مجموع چین تایپه A در پایان نیمه نخست به برتری 32 بر 31 برسد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار