با فرد خیانت کار چگونه رفتار کنیم؟

برای پذیرش ریسک شروع دوباره رابطه با همسر خیانتکار، با رعایت بایدها و نبایدهایی که در ادامه به آن اشاره می شود، تا حدودی به همسرتان کمک کنید که بتواند به خطایش پی ببرد و درصدد جبران برآید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،باید به این مسئله دقت کنیم از آنجایی که درون هر یک از ما بسیار پیچیده است، ممکن است آسیب هایی را در گذشته تجربه کرده باشیم. ترس ها و شکست هایی که در گذشته داشته ایم ممکن است پذیرشمان را برای اعتماد کردن کم کند، اما به هرحال همه ما مطمئنا این توانایی را داریم که خودمان را تغییر دهند و اعتماد و اطمینان را دوباره به رابطه خود راه دهیم. 

حتی می توانیم اعتمادی را که از بین رفته است، دوباره زنده کنیم. بارها پیش آمده است از فردی که خیانت دیده و به مرکز مراجعه کرده، خواسته شده است تا برخی چیزها را عوض کند و این ریسک را بپذیرد که می تواند دوباره همه چیز را شروع کند. برای این امر باید با رعایت بایدها و نبایدهایی که در ادامه به آن اشاره می شود، تا حدودی به همسرتان کمک کنید که بتواند به خطایش پی ببرد و درصدد جبران برآید.

با فرد خیانت کار چگونه رفتار کنیم؟

بایدها و نبایدهایی که رعایتش برای فرد خیانت دیده بسیار مهم است:

1- سریع و بدون فکر واکنش نشان ندهید: نباید عکس العمل انفجاری داشته باشید و ناگهان به خاطر خیانت همسرتان تصمیم به متارکه بگیرید. شما نیاز دارید کمی به خودتان زمان بدهید تا همه جوانب را بررسی کنید؛ درواقع لازم نیست تمام توجه خود را به خیانتی که بهتان شده است، جلب کنید.

2- به هر فردی که از راه می رسد، نگویید همسرتان به شما خیانت کرده است: سرزنش دیگران در اغلب مواقع خوشایند نیست؛ اما چون موضوع را لو داده اید، مجبور هستید آن را تحمل کنید و دقیقا در این صورت است که حال شما بدتر می شود و بنابراین همین مسئله باعث می شود تا دیرتر مسائلتان حل شود.

3- نقش افرادی را که هیچ اتفاقی برایشان نیفتاده است، بازی نکنید: اگر بخواهید منکر اتفاقی که برایتان رخ داده است بشوید، شک نکنید که اوضاع بدتر خواهدشد؛ چون با این کار تاثیرات منفی در روحیاتتان به وجود می آید که در آینده به وضوح قابل مشاهده خواهدبود. انکار اینکه همسرتان خیانت کرده است، باعث می شود او به ادامه این کار تشویق شود.

4- تا موقعی که مطمئن نشدید، حکم صادر نکنید: افراد خیانتکار برای اینکه از خودشان دفاع کنند، به راحتی دروغ می گویند؛ پس ابتدا باید مطمئن شوید، سپس سوالات مرتبط با موضوعی که ذهنتان را مشغول کرده است، بپرسید تا مسئله روشن شود.

5- سعی نکنید برای حل مسئله با فردی که همسرتان با او رابطه دارد، تماس بگیرید: کاملا طبیعی است که شما بخواهید با فردی که وارد زندگی تان شده است، برخورد کنید، اما باید بدانید که این کار مطلقا فایده ندارد و جز پایین آمدن وجهه شما چیز دیگری در پی نخواهد داشت. حال که متوجه شدید چه باید و نبایدهایی وجود دارد، بهتر است سراغ راهکارهایی برای فرد خیانت دیده برویم:

- پذیرش احساسات منفی: پذیرفتن اینکه احساس هایی مانند خشم، عصبانیت، شک، آشفتگی، ترس، درد، رنج و افسردگی برای کسی که شاهد خیانت همسرش بوده، کاملا طبیعی است. سعی کنید برای خودتان خلوت کنید و تمام افکار و احساساتی را که به دلیل خیانت همسرتان در شما ایجاد شده است، بر روی کاغذ بنویسید و تخلیه افکار منفی را به وسیله این کار انجام دهید.

- بررسی مسئله پیش آمده: سعی کنید با همسرتان در موقعیت مناسب در مورد خطایی که مرتکب شده است، صحبت کنید و تمام سوال هایی را که به ذهنتان می رسد، بپرسید؛ حتی برای این کار می توانید از قبل سوالاتی را که می خواهید بپرسید، آماده داشته باشید؛ شاید به این نتیجه برسید همسرتان هنگام انجام این کار به تنها چیزی که فکر نمی کرد، خیانت به شما بوده است. حواستان باشد زمانی که این کارها را انجام می دهید، در برابر همسرتان جبهه نگیرید یا حرف های او را برای خودتان تفسیر اشتباه نکرده و با دید منفی به آن نگاه نکنید.

- عشق مبتنی بر خود داشته باشید: عشق متعادل و دارای مرز داشته باشید؛ چرا که این عشق به راحتی می تواند اعتماد ایجاد کند؛ چون وقتی چنین عشقی را نسبت به فرد مقابل ابراز می کنید، فرد خود به خود می تواند حس کند که از سوی شما پذیرفته شده است و بنابراین با شما احساس راحتی خواهدداشت. در این شرایط فرد می تواند به راحتی احساساتش را با شما در میان بگذارد. 

همچنین عشق بی قید و شرط می تواند باعث ایجاد عزت نفس در فرد شود و ترس از عدم پذیرش را به میزان بسیاری کاهش دهد و از ازن طریق به شریک زندگی مان اجازه می دهیم تا در ارائه احساساتش نسبت به ما صادق باشد و نظرات و عقایدش را به راحتی با ما در میان بگذارد. نتیجه چنین عشقی، اعتماد و اطمینان است. دلیلش این نیست که فرد مقابل انسان کاملی است، بلکه فقط دلیلش این است که با صداقت در این رابطه رفتار شده است.

- نقص های خودتان را نیز ببینید: باید بتوانیم در رابطه ای که در آن خیانت رخ داده منصفانه رفتار کنیم و تنها فرد خیانتکار را مقصر ندانیم، بلکه به دنبال مشکلات و نواقص خودمان هم باشیم. اگر بتوانیم در خودمان عمیق شویم، مطمئنا می توانیم نواقصی را بیابیم که باعث بروز خیانت شده است؛ البته این مسئله نیز قابل ذکر است که برخی از خیانت ها تنها به دلیل بوالهوسی رخ می دهد و علتش به خاطر وجود نواقصی در طرف مقابل نیست؛ چرا که اگر شریک زندگی از هر جهت هم کامل باشد، باز هم خیانت رخ می دهد. 

اما در اغلب موارد دیده شده که بسیاری از خیانت ها تنها به دلیل نواقصی که در طرف مقابل رابطه وجود دارد رخ می دهد. اینکه به نیازهای فرد از طرف شریکش توجهی نمی شود و اصلا به آن اهمیتی داده نمی شود، دلیل بسیار مهمی برای سردشدن رابطه است و زمانی که این نیازها را شخص سومی ببیند و مورد توجه قرار دهد، یقینا بستر خیانت هم آماده می شود.

با فرد خیانت کار چگونه رفتار کنیم؟

- روابط با همسرتان را پراهمیت بدانید: علاوه بر مهم شمردن نیازهای عاطفی باید نیازهای دیگر را نیز درنظر بگیریم. متاسفانه در فرهنگ ما آموزش های لازم در مورد رابطه جنسی داده نشده و از ابتدای بلوغ این مسئله بسیار بد جلوه داده می شود و به صورت صحیح در مورد آن صحبت نمی شود؛ به طوری که افراد وقتی به سن ازدواج می رسند، نه تنها با نیازهای خود آشنا نیستند، بلکه صحبت درخصوص آن را یک امر بسیار قبیح می دانند؛ بنابراین نمی توانند از رابطه خود لذت ببرند و اغلب، این امر را تنها از سر وظیفه انجام می دهند. 

طبق تحقیقات، امروزه بیشترین نوع خیانت به دلیل عدم سلامت رابطه با همسر است و به همین واسطه فرد به سمت افراد دیگر کشیده می شود؛ پس می توان گفت رابطه جنسی یکی از مهم ترین عواملی است که ضعف در آن موجب خیانت خواهدشد.

- زودهنگام تصمیم نگیرید: وقتی با چنین بحرانی مواجه می شوید، باید از روی عقل جلو بروید، احساسی برخورد نکنید و در تصمیم گیری عجول نباشید. سعی کنید به خودتان زمان بدهید و مسئله را از تمام جوانب درنظر بگیرید. مطمئن باشید وقتی بیشتر به مسائل پیش آمده فکر کنید، به نتایج منطقی تری هم می رسید؛ حتی ممکن است به این نتیجه برسید که بهتر است همسرتان را ببخشید و مطمئنا زمانی که با درنظر گرفتن همه چیز تصمیم گرفتید این کار را انجام دهید، قطعا احساس پریشانی، بی اعتمادی و عصبانیتتان نیز به راحتی از بین می رود؛ توجه داشته باشید که از بین رفتن درد و رنجی که برایتان از طریق خیانت به وجود آمده است، به زمان نیاز دارد.

- برای حل مشکلتان به روان شناس مراجعه کنید: گاهی این تجربه آن قدر برایتان گران تمام می شود که قدرت فکرکردن را از شما می گیرد؛ به طوری که به سادگی نمی توانید با آن کنار بیایید. درچنین مواقعی باید برای شروع مجدد و درست از یک روان شناس کمک بگیرید؛ خصوصا افرادی که بعد از ماجرای خیانت خشمشان زیاد باشد و بر سر هر مسئله کوچکی، کنترلشان را از دست بدهند و هر بار که به یاد خیانت همسرشان می افتند، عکس العمل های شدیدی از خود نشان می دهند.

- طلاق را آخرین راه بدانید: اگر راهکارهای پیشنهادی را امتحان کردید و دریافتید که فرد مقابلتان در مورد تغییر جدی نیست و باز هم به دروغ گویی و خیانت ادامه می دهد، آن زمان است که می توانید به این فکر کنید که بهتر است به رابطه تان پایان دهید.

در نهایت باید بدانید خیانت کار ساده ای و هرکس می تواند به راحتی مرتکب آن شود، اما در مقابل، حفظ رابطه کار بسیار دشواری است. در حقیقت باید از رابطه خودمان مراقبت کرده و همه توجه خود را به آن معطوف کنیم. تا آنجا که می توانیم و می شود، باید سعی کنیم به یکدیگر اعتماد کنیم و به طور مداوم در مورد مشکلات ریز و درشتی که بینمان پیش می آید، صحبت کرده و آن ها را برطرف کنیم؛ چرا که این امر به رشد رابطه ما کمک خواهدکرد.

منبع: ماهنامه کافه زندگی
انتهای پیام/
برچسب ها: رفتار ، خیانت ، همسر ، آشفتگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
د...
۱۰:۳۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
وقتی فهمیدم تمام باورهام نابود شد و قلبم شکست ....با جدایی و طلاق اون احساس و دوست داشتنی که لگدمال شد درست که نمیشه.این درد همیشه با ادم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
من همسرم بهم خیانت کرده پیام‌ رو توگوشیش دیدم وبعد بهش. گفتم اما اون انکار کرد
Iran (Islamic Republic of)
یاسی
۱۳:۵۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
سلام توروخدا بهم کمک کنیددیگ‌خسته شدم
اذر۲۱سالم میشه الان پنج ساله ازدواج کردم ی پسر۳/۵دارم زندگی عالی داشتم باشوهرو بچم تا ک ی مدت توگوشیش چیزای دیدم و چتای ....و…داره بهم خیانت میکنه بهش گفتم فهمیدم ابراز پشیمونی کرد و…من تازه فهمیدم باردار هستم سه ماهم هس یعنی ب من خیانت می‌کرد من باردار بودم دق کردم دلیلش میگم چیه میگ نادونی کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
بسیار مفید بود ممنونم
Armenia
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
٣٧ ساله ازدواج كرده ام. با انواع هيز بازي و خيانتش تحمل كردم. اما الان با يكي از بستگانم تلفني حرف زده و ازش خواسته باهاش رابطه داشته باشه.
الان هم ميخان بيان خةنمون، و من بايد ازش پذيرايي كنم. فكر ميكنه من بي خبرم.
به من بگيد چكار كنم؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۳۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
من الان ۱۱ساله ازدواج کردم وهمش ازشوهرم خیانت دیدم فقط به خاطر بچه هام دارم تحملش میکنم ولی اززندگی سیر شدم نمیدونم چیکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۸:۱۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
من الان چهار روزه فهمیدم یلدا کسی که دو سال زندگیمو گذاشتم پاش خیانت کرده به من. به خدا همیشه میگفت هیچکس مثل تو نمیشه واسه من تو بهترین و رویایی ترین مرد دنیایی. عاشقم هم بودیم خیلی خیلی زیاد. الان سه روز خواب و خوراک ندارم به خدا نفسم بالا نمیاد همه بدنم یخ کرده. همیشه تو فیلمها این چیزارو میدیدم وای که چه درد سنگینیه. اصلا قابل گفتن نیست. کسایی که متاسفانه تجربه شو دارن میفهمند چی میگم. شاید دردی باشه که تا آخر عمر باهات باشه. من که الان فقط آرزوی مرگ میکنم. به امید روزی که هیچکس خیانت نکنه و هیچکس خیانت نبینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
سلام منم چندبار متوجه شدم‌شماره زنگ می زنه به همسر م
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۵ تير ۱۴۰۱
سلام لطفا راهنمایی کنید رفته بودم با شوهرم فروشگاه وهمسر خواهرزاده شوهرم رو با یه خانوم دیدم وبعد ازاینکه خوب بررسی کردیم دیدیم دوست دخترش بنظرتون باید ب زنش بگم البته بهم گفته بود ک به شوهرش شک داره ولی ازش مدرک نداره ک بهش ثابت کنه اونم هروقت بهش میگه حاشا میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام، دوستای عزیزم داشتم پیاماتونو میخوندم بهترین راه به نظرم ترک کردن فرد خیانتکاره چون ادمی که یه بار تونسته به شما خیانت کنه بازم این کارو انجام میده پس به جای عذاب دادن خودتون پا بزارین رو احساساتتون و اون فردو از زندگیتون حذف کنین شاید اوایلش براتون سخت باشه حالتون بد باشه ولی به مرور که میگذره تازه متوجه میشین زندگی بدون فکره اینکه طرف مقابل داره بهتون خیانت میکنه چقد قشنگه، من خودم ۸ ماه با یکی تو رابطه بودم بش شک کردم که داره بم خیانت میکنه اون چیزیو گردن نگرفت رابطمون تموم شد ولی من الان خدارو شکر حالم خوبه شما حق دارین ارامش داشته باشین امیدوارم حال دل همتون خوب شه به زودی.♥️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
شوهرم ب دوستم پیشنهاد دوستی و همخوابی داده.نمیدونم چیکار کنم دوستم بهم گفت و پیاما رو نشونم داد.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۱:۳۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا چیکار باید کرد من ۲۱سالمه و یه پسر۶ماهه دارم قیافه وهیکل متوسطی دارم بخدا همه بهم میگن ک چقدر خوشگلم ولی اخه چرا شوهرم داره بهم خیانت میکنه نمیدونید چی دارم میکشم قلبم داره میسوزههههه
Iran (Islamic Republic of)
هیوا
۲۰:۲۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام.
خیانت یکی ازبدترین اتفاقاتوی زندگی زناشویی هست.
میخوام بدونم اگرازخیانت جاریتون باخبرشدین درصورتی که رابطه ی چندان خوبی باهم ندارین چیکارمیکنینن؟بچه هم داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
شهرزاد
۱۵:۲۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
دوستان عزز کسی که به شما خیانت کرد، به هیچکس هیچکس دیگه هم متعهد نیست.
بقول دکتر هلاکویی کسی که رذیلتی اخلاقی مثل پتانسیل خیانت داره، محاله بتونه با کسی دیگه پایبند بمونه.و لیاقت بخشش هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام... امروز که اومدم توی این سایت و نظرات رو خوندم واقعا متحول شدم و فهمیدم چقدر افرادی هستند که چه بد بهشون خیانت شده . ولی خب منم یکی مثل شمام و کم خیانت ندیدم ، از رفیقام که فکر میکردم اگر روزی کسی هم برام میمونه اینان از کسایی که بیشترین اعتماد رو بهشون داشتم و می‌فهمیدم هیچ وقت این افراد دل منو نمیشکونن از کسایی که بیشترین محبت رو بهشون کردی و اونا در عوض بهت خیانت کردن قضاوتت کردن بهت تهمت زدن و دل شکستن نه فقط از رفیقم که انگار برام جزئی از خانوادم بود حتی از کسی که باهاش تو رابطه بودم اونم نه یک بار .. فقط می‌خوام بدونید که منم درک میکنم واقعا خیلی چیزا رو می‌فهمم میخوام به شما بگم که اگر از طرف شخصی خیانت دیدید از طرف کسی که بارها و بارها تو سختی ها باهاش بودید باهاش کلی خندید و... زود قضاوت نکنید و تا اونجا که میتونید دربارش فکر کنید به طرف مقابل هم وقت بدید تا در مورد کاری که کرده فکر کنه بهش فرصت بدین تا حرف بزنه و سوالات توی ذهنتون جواب داده بشه سعی کنید بهش بفهمونید چه کار بدی کرده توی مدت یک روز و دو روز تصمیم نگیرید با گذر زمان چیز های بهتری می‌فهمید و بهتر تصمیم می‌گیرید فکر خودکشی و .. هم از سرتون بیرون کنید چونکه این چیزا فقط همه چیز رو بد تر می‌کنه و شما ارزشتون بالاتر از این حرفاست. با همه این ها یادتون باشه خدایی هست که بیشتر از هر کسی حواسش بهتون هست و بدون اراده اون برگی از درخت نمی‌افته شاید لازمه که تو بهت خیانت بشه مورد قضاوت قرار بگیری و .. سختی و درد بکشی تا به اون چیزی که خدا برات مقرر کرده برسی قطعا کسایی که توی چنین شرایطی قرار گرفتن بیشتر میفهمن و قوی ترن خودم قبل از این میگفتم که خدایا چرا من باید اینجوری سرم بیاد من مگه چه بدی کردم ولی بعد خدارو شکر کردم بخاطر اینکه توی چنین شرایطی قرار گرفتم! چرا ؟ چون فهمیدم به هیچکس نمیشه اعتماد کرد فهمیدم که آدما چجورین و دفعه بعد قرار نیست به کسی به طور کامل اعتماد کنم .. فهمیدم آدما در مرور زمان تغییر میکنن و.. شاید درکش برای بعضی ها سخت باشه ولی وقتی توی موقعیتش قرار بگیرن متوجه میشن خب.. از آدما خیانت دیدیم و فهمیدیم نمیشه به کسی اعتماد کرد با همه این ها هنوز از یاد خدا غافلیم سعی کنیم بیشتر به اون نزدیک بشیم خدایی که همیشگیه و به هیچکس بدی نمیکنه. همه این حرف ها کریشه شده ولی خوبه که بهش فکر کنی و ببینی مطلب چقد واضحه
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۱۱:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام من 16 سالمه یه پسره چند وقت پیش بهم پی ام داد میگفت منو دیده در حالی که فک کنم دروغ میگفت چهار روز با من جنگید تا من باهاش رل زدم بعد هر روز عاشق عاشقتر میشدیم تا یه روز داشتم با اون ب اسم دوستم حرف میزدم جلو خانوادم فهمید پدرم خیلی جدی منو‌ گول زد گفت که هرچی گفت گو عکس هرچی داریم عشقم پاکشون کن تا کسی بهت شک نکنه منم خیلی ساده بودم همه رو پاک کردم جز دوتا عکشو یکی از گفت گو هامون شب بهش پیام دادم جواب نداد زنگ زدم گفت ی چیزی بهت میگم بگو‌جون من ناراحت نمیشی منم گفتم بگو گفت دیگه ب من پیام زنگ نزن منم میخواستم دیونه بشم چون خیلی دوسش داشتم عاشقش بودم گرفت گوشیرو غط کرد منو بلاک کرد دیگه نتونم بهش زنگ بزنم تو واتساپ بهش پی دادم که عکسامو حذف کنه جوابمو داد عکسامو مثلا حذف کرد ولی نکرده بود بهم گفت این کارم دلیل داشته فقط همینو بدون الان دارم دیونه میشم خودکش به سرم زده نمیدونم چیکار کنم ترو خداکمکم کنید میخوام خودکشی کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۳:۵۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
اون میخاسته ازت آتو بگیره ، ممکنه قصدش انتقام از پدرت یا مادرت یا کسی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام من داداشم به زنش خیانت کرد زن داداشم وقتی فهمید بهش خیانت شده یک هفته نشد تو خواب سکته قلبی کرد و فوت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناسناس
۱۴:۳۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
منم مثل شمام برودنبال زندگیت منم سوختمو ساختم ولی آدم نشد تو۵۰ سالگی


هم دوباره یکیووصیغه کردمن کارمندم پناهی نداشتم اگه حمایت کننده داری طلاق بگیرعمرتو هدرنده
چون آدم نمیشه ففط نوع خیانتش فری میکنه وبراش عادی میشه
Iran (Islamic Republic of)
زینا ش
۱۶:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
ساام و تشکر وقتی به هیچ وجه ذاضی به حرف زدن درباره موضوع نمیشه و فقط انکار میکنه و دفعه هزارمش هست چی؟؟؟؟
Germany
سایان
۰۷:۴۴ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
اکثر این دخترایی که تو رابطه دوستی میگن بهمون خیانت عزیز من مشگل اینه زن طرف نیستی حس فردو با رابطه نامتعارف فروکش کردی از یه طرفی هم پسره با خودش میگه این الان با من اوکی هست فردا روزی ازدواج کردیم باز با یه نفر دیگه میره ببینید جامعه کثیفی شده پسره با ده نفر رابطه برقرار میکنه آخرش هم با یکی دیگه که جای دیگه بهش دست زدند ازدواج می‌کنه به خیالش خودشو زرنگ فرض میکنه این خانمم آفتاب ندیده هست در مورد رابطه با زن متاهل هم قوانین ما سختگیرانه تر باید عمل کنه اموزش جدی و بیشتری نیاز داریم این فیلم‌های مستهجن ساختگی خارجی ها خیلی هارو سمت خیانت برده بصورت فانتزی ،،،، البته مردی هم دنبال زن متاهل باشه فراموش نکنه اول مادرش بعد خواهرش و همسرش هم متاهل هستند وچوبشو میخوره...لطفاتایید کنید
Iran (Islamic Republic of)
یالان دنیا
۱۴:۱۴ ۲۱ دی ۱۴۰۰
سلام من۷ساله که ازدواج کردم الانم دوتابچه دارم بزرگه ۲ساله شه کوچیکه ۴ماهه شه من وقتی ۱۳سالم بودازدواج کردم شوهرموخیلی دوست داشتم برخلاف نظرخانوادم باشوهرم ازدواج کردم تواین چندسال اصلا ندیدم که به من خیانت کنه بعدازاین که بچه دومم به دنیااومدفهمیدم بایه زن تازه تورابطست اصلا باورم نشدچون میدونستم شوهرم انکارمیکنه مکالماتشونوظبط کردم بعدبه شوهرم نشون دادم گفتم که این چکاریه که بامن میکنی معذرت خواهی کرد گفت دیگه تکرارنمیشه بعدازدوهفته دیدم دوباره بااون زن داره به من خیانت میکنه باهاش دعواگرفتم گوشیشوشکوندم دوباره به پام افتادومعذرت خواهی کردمن احمق بازحرفاشوباورکردم وبخشیدمش الان بعد ازچندماه دوباره بایه زن دیگه بهم خیانت کرده دیگه واقعا نمیدونم بایدچیکارکنم خیلی هم دوسش دارم توروخداراهنمایم کنین من کم کم دارم افسردگی میگیرم همش خودزنی میکنم دیگه اصلان بهش اعتمادندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۰:۰۲ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
باید روی خودت کار کنی خودتو جذاب کنی ، و ممکنه بازم خیانت کنه ، کلا خیانت خیلی بده ، متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۳ دی ۱۴۰۰
من خواهرم نامزد داشت نامزدش بهش خیانت کرد خواهرمم قبلنا افسردگی شدید داشت رفت رگه دستشو زد بعدش وقتی خوب شد بعد از یک ماه خواهرم بی خودو بی جهت میخندید بعدشم گریه میکرد هفته بعدش فهمیدم خواهرم دیونه شده بردیمش تیمارستان بستریش کردیم الانم گوشه تیمارستانه امید وارم نامزدش همونقدر که خواهر من سختی کشید اونم بکشه (:
Iran (Islamic Republic of)
..
۲۲:۰۳ ۰۶ دی ۱۴۰۰
این وسط نه زن آسیب میبینه نه مرد..این وسط فقط بچها آسیب میبینن..منی که 17 سال سن دارم نه میتونم درسمو بخونم از زندگیم افتادم..شب و روز گریه دردمم نمیتونم به هیچکس بگم نه پدر نه مادر و نه دوست فقط تو خودم میریزم و از لحاظ روحی خیلی دارم آسیب میبینم:)وقتی همچین ادمایی هستید..وقتی ذاتتون خرابه..چرا زندگیه بقیه رو خراب میکنید؟چرا ازدواج میکنید که بخواد بچه دار شید؟ازدواج فقط برای این نیست که دو نفر تو شناسنامه ی هم اسمشون نوشته شده باشه. این وسط باید عشق باشه که بچه ها انگیزه ای داشته باشند نه اینکه فکرشون درگیر خیانت پدر و مادر باشه و طلاقشون..این وسط هوای بچهاتونم داشته باشید!:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
فقط ‌‌کریه‌‌کردن‌‌‌‌هیچ‌کار‌‌درست‌نمیشه‌‌‌‌فقط‌‌ خودتو‌از‌‌ببن‌‌می‌بری‌‌‌‌‌‌‌‌‌
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۲:۴۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
بنظرم من باید زن خیانتکار رو سلاخی کرد این مسخره بازی ها چیه
Iran (Islamic Republic of)
امیدپور
۱۸:۲۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
مگه فقط زنها خیانتکارن پس مردهای خیانتکار چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سلام ۳۴ سالمه با نامزدم تو مجازی آشنا شدیم اون اتریشه ۷ ساله باهمیم همه شرایط سخت و با هم‌گذروندیم ، دو سال پیش که با هم‌میرفتیم مجازی بهم خیانت کرد جلو چشمم با یک خانمی که المان بود رابطه برقرار کرد رفت با اون منو گذاشت کنار ولی من از بس که عاشقش بودم بازم رفتم دنبالش با اینکه ایران بودم ، پیام میدادم زنگ‌میزدم اما جواب نداد تا اینکه بعد از مدتی که رفت اون خانمو از نزدیک دید اون خان یه دختر هم داشت با هم رابطه هم داشتند بعد به من پیام داد زنگ زد گفت دیگه با اون نیستم من چون عاشقش بودم بخشیدمش رو این حساب که ادم اشتباه میکنم طبیعته مرده و ... تا اینکه اون خانم به من پیام داد فهمیدم همچنان با اون هم هست اوردیمش توی کال ۳ نفره رسوا شد همونجا گفتم نمیخوامت دیگه ، شروع گرد به تهدید که اگه ولم کنی عکساتو میدم به خانوادت اخه ما با هم ترکیه رفته بودیم ، خودمو میکشم و ...خلاصه به هر طریقی شد برگردوند منو به خودش، بعدش پیگفت پشیمونم بهت خیامت کردم اشتباه کردم گول خوردم و غیره ، سر اینکه ما با هم دعوا میکردیم بعضی وقتا و... من ویگه بخشیدمش آذر ۹۹ نامزد نردیم خانوادش انگشتر اوردن برام ،ولی همین ۲ ماه پیش که با هم رفته بودیم ترکیه تو گوشیش تو واتساپش دیدم که با دوست دخترای سابقش مسیج بازی میکنه، عکس ی دختر دیگه هم دیدم تو گوشیش از همش عکس گرفتم که بخونم یادم نره ،ولی خیلی افسرده شدم از زیر زبونم کشید که چرا تو اینجوری شدی و فهمید گوشیشو دیدم عکسارو از گوشیم پاک گرد و همچنان تنکار میکرد که من خیانت نکردم ...مسافرت تموم شد من اومدم ایران همین چند روز پیش باز بهش شک کردم عیب شدناش ، مشغول بودت تلفنش منو یاد روزایی انداخت که بهم خیانت میکرد دیروز عکسارو برگردوندم به گالریم نشستم خوندمشون حیلی مغزم درد گرفت تلفناشو جواب نمیدم پیاماشو یکی در میون جواب میدم خیلی دلم براش تنگ شده ولی نمیتونم از خیانتش بگذرم نمیدونم چیکار کنم همش کارم شده گریه و ناراحتی ....
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۰:۳۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سلام دوست عزیز اگر مدارک معتبری از خیانت این فرد دارید و قبلا هم این موضوع تکرار شده حتما با مشاور صحبت کنید قطعا ادامه این رابطه صلاح نیست.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۴۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
سلام من ۲۸سالمه و ۳تابچه دارم که بزرگترینش ۸سالشه .من شوهرمو خیلی دوست داشتم هیچوقت توزندگیم بهش دروغ نگفتم هیچوقت ازهیچ نظر براش کم نزاشتم توظاهر هم هیچوقت پایین تر ازاون نبودم.الان یه ساله فهمیدم بادوست دختر زمان مجردیش چندسال بوده که بهم خیانت میکرده اونم هرروز بهم نزدیکتر میشدن وهمه جوررابطه ای داشتن.دقیقا ازروزی که فهمیدم یه لحظه ازفکرم بیرون نرفته،کلا یه ادم دیگه شدم هیچوقت نتونستم خوشحال باشم من نمیتونم ازبچه هام بگذرم وازطرفی هم نمیتونم مسئولیت ۳تابچه روتنها رودوشم بکشم اماازطرفی نمیتونم این طوری زندگی کردنو تحمل کنم یعنی تنها کسی که این وسط داغون شدمن بودم وبه واسطه اعضاب خوردیم بچه هام.بهم گفت تموم شدهمه چیز اما بعدیه سال که هرروز به خاطر این خیانت دعوا داشتیم الان فهمیدم یه خط وگوشی دیگه هم داره.بهش میگم توچی کم داری دنبال چی هستی اما جای جواب دادن به خانوادم زنگ میزنه چون نقطه ضعف منن.نه میتونم اززندگیم برم نه میتونم تحمل کنم فقط دارم روز به روز داغون تر وبی اعضاب ترمیشم.راهنمایی کنین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
پیام
۱۴:۰۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
سلام عزیزان دلم
من ۳۳ سالمه و ده ساله ازدواج کردم سال اول زندگیم فهمیدم زنم بهم خیانت می‌کنه و حتی قبل از عقد هم با اون طرف رابطه داشته و بخاطر اینکه خیلی دوستش داشتم رو وجدان و منطقم پا گذاشتم و زندگی رو ادامه دادم و کابوس و شک چ تردید را بجونم خریدم چون دوستش داشتم تا سال ۹۹ متوجه خیانت جدیدش شدم اینبار با صمیمی ترین دوستم
دنیا رو سرم خراب شد
و الان در حال جدا شدن هستیم
نمیدونم مقصر این اتفاقا چیه و کیه
نمیدونم ای کاش اون موقع اول زندگی جدا شده بودیم و این همه خاطره از هم نداشتیم
نمیدونم باز ببخشمش و بریزم تو خودم
نمیدونم چرا زندگیم اینطوری شد
منی ک هیچوقت سمت ناموس و جنس مخالف نرفتم و فقط واسه زندگیمون تلاش کردم
واقعا کسایی ک خیانت میکنن متوجه میشن که چه فشاری ب طرف مقابل وارد میکنن؟
میدونن غرور طرف له میکنن؟
الان بجایی رسیدم گ احساس پوچی میکنم نه پای رفتن دارم نه پای موندن
خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۹ دی ۱۴۰۰
نمی دونم چرا این جور ادم ها رو باید دوست داشت. شما خودتون مشکل دارید کسی که به شما خیانت کرده اون هم چندین بار رو چگونه میشه دوست داشت.
Iran (Islamic Republic of)
کباب شده
۱۸:۴۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
واقعا بدترین درده فقط و فقط بخاطر اینه که توقع نداشتیم. آدم از غریبه که انتظاری نداره . دشمنشم که آدم حواسش بهش هست . از این زورت میاد که وقتی خاطر جمع پشت به پشته یارت دادی و مواظب دشمنی که به جگر گوشه هات ضربه نزنه میبینی دشنه تا دسته توی پهلوت رفته !دسته دشنه هنوز دست همسرته . آخه بی مرام من که جونم برا شما میدادم. چرا خودت گرفتی. آره اینه که تا سالها زجرت میده ولی من وقتیی کمرم زیر این غم شکست در پنج سال اندازه پنجاه سال پیر شدم تازه فهمیدم آخه احمق چرا برای گناه یکی دیگه خودتو پیر کردی . اون گناه کرده خودش چشمش کور دندش نرم حرصشم بخوره تو راهتو جدا کن تا امروز باهام بودی امروز خیانت کردی یک ثانیه لیاقت نداری حتی منو ببینی. فقط همین عزیزان شما خودتون خیلی با ارزشید خائنه که بی ارزشه. تورو خدا اصلا لیاقت نداره یک لحضه براش حرص بخوری . دردتون بجونم حیفید. احمد
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۳:۰۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
سلام منم ۵ سال اردواج کردم شوهرم کم کم شروع به دروغ گفتن کردبعد نشانه هایروی بدنش دیدم.بازی بهانه ای میاورد.منم چون دوسش داشتم باورمیکردم اما الان واقعادارم میبینم که دارخیانت میکنه نمیدونم چیکار کنم ی دختر ۴ساله دارم
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۲۳:۵۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
به نظرم هروقت کسی ازشریک زندگیش خیانت دید تنها راهش جداشدنه به خدا اینجور ادما عوض نمیشن فقط بایه مشت دروغ دارن شما رو بازیچه دست خودشون میکنن وعمرتون رو هدر میدن نزارید خیلی دیر بشه عمرتون رو الکی صرف چنین انسانهایی نکنید اینا ذاتشون پلیده برای خودتون ارزش قائل باشید به خدا من نمونه هاش رو خیلی توی اطرافم دیدم یکیش شوهرخودم اصلا مگه ادم چندبارفرصت زندگی کردن داره
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۳۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
ممنون از راهنماییتون
Iran (Islamic Republic of)
سعید سلاجقه
۲۳:۳۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
اگر یاد بگیریم که ما حال که داریم خیانت میکنیم در واقع یکجورهایی به خودمان و وجودمان خیانت میکنیم و فردا دامن خودمان را میگیرد و خودش را به اشکال مختلف نشان میدهد پس خیانت به اجتماع بدتر از خیانت به خودت و همسرت است چون با خیانت به اجتماع به چندین نفر لطمه میزنی اما به همسرت فقط یکی است نه چند خانواده و با خیانت یک مدیر مسعول بدتر از خیانت زوجین است
Iran (Islamic Republic of)
Sepideh
۱۰:۲۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
درود بر همگی
منم‌ی خانمه ۳۴سالهدهستم دوسال خورده ای عقد کردم هنوز عروسی نگرفتم از روز اول عقد خیانت دیدم خیلی دلم شکست کاش همون روز اول که عقد کردم جدا میشدم دلم بدحال خانواده ام سوخت .الان خیلی پشیمونم دلسرد شدم منی که تو زندگی چیزی براش کم نذاشتم چقدر خانواده ام هواشو داشتن فوق لیسانسم دست دلم ب کار نمیره اعتماد ب نفسمم از دست دادم هرشب با گوشیش وقتی خوابم تماس تصویری داره یواش صحبت می‌کنه دیشب ناخودآگاه بیدار شدم دیدم تماس تصویری داره صحبت می‌کنه آروم آروم واقعا هم خجالت نمی‌کشه تازشم میگه چیکار کردم مگه؟دیکه خسته شدم حالو حوصله هیچکی رو ندارم دلمم نمیاد ب خانواده ام بگم ناراحت شن دلم میخواد جدا شم هیچ انگیزه ای برای زندگی ندارم
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام از الان داره خیانت می کنه بهتره که جدا شید مثل من با دوتا بچه همیشه شاهد خیانتش نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
سلام دوستان
من از روز اولی که آشنا شدیم هم‌دک‌میپرستیدیم از همه لحاظ 20بودیم واقعا عاشق هم دگ‌بودیم هم من هم اون بخار هم دگ خونمون رو می‌دادیم یه مجازی دلت اکانت زدیم چن‌تا خط قرمز داشتیم باید اونا رو رعایت میکردیم حساس بودیم دیدی یه روز سره هیچی قهر کردیم پا رو خط قرمزی من میزاشت بعد ده ماه هی تکرار می‌کرد هر خطایی میکرد میگفتم چرا این کارو کردی میگف تو برام خیانت کردی منم براتون آخر سر هم واس خودش پیج اینستا زده زده بود از اون روز هی ژنگ‌میزنه جواب نمی‌دم
تورو خدا برام کمک کنید دارم دق میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۰ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
سلام خسته نباشی همسر من بهم خیانت کرد خودم با چشمهای خودم دیدم لطفا راهنمای کنید
Iran (Islamic Republic of)
ی
۰۱:۵۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
سلام حالم خیلی بده امشب متوجه شدم که شوهرم بهم خیانت میکنه،کسی هست راهنماییم بکنه
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۱۵:۰۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
سلام من زنی ۳۰ ساه هستم ۱۱ ساله ازدواج کردم و سه تا بچه دارم ازدواج ما سنتی بود ولی چون تنها مردی بود ک تو زندگی تجربه اش میکردم خیلی زود بهش وابسته شدم عاشقش شدم ولی اون فقط روزای اول بعداز عقدمون بهم ابراز علاقه میکرد کم کم که میدید من عاشقش شدم و روش حساسم اون بی توجهیش به من بیشتر شد ناگفته نماند که شب اولی ک عقد کردیم پیامهای دوست دخترشو تووگوشیش دیدم همیشه فکر میکنم بهم خیانت میکنه ولی هیچی تو گوشیش ندیدم بنظرتون چرا این حسو دارم؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۱۵:۰۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
سلام من زنی ۳۰ ساه هستم ۱۱ ساله ازدواج کردم و سه تا بچه دارم ازدواج ما سنتی بود ولی چون تنها مردی بود ک تو زندگی تجربه اش میکردم خیلی زود بهش وابسته شدم عاشقش شدم ولی اون فقط روزای اول بعداز عقدمون بهم ابراز علاقه میکرد کم کم که میدید من عاشقش شدم و روش حساسم اون بی توجهیش به من بیشتر شد ناگفته نماند که شب اولی ک عقد کردیم پیامهای دوست دخترشو تووگوشیش دیدم همیشه فکر میکنم بهم خیانت میکنه ولی هیچی تو گوشیش ندیدم بنظرتون چرا این حسو دارم؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
همسر من بواسطه شغلش با خانما در تماس هست ولی الان بعد از چند بار خیانت تلفنی که بخشیدمش
باز هم خیانت کرده و قبول نمی کنه میگه چیزی نیست متاسفانه دو فرزندم متوجه تماس ها شدن و همه چیز برای من ثابت شده خیلی وابسته همسرم هستم نمی تونک ببخشمش نمی تونم ترکش کنم
کاملت می دونه که من وابسته اون هستم و خیالش راحته باز هم ادامه میده به نظر شما من بتید چکار کنم
خودش هم اعتراف کرده که در حد شیطنت ...کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
سیزده ساله ازدواج کردم یه دختره۸ساله دارم یه مدتها به شوهرم شک کردم .خانمابوی خیانتوزودمیشنون‌.امروزپیامکای ناجورازطرف یه زن توگوشیش دیدم و مچشوگرفتم.توزندگیم پایه پاش کار کردم الان که داره وضعش خوب میشه روزن می‌بره ازش جداشموزندگیموبزاربرایه هرزه ی پیر،شوهرم هم میگه پشیمونم .میگه خجالت میکشم توچشات نگاه کنم نمیدونم چی کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
سلام.وقتی بهت چندبار قول مردونه میده که دیگه بهت خیانت نکنه ولی دوباره انجامش میده واقعا باید چکار کرد که رو حرفش نیس
Israel
Shayan
۲۰:۱۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
سلام موقعیت من خیلی فرق میکنه من یه پسر ۱۶ ساله هستم که شاهد خیانت مادرم به پدرم هستم و هیچ کس از این موضوع خبر ندارد به جز خود من مادر به صورت مخفیانه با یه مرد هم چت میکنه هم قرار میزاه هفته پیش اولین قرار گذاشتن و من از طریق گوشی دیگه به واتساپ مادر دسترسی دارم و چت های انها رو میبینم که نمیدونم اول با پدرم صحبت کنم یه با کی لطفا کمکم کنید اصلا تو شرایط جالبی نیستم نمیتونم رو درسم تمرکز کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
سلام منم باهاتون موافقم کسی که خیانت می کنه دیگه نمیتونه ترک کنه به نظرمن مردهایی که خیانت می کنن خانم هاشون زیادی خوب هستن وزیاد محبت می کنن چون خوبی که زیادبشه مردسواستفاده می کنه خدالعنت کنه زن های کثیفی راکه باوجود داشتن شوهر زندگی ماراخراب می کنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۰۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
سلام. برهمگی اول زن نباید خیانت کنه مرد هم همینطور یکطرفه قاضی نباید رفت زن خیانت کار اگر خوشد نمیاد طلاق بگیر برو با آبرو مرد حقیقت زیر سوال نکن دوم به پیر به پیغمبر خیر زندگیت نمبینی سفره ات برچیده میشه مطمن باش چه مرد چه زن نکن نکن رزق از زندگی میره
Iran (Islamic Republic of)
Solmaz
۲۰:۳۸ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
لعنت ب آدمهای خیانت کار که همه چیزه زندگی ادمو ب گند میکشن دوستان میخوایین ازدواج کنین کامل بشناسین طرف مقابلتونو من سه ساله دارم خیانت میبینم هرچقدر هم ب روش میارم میگه چیزی نیس دوباره شروع می‌کنه بخدا کم آوردم استرس امونمو بریده هرروز یجام درد می‌کنه حرفمم نمیتونم ب خانوادم بگم موندم چه کنم دلم خیلی پره خدا اینجور مردهارو از زمین برداره
Iran (Islamic Republic of)
شهلا
۱۸:۵۵ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
عشقم منم دقیقا مث توام واقعا حالم خیلی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
سلام
۳۱سالمه دوسال و نیمه عقد کردم الان متوجه شدم زنم بعد از گذشت دوماه از عقدمون بهم خیانت کرده و تا الان با یک پسر دیگه هم بوده زنی که چقدر عاشق هم بودیم و با چه مصیبت هایی به هم رسیدیم الان چند روزی هست که فهمیدم نه خواب دارم نه غذا دارم سکته میکنم البته هنوز چیزی ازش نگرفتم وبا حرف یکی دوتا از رفیقاش دارم قضاوت میکنم همش انکار میکنه حالا قراره بشینه باهام صحبت کنه چلی میدونم که جرات گفتن حتی یک کلمه هم نداره
از یه چیز هم خیلی میترسم ترس از خودکشی
زندگی برای من تموم شده هست اگه ثابت کنم.
ولی از درون دارم میسوزم چون تو این دوسه سال همش ازش محبت و عشق دیدم.
Iran (Islamic Republic of)
امیر رضایی
۱۲:۱۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
سلام برهمگی، کسایی که یروزی فکروشو نمیکردن همچین موضوعیرو تو اینترنت سرچ کنن و بعدبیان اضهار نظردیگرانو بخونن، من خودم دیشب متوجه خیانت شخصی که 6ماه کنار همیم شدم ،و خیلی حس بدی داره همرو درک میکنم حتی اون شخصی که میگه بعد28 سال متوجه خیانت شخص موردعلاقه زندگیش شده، ماهایی که خیانت دیدیم همیشه ازدید خودمون هیچ تقصیری نداریم ولی ناخواه بعضی اوقات کسریهایی داریم که طرف مقابلمون خیانت میکنه ،پیشنهاد من برای اشخاصی که متاهلن و نمیخوان جدا شن ،اول از همه این که خیلی سرک نکشید چون فقط و فقط شما عذاب میکشید و طرفخیانتکار با پر حرفی و داد و بیداد از بحث اشتباه اصلیش دور میشه و ایرادات شمارو زبان زدمیکنه ،تا جایی که میتونید بخاطر طفل معصوماتون تحملکنید و ببخشید
و تا جایی هم که میشه ببینید چیا کم دارید ادم خیلی چیزایی که کم داررو خودش میدونه ،اگه هیکلتون خوب نیست انگیزه بگیرید برید باشگاه باانگیزه ادامه بدید تا جوابشو و انرژی خوبشو بگیرید، اگه پول مشکل این وسطه یکاری که برای خانم ها محیط کاملا زنونه باشه پیدا کنید برید ،اقایون بعضی اوقات دوستدارن روخانمشون حساب مالی باز کنن، البته حسابتون شفافیت داشته باشه کاری که میریدشافیت داشته باشه که خدایی نکرده همسرتون فکر بی راه نکنه ،درکل من خودم 27 سالمه چیزایی که بعنوان ی تجربه بدست اوردم شاید به یکی کوچکترین انگیزه ای بده چون خودم بابت خیانتی که دیدم خیلی بد حالم ،در کل یادتون باشه این حال بد همیشه موندگارنیست
واین فقط خود خود تویی که باید حال بدتو از بین ببری وزندگیتو بسازی
بخدا جدایی قشنگ نیست
یادتون باشه خدا همیشه باهامونه
الانم باید برم ادامه کارم وگرنه کلی حرف داشتم واسه گفتن
ودراخر ی شوخی هم بکنم حال و هواتون عوض شه
مخلص همه شکست عشقی خورده ها و خیانت دیده ها
بخندید تا دجیا بهتون بخنده
امیدوارم این قلب و گل روزتونو بسازه و حرفام انگیزه ای بشه❤
Iran (Islamic Republic of)
Samira
۰۰:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
از بیچارگی و درموندگی اومدم که بلکه نظرهای همدرد هامو ببینم آروم بشم شوهرم چندباری بهم خیانت کرد و ب راحتی چون میخواستمش بخشیدم گفتم درست میشه با اینکه هیچ ایرادی نداشتمو هیچی براش کم نزاشتم جز اینکه خیلی دوستش داشتم که کاش همون وقتی ک باردار بودم جدا میشدم و الان با دوتا بچه سختی نمیکشیدم الان یک ساله درگیر خیانتشم و همه جوره عکس و فیلم های رابطشون رو دیدم باز زندگیمو ادامه دادم ولی عوض درست شدن روز ب روز بدتر شد و الان النی میکنه و میگه خوب کاری میکنم و بخاطر بچه نگهت داشتم الان دارم جدا میشم یه ساله از شک و بی اعتمادی مریض شدم خواستم بگم قدر خودتونو بدونید و خیانتکار و همون اول ول کنین و زندگیتونو بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
زن 46ساله هستم ،یه دختر مجرد فوق لیسانس دارم،یه پسر 14ساله دارم،28سال زندگی مشترک دارم ولی تا حالا یک بارم بهم محبت نکرده اسمم صدا نکرده همیشه به خودم میگفتم غرور داره ،چند ماه فهمیدم بهم خیانت میکنه زن صیغه میکنه براشون خرج میکنه یه هفته گوشیش چک کردم چه پیام هایی،عزیزم وغیره تیروئید بهم ریخته خیلی داغون شدم نمیدونم چطوری بهش بگم ،بخاطر بچه‌ها نمیشه طلاق بگیرم چکار کنم حالم خوب بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
سلام ۱۸ ساله با عشق زندکی میکنم دوماه پیش احساس کردم زنم خیانت میکنه ادم ضعیفی نیستم دلپاک و مهربانم خیلی داغون شدم اوندم قسم دادم براحتی نتونست قسم بخوره هی میگه من چرا بتو خیانت کنم چیت کمه ولی دلم راضی نمیشه عذاب میکشم نه دلش و دارم نه وجدانم میزاره دنبالش کنم مجش و بگیرم یه مسر ۱۶ ساله دارم موندم تورا خدا رانماییم کنید کلافا هستم هردوروز یکبار خونه را میزنم بهن اونم هیچی نمیگه فقط گریه میکنه همیشه میاد پیشم ولی من راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۱۵ ۳۱ تير ۱۴۰۰
من تمام حرفای دوستان خوندم ببخشید بعضی خانوما خیلی خیانت میکنند طرف خانوم معلم هیچی گفتن نداره ولی اگه دیدی زنت خیانت کرده اون جوان مقصر نگیر زنت کرم داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۳ تير ۱۴۰۰
سلام من ۵ سال ازدواج کردم ۶ ما هبعد ازدواج فهمیدم همسرم بازن دیگه ای رفیق هست باهاش حرف زدم بهش فرست دوباره دادم بعد۱سال دوباره دیدم شروع کرده باهاش تلفنی رابطه داره دوباره تصمیم طلاق گرفتم اصرارکردگف کمکم کن بزارمش کنار بازم بهش فرست دادم الان دوتا بچه کوچیک دارم باز فهمیدم بایکی درتماسه موندم چیکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۹ دی ۱۴۰۰
ببخشید شما که دیدید اول اذواج بهتون خیانت کرده بچه این وسط برای چی ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام
من ۳۷ سالمه ازدواج دوممه اولی که معتاد و داغون بود ازش طلاق گرفتم با یه دختر بچه ۷ ساله اواره شدم بعد چند سال ازدواج کردم الان یه دختر ۶ ساله دارم چندن بار فهمیدم داره بهم خیانت میکنه به خاطر دخترم تحمل کردم امروز غروب اس که فرستاده بود رو دیدم متوجه شدم باز داره خیانت میکنه خیلی داغونم قلبم درد میکنه با من دوروزه که بی خود و بی جهت دعوا میکنه و بحث میکنه ولی دیدم با اس داره قربون صدقه یکی دیگه میره نمیدونم چکار کنم چه گناهی کردم که این سرنوشتم شد بهش گفتم انگار نه انگار میگه همینه که هست ناراحتی برو از خونم بیرون چکار کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
masi
۱۱:۳۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
سلام من۱۷ سالمه. چندماهی میشه ک میدونم مامانم با یکی از بستگان نزدیکم باهم رابطه دارن.هردوشون خیلی طبیعی رفتار میکنن. میترسم بهشون بگم ک میدونم اتفاق بدی بیافته‌..شبا از استرس خوابم نمیبره لطفا کمکم کنید خیلی ب کمک احتیاج دارم. ب کسی هم نمیتونم بگم از ترسه ابرو.
لطفا اگه راهکاری دارین بگین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
من ۱۱ساله که ازدواج کردم شوهرم چهار ساله که بهم دروغ میگه وبا یک زن شوهردار رابطه داره انقد حرفمون شده گفته که اشتباه کردم دیگه نمیکنم بازم میکنه من باید چکار کنم با دو بچه تو این زمونه نظری دارین کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
Yaser
۱۲:۴۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
من متوجه این شدم ک نامزد با یکی چت میکردع خیانتش در حد اس بودع بعد من این نامزدی بهم زدم نامزدم میخاد خودکشی کنه کمکم کنید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
ولش کن خودتودرگیرنکن تون ادم نمیشه وقتی خیانت کرده دیگه فایده نداره
Iran (Islamic Republic of)
مهدیس
۱۴:۱۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
عشق فقط یه کلمه است فقط یه حرف ،گاهی اوقات مرد های پست طوری بهت ضربه میزنن که هرگز نمیفهمی هرگز .......
ادم ها همشون یه قیافه پشت پرده دارنن که هیچکس اون هارو نمیبینه
میدونی چرا؟!چون اون کلمه بی ارزش تو رو نابود میکنه نمیزاره ببینی نمیزاره باور کنی وقتی که عاشق میشی چشات کور میشن چشات دیگه خطاهاشو نمیبینی ،کسی بهت خیانت میکنه حالا میخواد به قول خودش عمدی باشه یا غیر عمد ،پس میتونه دوباره هم باهات همچین کاری کنه
تو نمی دونی که این اولین بارش بوده یا دهمین بار
تو هیچی نمی دونی
حالا دیگه از اون بدتر که بچه هم داشته باشی
اول اینکه بچه ها کور نیستن یا خر نیستن باورکنید اونها بیشتر از شما می دونن اما به رویه خودشون نمیارن نمیخوان ببفهمین که ناراحت بشین
منم خودم یه بچه ۱۶ ساله هستم وقتی فهمیدم بابام به مامانم خیانت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۰۴:۵۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
من بعد از ۱۵ سال زندگی فهمیدم زنم داره بهم خیانت میکنه یک پسر ۱۳ ساله هم دارم من ترکش کردم البته قبلش هم بهش مشگوک بودم اون گوشی ساده داشت من احمق فکر میکردم اون زن پاک درستی هست ولی اشتباه کردم از لحظه ای که متوجه شدم بلافاصله ترکش کردم من هیچوقت نمی بخشمش به ادم خیانتکار فرصت دادن مثل اینکه یک گلوله اضافه بهش بدی که تو رو هدف بگیره اصلا نباید رحم کرد از من به شما نصیحت اگر ده تا بچه هم داشتید جدا بشید زیر سایه خیانت نمیشه زندگی کرد فرصت دوباره دادن به خیانتکار یعنی مرگ تدریجی از تنهای مردن شرف داره به کثیف زندگی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
دقیقا حق باشماست موافقم
United States of America
دیگه اسمی ندارم
۲۰:۱۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
من می‌خوام از اون پسری که با یک زن متآهل رابطه برقرار کرد و چراغ زندگی یک خانواده رو خاموش کرد و دوتا بچه رو یتیم کرد امید و آرزوی مردی که همه چیزش خانوادش بودو خاموش کرد بگم چطور میتونی فردای قیامت جواب خداروبدی چطور میتونی شبها سر رو بالش بزاری و بخابی چوب خدا صدا نداره از خدا میخواهم آه این دوتا بچه یتیم دامن گیرت بشه .
United States of America
Kh
۱۹:۳۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
باسلام .هرکسی که خیانت دید چه زن و چه مرد باید همون ساعت اول رفت محضر و طلاق گرفت چون کسی که خیانت می‌کنه ذاتش خرابه همه چی رو میشه درست کرد جز ذات خراب .آدم خائن هیچ وقت درست نمیشه کسی که به خودش ارزش قائل نشه هرگز نمیتونه به شریک زندگیش وفا داشته باشه تنها راه خیانت طلاق هستش ندارید هم به ریشتون بخندن و هم خیانت کنن طلاق حکم اول و آخر ،
Iran (Islamic Republic of)
Yegane
۱۱:۲۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
من یک نوجوان 13 ساله هستم
که میدونم مامانم داره به بابام خیانت میکنه
نزدیک 1 سال 2 ساله که میدونم رابطشونو
دارم عذاب میکشم دوروغ های که بع بابام میگه خنده های الکی و.......
نمیدونم چیکار کنم اگر بگم زندگیم به هم میریزه
اگر نگم نمیتونم ببینم داره خیانت میکنه اندازه 10 سال بزرگت تره سنمم اخه من چه گناهی کردم.!!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
من ی دختر 3ساله دارم همچی رومیدونم شوهرم انکار میکنه نمیدونم چیکارکنم. ولی رابطه روداره نمیخوام برام شایداشتباه از من بوده چطوری از اول شروع کنم کمکم کنید برام دعا کنید خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۳:۴۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
هروز که از این ماجرا می گذرد فکرم پریشونتر می شود و همش می گم خدایا من کجایی کارم ایراد داشته به خدا مدتی سخت مسافر کشی می کردم و من لیسانس دارم و خانمم دوم دبیرستان ولی دوستش ام دارم چه کار کنم خیلی داغونم فقط به خاطر دختر 4 ساله ام تحمل می کنم وپسرم می گوید بابا طلاقش بده تو رو خدا راهنمایی ام کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۱۶ ۲۶ دی ۱۳۹۹
من وزنم عاشق همدیگر ایم 19 ساله با هم زندگی می کنیم وایشان من انتخاب کرده اند سال گدشته فهمیدم که با پسر عمویش تلفنی صحبت می کردن ماجرا را پرسیدم گفت در سن نوجوانی عاشق شدم و جرات نکردم به کسی بگم خیل باهش صحبت کردم و نصیحتش کردم وسیم کارتش سوزوند و قول داد که تمومه سه هفته پیش متوجه شدم بعد از گدشت 2 ماه دوباره تلفنی صحبت کردن و پیام های عاشقانه داده و منم 2 تا بچه دارم پسرم 17 ساله و دخترم 4 ساله دوباره قول داده که تمومه خیلی داغونم چه کار کنم روانپزشکم رفتیم
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۰۹:۰۱ ۲۱ دی ۱۳۹۹
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۴۷ ۱۹ دی ۱۳۹۹
من شوهرمو خیلی دوس دارم دیدم که او با کسی حرف میزنه چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۴ ۰۴ دی ۱۳۹۹
سلام دوباره مچش گرفتم خیانت کرد واد میکند که نه حالا نمیدونم چکار کنم خودم زدم به بیخیالی
France
امیر
۰۶:۱۷ ۰۲ دی ۱۳۹۹
سلام خانم دکتر خدمت شما
اسم من امیر هست ۲۸سال دارم اهل افغانستان فعلا کشور دانمارک ه زندگی میکنم و متعلق به فامیل نسبتا مذهبی هستم رشته پزشکی خوندم من هشت سال پیش با دختر در افغانستان تو کلاس پیش کانکوری آشنا شدم که انزمان مدرس بودم و از هم خوشمون اومد و رابطه مون به اومدن به خارج از کشور هفت سال طول کشید و من و دختر یکدیگر خودرا دوست داشتیم من در طول این مدت آشنایی چندین بار از هرکی شنیدم که دختر خیانت کار هست ولی چون هیچ شواهد ازشون پیدا نکردم ازش گذشتم تا اینکه بعد هفت سال تو اروپا باهم یکجا شدیم که بعد مدت شش ماه یکی از پسران که در یک کمپ پناهندگی زندگی میگردم بهم مدارک نشون داد که از داشتن رابطه اش با این دختر خبر داد ولی منو همیشه میپبچوند و میگفت تو شکاک هستی حالا که فهمیمیدم بهش گفتم به گریه افتاد که من تورو میخاستم و دوست دارم و این پسر بعد یک رابطه تلفنی که ازم کمک میخاست و بعدش به درازا کشید و سوء استفاده از عکسهام منو مجبور به تکرار رابطه پی در پی کرد حالا یک اشتباه کردم و جبران میکنم و حالا ازم می‌خواد که ازدواج کنیم بنظر شما آیا این ازدواج درست هست یا نه
Iran (Islamic Republic of)
آیدا
۲۲:۳۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
چرت نگو ازدواج چیه خودتو بدبخت نکن کسی که قبل ازدواج خیانت کرده دیگه نوبرشو اورده
ولش کن به حال خودش دنیا پر از فرصت های جدیده با یکی دیگه اشنا شو زندگیتو از نوع بساز
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۲:۳۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
سلام حالم خیلی بده کسی میتونه کمکم کنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۰۹:۵۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
من هم مثل شمادوستان از شوهرم خیانت دیدم .نمیدونم چیکار کنم بار دومشم هست که این کار میکنه.دو سال پیش بهم خیانت کرد الان هم بعد دوسال دوباره با یه ادم جدید .ابراز پشیمونی که نداره هیچ با دعوا جنگ و جدل از زیر کارش در میره یه دختر کوچک دارم که وابسته خودمه شدید شرایط رفتن اصلا ندارم نمیدونم چی کار کنم از یه طرف دخترم از یه طرف موقعیت مالی ندارم و قلبم وجدانم وهمه وجودم درگیر این موضوع شده .خدایااین همسر برای من شریک زندگی نیست میدونم خودت کمکم کن .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
با سلام
خیانت واژه ای که همیشه فکر میکردم برای بقیه است.
هیچوقت حتی فکرش رو هم نمی کردم زندگی خودم دچار این موضوع بشه.
بعد از مرگ فرزند بزرگترین درد ، درد خیانت . کسی که خیانت دیده درد می‌کشه و کسی که خیانت کرده تازه خوشحال هم هست که دو نفر دوسش دارن.
۷ ماه پیش شوهرم بهم خیانت کرد، بچه دارم و شغل ثابت و درآمد هم ندارم. حتی نمی تونن به طلاق فکر کنم. ۷ ماه شک و بی اعتمادی وجودم رو گرفته، الان هم موقعی که سر کاره پیام رسان ها رو نصب میکنه‌ تو خونه ک میاد حذف می‌کنه
موقع رفتن حموم گوشیش رو یه جا مخفی می‌کنه.
خیلی خیلی دلم میخواد از آقایون بپرسم آخه چه مرگتونه که به زن هاتون خیانت میکنین؟
به شوهرم گفتم اگر متوجه خیانتت بشم مطمئن باش برای تلافی منم میرم بهت خیانت میکنم. بهش گفتم کاری میکنم که بفهمی خیانت چه مزه ای داره.
اگر دوباره ببینم خیانت کرده می‌خوام درسی بهش بدم که یادش بمونه.
ای داد که بچه دارم طفلک دخترم که بالای هرزه و پر هوسی داره.
کاش راهی بود برای خیانت نکردن این نامردان
کاش راهی بود برای من
برای منی که ۷ ماهه داغون شدم فکر و خیال امانم رو بریده
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۲:۲۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
حتما از یک فرد با تجربه و کارشناس مشورت بگیرید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
من 30 سال از ازدواجمون میگذره ویک پسر لیسانس دارم ویک پسر 10ساله مدت یک ساله متوجه شدم شوهرم به من خیانت میکنه چکار کنم دچار تنشهای زیادی در خانه شدم وانکار میکنه ولی مطمعنم رفتاراش نشونن میده حتی با خانوادها در جریان گذاشتم ویک زن ابرومندم خیلی عذاب میکشم انسان با همه چی میتونه بسازه با این کار نه
Netherlands
سونیا
۰۲:۰۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
خواهران و برادران گرامی هر کس خیانت دیده لطفا خودشو از این زندگی نکبت بار نجات بدید و مطمئن باشید کسی که خیانت کرده چه زن و چه مرد درست نمیشه .‌ببخشید ماها ادمیم گاو نیستیم که هر جور بخوان با ما رفتار کنن .‌منم خیانت دیدم بفکر خودتون باشید .‌زندگی خودتون مهمتر از هر چیزیه .‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
جملت رو باید با طلا نوشت
Iran (Islamic Republic of)
شقایق
۱۵:۵۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
منم پانزده ساله ازدواج کردم یه پسر دارم یکی دوبار متوجه خیانت شوهرم شدم اما به روش نیاوردم سعی کردم با محبت از بیراهه نجاتش بدم من این پانزده سالو تو یه اتاق گلی یعنی یه خرابه با انواع جانور تو خونه ی پدرش باهاش زندگی کردم تا درسشو تموم کنه کار پیدا کنه به خدا اونقدر تو زندگی زجر کشیدم اونقدر زحمت کشیدم که کسی فکرشو نمی تونه بکنه اما همین که به همه ی آرزوها ش رسید در کمال ناباوری میگه دو ساله عاشق زن دیگه ای شده حالا که همه چی داره کار، خونه ،پول،بهم خیانت کرد میگه اونو دوست داره داغون داغونم قلبم هزار تیکه شده فکر اون همه فداکاری ،محبت ،تحملهایی که کردم منو میکشه نمی دونم چیکار کنم پسرم که یه لحظه ازم جدا نمیشه دارم از غصه میمیرم
Iran (Islamic Republic of)
زِینَب
۱۵:۰۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
حس و حال همتون رو درک میکنم و میدونم خیلی سخته
ولی لطفا ازتون خواهش میکنم کسی که بهتون خیانت میکنه رو هیچوقت نبخشید حتی اگه بخواد همه چیو جبران کنه
مطمعن باشید اگر ببخشید دوباره خیانت میبینید
شما با ارزش تر از چیزی هستید که کسی شمارو بین گزینه هاش قرار بده سعی کنید اولویت باشد نه گزینه
خودتون رو دوست داشته باشید و این اتفاق رو بپذیرید و مطمعن باشید خدایی هست که همه مارو میبینه و از هردستی بدیم از همون دست پس میگیریم
قدر خودتون رو بدونین به خودتون آرامش بدین به خدا نزدیک بشید و از ادم های بی اراده فاصله بگیرید هرچقدرم که دوستشون داشته باشید قطعا لایق عشق پاک شما نیستند
و اتفاق های بهتری براتون رقم میخوره و میفهمید باید خداروشکر کنید که چنین آدم هایی رو از دست داده آید
ب خودتون و خدا عشق بورزید مواظب خودتون باشید شما خیلی باارزشید⁦❤️⁩
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۰۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
خیلی اتفاقی این پستو دیدم نشستم درد و دل مردمو توی نظرات خوندم خیلی دلم گرفت اینکه دنیا داره به کجاها میره. نود درصد هم خانما بودن که خیانت دیدن خیلی ناراحت شدم واشون. من من 25 سالمه که تاحالا دس به هیچ زن یا دختری نزدم هرچند موقعیتشو داشتم اما میدونم این مسیر شاید لذت بخش باشه اما خیلی عواقب بدی داره ادمی که تو زندگیش با بیش از یه نفر بخوابه هیچوقت نمیتونه خیانت نکنه هیچوقت ادم متعهدی نمیشه امیدوارم اخرتی در کار باشه جواب دل شکسته این مرومو بده من هنوز ازدواج نکردم اما از ازدواج خیلی میترسم ادمای امروزی خیلی بی ذات شدن.
Sweden
رزا
۰۵:۱۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
دیگه نمیتونم تحمل کنم ۶ساله باهمیم تو دوستی خیانت نکرد بعد اینکه عقد کردیم تا الان ک ازدواج کردیم این دختر تو زندگیمه و نمیره شوهرمم با داد و بیداد انکار میکنه من چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
سلام من بعد از 32 سال زندگی که همه حسرتمون رو میخوردن شوهرم بهم خیانت کرده همه به سر من قسم میخورن از خوب بودنم و خانم بودن و خاندار بودنم حتی مادر شوهرم اما همسرم با یک زن بیوه تهرانی صیغه اش کرده وقتی بهش گفتم میگه تواشتباه میکنی وشب تولدم بهم گفت ای کاش بدنیا نمیومدی که روی نحست رو نمیدم ومن شوکه شدم نمیدونم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ایا با اون خانم صحبت کنم یا نه
Iran (Islamic Republic of)
Fff
۰۴:۲۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
سلام ، فکرشم برام سخته که ببینم این همه آدم باهام هم دردند فکر میکردم که فقط خودم خیلی داغونم، حالا میبینم که چقدر همدرد دارم ، من ۲ ماه گذشته متوجه خیانت عاطفی همسرم شدم و با مشاور صحبت کردم خیلی راهکار داد بهم باوجودی که هیچ جوری نمیتونم اروم بشم اما سعی کردم توی رابطه با همسرم حتی بهتر و بهتر از قبل بشم ، گاهی وقت ها علی رغم میل باطنیم فقط نقش یک همسر خوب رو بازی میکنم تا شاید اوضاع تغییر کنه میدونم سخته میدونم که چه دردی داره، نه بخشش و نه انتقام نمیتونه تسکین دهنده باشه ولی باور کنین که یکی اون بالا هست که داره شماهارو میبینه اگه رابطمون رو با خدا قویتر کنیم دیگه هیچ ادم زمینی نمیتونه به شما آسیب بزنه ، فقط باید بدونیم که همه ما یه رسالتی داریم روی کره خاکی و بعد از یه مدت از این دنیا میریم ، باور کنین خدا جواب همه خیانت کار هارو میده نگران نباشین یه روز میاد که یکی عین خودشون گیرشون میاد ، خدایا به همه صبر ایوب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
سلام ۳۵ سال است ازدواج کردم ودر این ۳۵ سال همشه شوهرم بهم خیانت کرد اززن برادرش بگیر تا قریبه خیلی هرزه ۴تا فرزند دارم یکش ازدواج کرده تورا خدا کمکم کنید با این مرد چه کنم دیگر توان ندارم خیلی داعنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
تاحالا یه داستانو دوبار خوندین؟
محتواشو نتیجش فرقی کردع؟
پس ادم خیانتکارم همینه هرکار کنی ببخشیش باهاش حرف بزنی بازم راه خودشو میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام من چندروزی میشع ب همسرم شک کردم یعنی مطمعنم باکس دیگ ای دوستت دوماه ازدواج کردم چ گونه ب اون بگم
Iran (Islamic Republic of)
مسافر کربلا
۱۱:۴۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
منم بعداز ۲۵سال شوهرم بهم خیانت کرد سه سال صیغه داشته وقتی فهمیدم اول مهریه ام رو گرفتم بعدش حق طلاق رو ازش گرفتم خیلی داغونم عاشقانه زندگی می‌کردیم ولی حالا بهش اعتماد ندارم برام دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام
Iran (Islamic Republic of)
Sanam
۱۳:۰۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
خیانت آدم رو داغون میکنه..من داغونم دارم می سوزم من هیچ راهی ندارم کسی ندارم دارم می سوزم ومیسازم...کاش یه راهی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
شوهرش ۱۳ساله بهم خانت میکنه خودم هم به چشمم میبینیم اماهیچ کاری نمیتونم بکنم دوتا بچه دارم حالاموندم چکارکنم راهنمایم کنین
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۰:۵۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
یک سال و نیم پیش از خیانت همسرم به خودم خبر دار شدم منو به یه زن چهل ساله فروخت از اون زمان روزی صد بار آرزوی مرگ میکنم بااینکه ابراز پشیمونی کرد وهرروز حرف از دوست داشتن میزنه فقط خیانت دلمو آروم میکنم اماازخدا خیلی میترسم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۱۱ ۲۸ تير ۱۳۹۹
دوستی دارم سنش بلا بامن طرح رفاقت ریخته در حالی که نظر داشته به زنم پیام می‌داده دخیلی اعسبانیم
Netherlands
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه کسایی که تو این راه میرن.۶ساله دارم میسوزمو میسوزمو میسوزم.
Iran (Islamic Republic of)
ليلي
۱۴:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
شوهرم جند بار خيانت كرده.وهر بار احساس بشيماني..الان دو تا بسر دارم.بازم تو اينستا ميره دايركتشو با اون دختره باك ميكنه.الان باهاش قهرم.از غرق عصبانيت نميدونم چیکار كنم.هزينه مشاوره هم ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
تو زندگی فقط این رو می تونم بگم که خدا بهمون با این خیانت های عزیزانمو ن که( حاضر بودیم یک عمر جانمون رو براشون فدا کنیم) میگه وابسته ی هیچ کس و هیچ چیز در دنیا نباش .چرا که روزی ازت گرفته می شه.بخیر از خدا عاشق ومعشوق فقط خدا.برادر و خواهر های گرامی .سعی کنیم کنار هم زندگی کنیم وهم دیگر رو بتونیم در ک کنیم.من هم خیانت دیم نه یک بار بلکه چندین بار.وسعی کر دم به همسرم کمک کنم که بفهم دلی که خدا رو دار ه شرم و حیا و تقوا رو هم خواهد داشت۰
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۷:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من پارسال زنم بهم خیانت کرد ولی بخاطر دخترم بخشیدمش چون دوست نداشتم دخترم بچه طلاق باشه دوست داشتم سایه پدرومادر بالا سرش باشه.من بخاطر فرزندم غرورم مو زیر پام له کردم وایستادم ما مشاوره رفتیم و رابطه مون خداروشکر خوبه خدارو شاکرم که زندگیم ازهم نپاشید ولی نمیدونم چرا من هنوز داغونم ولی به روی خانمم نمیارم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
هیچ چیز به اندازه خیانت آدمو نابود نمیکنه.من همسرم با خیانتش کاری کرد که از درون شبیه دیوونه ها شدم من دیگه حتی به مامان بابامم انگار اعتماد ندارم احساس میکنم همه ی ادما دارن به همدیگه خیانت میکنن.هر چی خدا رو صدا میزنم و کمک میخوام صدایی نمیشنوم.دسترسی به روانشناس هم ندارم.تو رو خدا دعام کنین.حالم بده تبدیل به یه ادم روانی شدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
پدر من به مادر خیانت میکنه
مادرم هم نمیدونه
من باید چی کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
سارا22
۰۷:۵۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
شوهرم بهم خیانت کرد همیشه بهش شک داشتم چون رمز گوشیش تند تند عوض میکنه چند روز پیش داشتیم صحبت میکردیم یهویی گوشیش زنگ خورد اسم دختره رو سیو کرده عشق من بهش گفتم و دعوامون شد گفت الکیه منظوری ندارم الان یه هفته است زندگیم سیاه شده نمیدونم چکار کنم میخام بذارم برم دوستم نداره وگرنه خیانت نمیکرد
Iran (Islamic Republic of)
سارا22
۰۷:۵۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
شوهرم بهم خیانت کرد همیشه بهش شک داشتم چون رمز گوشیش تند تند عوض میکنه چند روز پیش داشتیم صحبت میکردیم یهویی گوشیش زنگ خورد اسم دختره رو سیو کرده عشق من بهش گفتم و دعوامون شد گفت الکیه منظوری ندارم الان یه هفته است زندگیم سیاه شده نمیدونم چکار کنم میخام بذارم برم دوستم نداره وگرنه خیانت نمیکرد
Iran (Islamic Republic of)
Mosakhilafgan
۲۰:۱۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
زن خیانت کار یا مردخیانت کار فقط وا فقط سنګ سار بیشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
من زنم یکسال پیش گرفتمش در اینستاگرام بعد معلوم شد با 3نفر بوده پیام بازی میکرده یکیش پسر عموی من بود که من میرفتم سر کار اون خونم بود خیلی بهش اطمینان داشتم اما خیانت دیدم الان یکساله بخشیدمش کاری دیگه نمیکنه اما خیلی شک پیدا کردم بخواطر دخترم بخشیدمش اما الان همش تو فکرم و گوشه گیر شدم خواهش میکنم کمکم کنین از این وضع در بیام خداییش نصیب هیچ کسی نکنه خیانتو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام ٢٠ساله كه ازدواج كردم ودوتا بچه دارم شوهرم بهم خيانت كرده؟ اخه چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
از تنهای بمیر ولی کنار آدم خیانت کار نمون
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۰:۰۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
همسر من بهم خیانت کرده چتاشو دیدم ..بهش گفتم گف تشتباه کرده و هیچی نیس فقط تو گوشی بهش پیام داده ..من چیکار کنم دوباره هم تکرارش کرد...گریه کرد معذرت خواست ولی من میترسم هنوز یه ساله نامزدم ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
نامزدم با مادرم منو خیانت کرد چیکار کنم
۱۲