دوستی در فضای مجازی؛ قتل در جاده خاکی

جوان 26 ساله اي که پس از آشنايي با يک زن در شبکه هاي اجتماعي تلفن همراه، دست به جنايتي هولناک زده بود، در مشهد دستگير و در حضور قاضي سيدجواد حسيني پرده از راز قتل برداشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، متهم26 ساله اين پرونده جنايي که صبح پنج شنبه گذشته در شعبه 211 دادسراي عمومي و انقلاب مشهد توسط قاضي ويژه قتل عمد مورد بازجويي قرار گرفته بود گفت: سيزدهم دي سال گذشته در شبکه اجتماعي «لاين» با زن جواني آشنا شدم و بدين ترتيب ارتباطات تلفني ما با يکديگر آغاز شد. آن زن مدعي بود مجرد است و قصد ازدواج با مرا دارد.

من که شيفته اخلاق و سخنان احساسي او شده بودم ارتباطم را با او ادامه دادم به طوري که مدام با يکديگر در تماس بوديم تا اين که ارديبهشت امسال او به تنهايي از شهرستان خمين به مشهد آمد و 6 روز در منزل ما بود و پس از آن دوباره به زادگاهش رفت اين در حالي بود که ديگر من بدون شنيدن صداي آن زن نمي توانستم زندگي کنم و هيچ گاه هم فکر نمي کردم همه حرف هاي او دروغ هايي در فضاي مجازي است.

وي ادامه داد: تير گذشته نيز آن زن دوباره به مشهد آمد و بين ما صيغه محرميت جاري شد تا اين که بيست و يکم مرداد با خودروي پرايدم به خمين رفتم و شب ها را داخل چادر مسافرتي مي خوابيدم. آن جا بود که فهميدم آن زن نه تنها متاهل است بلکه فرزنداني 3 قلو دارد ولي ديگر نمي توانستم از او جدا شوم چرا که او با حرف هايش مرا دلباخته خود کرده بود. در همين روزها بود که آن زن 28 ساله از من خواست تا همسرش را به قتل برسانم ابتدا قبول نمي کردم ولي بعد از آن راضي شدم و فرزندان او را به يک پارک برديم.

از آن جا هم او و همسرش سوار پرايد خودشان شدند و به طرف اليگودرز حرکت کردند. من هم با فاصله آن ها را تعقيب مي کردم. در بين راه به آن زن پيام دادم تا قرص هاي خواب آور را به همسرش بخوراند. او هم قرص را داخل آبميوه «راني» ريخته بود. وقتي همسر آن زن به داخل يک جاده خاکي پيچيد من در حالي که چماقي در دست داشتم به سمت آن ها رفتم ولي ديدم شوهر آن زن روي زمين افتاده است.

با ديدن اين صحنه از محل فرار کردم و به مشهد بازگشتم. در اين هنگام قاضي ويژه قتل عمد از وي سوال کرد اما آثار انگشت شما روي چوبدستي وجود دارد که متهم پاسخ داد از قبل دستکش هايي را آماده کرده بودم تا اثري از من نماند ولي در لحظه وقوع جنايت هول شدم و يادم رفت که از دستکش ها استفاده کنم اما از اين که چه کسي سر مقتول را بريده است خبر ندارم!

نهم شهريور نيابت قضايي از شهرستان اليگودرز از طريق نمابر به قاضي ويژه قتل عمد مشهد رسيد که نشان مي داد عامل يک جنايت هولناک در اليگودرز در حالي به مشهد گريخته است که همسر خيانت پيشه مقتول دستگير شده و به قتل همسرش با همدستي جوان 26 ساله مشهدي اعتراف کرده است. با دريافت اين نمابر بلافاصله قاضي سيدجواد حسيني با صدور دستوراتي از کارآگاهان اداره جنايي آگاهي خراسان رضوي خواست از همان نيمه شب براي رديابي متهم فراري اقدام کنند.

در همين حال گروهي از کارآگاهان به سرپرستي کارآگاه سلطانيان وارد عمل شدند و با تحقيقات گسترده اطلاعاتي به سرنخ هايي رسيدند که نشان مي داد: متهم مذکور در يک آژانس تلفني مشغول کار است اما فقط به صورت تلفني کار مي کند و در محل آژانس حضور ندارد با کسب اين اطلاعات کارآگاهان وي را در يک قرار صوري به دام انداختند و متهم با صدور قرار بازداشت موقت از سوي مقام قضايي در اختيار کارآگاهان اليگودرز قرار گرفت.

منبع: خراسان
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
همینکه قاتل و هم دستش دارن عذاب میکشن کافیه هر چندهیچی درد خوانواده و بستگانه مقتول رو تسکین نمیده ولی اینم خودش ی جورایی دلشونو خنک میکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۴
واقعا قتل در کشور عزيزمون داره زياد ميشه من براي خانواده مقتول خيلي متاثف شدم ولي نکته اينجاست که چرا انقد قتل در کشور زياد شده ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۰۹:۵۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
واقعا متاسفم که اینقدرمملکت ما بی قانونه که واسه خانمی که شوهرداره صیغه محرمیت جاری میشه
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۰۱:۳۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
خیلی متاسف شدم برای خانواده مقتول وسه فرزندش
آخرین اخبار