کرمان؛

پیروز ارجمند به رابر آمد

مراسم نکوداشت مفاخر شهرستان رابر با حضور موسیقی‌شناس قومی برگزارشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مراسم نکوداشت مفاخر شهرستان رابر با حضور امام جمعه بخش هنزاء ،فرمانداررابر ،رئیس اداره فرهنگ وا رشاد اسلامی رابر،پیروز ارجمند موسیقی شناس قومی ،سعادت ارجمند ،شاهپور حسینی از مفاخرشهرستان رابر وچهره های ماندگارکشوری ،جمع بیشماری از مسئولان وهنرمندان برگزار شد.

در این مراسم پیروز ارجمند با بیان اینکه شهرستان رابر قداست وبنیان فرهنگی دارد گفت: شهرستان رابر یکی ازشهرستانهای نام آور در حوزه های تعزیه ،آیینها وآداب ورسوم ،صنایع دستی در سراسر کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به استعدادها وپتانسیلهای فرهنگی شهرستان رابر از احداث خانه هنر در شهرستان رابر درآینده ای نزدیک خبر داد وافزود: پیگیریهای لازم انجام شده وزمین آن توسط فرمانداری وشهرداری آماده شده است.

ارجمند گفت: این خانه شامل کتابخانه ،موزه مردم شناسی ،خانه تعزیه ،خانه شعر ،کافه کتاب ،کارگاه صنایع دستی می باشد که باعث حضور هنرمندان از سراسر کشور وجهان در شهرستان رابر می شود.

وی افزود: در این طرح قرار است هر خاندان بصورت داوطلب یک قسمت از این خانه را پشتیبانی کند که تا الان 3 خاندان اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به نبود زیرساختهای گردشگری در شهرستان رابر این شهرستان مقصد گردشگری نیست بلکه معبر گردشگری است خواستار کمک مشارکت مردم در ساخت خانه فرهنگ شد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.