ادعای مضحک رئیس جمهور ترکیه؛

اردوغان: ایران عامل بروز بحران مهاجرت است!

رئیس جمهور ترکیه، ایران و روسیه را به علت حمایت از دولت سوریه، مسئول بروز بحران آوارگان در اروپا خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، اتحادیه اروپا را متهم کرد که به رغم قرار دادن نام حزب کارگران کردستان (پ ک ک) در فهرست سازمان‌های تروریستی ، همواره این گروه تروریستی را تحمل و با آن مدارا کرده است. 

اردوغان در مصاحبه ای تلویزیونی با بیان این مطلب اعلام کرد :« اتحادیه اروپا، که پ ک ک را سازمانی تروریستی قلمداد می کند، متاسفانه با این گروه کنار آمده است و اعضای این گروه در کشورهای اروپایی پناه می گیرند و حتی گاهی مقامات اروپایی به رهبران پ ک ک فرصت نمایش قدرت می دهند.»

رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد: "کشورهای غربی همواره ترکیه را در مبارزه با تروریسم تنها گذارده اند؛ ولی با این همه آنکارا به مبارزه خود بر ضد پ ک ک تا آخر و تا زمانی که تهدیدات تروریستی این گروه در ترکیه به قوت خود باقیست، ادامه می دهد."
 
اردوغان در عین حال اعلام کرد: ترکیه در عزم خود برای مبارزه با داعش در چارچوب ائتلاف بین المللی راسخ است و این گروه را تهدیدی ثانویه بر ضد این کشور می داند. 

رئیس جمهور ترکیه همچنین حامیان دولت سوریه، یعنی ایران و روسیه را مسئول بروز بحران آوارگان در اروپا معرفی کرد. 

اردوغان مدعی شد: « این کشورها هرگز به دنبال میانجیگری در اوضاع سوریه نیستند، آنها همواره از بشار اسد حمایت کرده اند . آنها هرگز به این موضوع که چگونه باید این رهبر ظالم را از قدرت ساقط کرد فکر نمی کنند.»

اروغان تصریح کرد: «کارهایی است که ایران و روسیه باید انجام دهند. آنها کشورهای حامی سوریه هستند. من این موضوع را به طور علنی اعلام می کنم زیرا قبلا در این خصوص با آنها (رهبران روسیه و ایران) صحبت کرده ام.

وی در ادامه مدعی شد:" چاره ای جز گفتن این مطلب ندارم زیرا ناراحت هستم. ایران و روسیه سلاح و پول در اختیار بشار اسد قرار می دهند و از رژیم سوریه حمایت می کنند. همه تلاش های آنها در جهت حذف مخالفان (سوری) قرار دارد."

 اردوغان همچنین در ادامه ادعا‌های بی اساس خود گفت: "داعش با رژیم سوریه منسجم عمل می کند و در حال حاضر بزرگترین حامی این گروه است و آنهایی که نهایت تلاش خود را برای بقای این رژیم به کار گرفته اند ، مسئول بروز این فجایع هستند."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۳۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
اگر همین وضعیت برای کشور ترکیه پیش می آمد باز هم این اراجیف را می بافتی .نفهم ,تو داری از گروه تروریستی حمایت می کنی که قصد بر اندازی دولت مردمی سوریه (بشار اسد ) را دارد. معلوم نیست چقدر خوردی در حالت مست نمی دونی چه غلطی می کنی
Iran (Islamic Republic of)
amir
۲۲:۱۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
عزیزان ولش کنید این بدبختو آمریکا دیگه براش استخون نمیندازه مونده چیکار کنه
شاید با آوردن اسم ایران بتونه ی توجهاتی رو به خودش جلب کنه!
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
حمید0098
۱۹:۰۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
بابات تروریسته کاری نکن ترکیه رو با خاک یکسان بکنیم ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
اردوغان گیج می زنه و عقب افتاده است ، او آلت دست آمریکا و اسرائیل شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
مرگ به نیرنگت
Iran (Islamic Republic of)
رضا صادقی
۱۶:۱۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
خاک بر اون سرت اردوغان.دلم خیلی به حالت میسوزه بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
مثل اينكه شركتي كه نفت را از داعش مي خره دختر جنابعالي است
Iran (Islamic Republic of)
قربان
۱۵:۳۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
دیگه همه شناختنت و مهر ه ی سوخته شدی به زودی به درک می ری
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۵:۱۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
دهنت رو ببند سلفی آرمکش،کیه که ندونه عامل قتل وغارت مردم سوریه یکیش تویی، تویی که سگ دست آموز اسرائیل و آمریکا یی ومدام برای اربابات دم تکون بدی،امیدوارم فرزندانت جلوی چشمات پرپر بشن ، هنوز چند روز هم از پرپر شدن آیلان کوچولو نگذشته.خون امثال آیلان بی پاسخ نمیماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
این همه دولتهای دیکتاتور هستند برای اردوغان فقط سوریه مهم است آیا حمایت ایران از دولت قانونی سوریه این مهاجرتها را بوجود آورده آیا قبلا دولت سوریه با مردمش مشکل داشت و آنها را آواره می کرد و ایران حمایتش ازالان شروع کرده که این مشکل بوجود آمده یا از وقتی که ترکیه و کشورهای عربی با دسیسه غربیها و اسراییل گروههای مسلح را به سوریه وارد کردند و این جنایتکاران به جان مردم افتادند مردم مهاجرت کردند و آواره شدند و با اینکه تعداد کمی از آنها به اروپا رفته اند اروپاییان با تبلیغات دروغین خود را مهد آزادی می دانند و می گویند به جای مکه که نزدیکتر آوارگان است آنها به اروپا می روند ولی واقعیت را نمی گویند که دولتهای اطراف سوریه همه دیکتاتور ودست نشانده غربیها هستند همانها باعث آواره شدنشان شده اندفقط ایران است که اگر با سوریه هم مرز بود و توسط داعشیها ارتباطشان قطع نبودآوارگان سوری بجای کشورهای غربی به ایران می آمدند و افتخار می کردند همانطوری که سالهامیلیونها آواره عراقی افغانی و سایرین که کشورشان را غربیها نابود کردند در ایران هستند و کسی صحبتی نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
اردوغان حرامزاده تو خودت منبع تروریسم و ترور هستی مسئول کشتار و آوارگی میلیونها مردم بدبخت سوریه و عراق هستی حالا ایران رو متهم میکنی آشغال
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۱۳:۴۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
واقعاً یکی تو ترکیه نیست این مردک متوهم را از خواب بیدار کنه
Spain
محمد طاهر
۱۳:۴۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
اردوغان كثافت تو خودت عامل مهاجرت مردم بيگناه از خانه و كاشانه شان هستي . دست از حمايت تروريستها بردار.
United States of America
مجتبی
۱۳:۲۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
اردوغان واقعا با این تحلیلهایش از روند اوضاع ترکیه و سوریه و مناقشات و درگیریهای منطقه , روی همه ی احمقها را سفید کرده است.!!!!؟؟؟؟
اخه احمق به تو چه بشار اسد ظالم است. مگر رئیس جمهور ترکیه است. اگه ظالمه مردم سوریه باید تصمیم بگیرند باشد یا نباشد. از اون طرف داعش را حمایت می کنی و از این طرف که به ضررتان عمل می کنند ساز برداشتن شان را میزنی؟ واقعا حماقت هم حدی داره.! باید بخود بیایید تا مشکلاتتان حل شود. چون خود کرده را تدبیر نیست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
واقعا باید تاسف خورد به دلیل اظهارات مضحک .به نظر من اقای اردوغان باید به فکر کشور بحران زده خودت باشی.احمق ترین و ابله ترین ادم هستی.اتش منطقه رو با همکاری با امریکا و اسراییل و عربستان و داعش شعله ور تر کردی.
Iran (Islamic Republic of)
طاهر
۱۳:۰۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
ما هم به صراحت اعلام می کنیم که تو غلط کردی. نامرد این تویی که حامی تروریست های داعش و النصره و... هستید و ترکیه را به مامن امنی برای آنها و مسیری امن برای تروریست هایی که وارد سوریه میشوند کردی.و سلاح و مهمات در اختیار آنها قرار می دهید و نفت از آنها خریداری می کنید تا قوی تر بشوند و به مردم بیگناه سوریه ظلم کنند و هر روز دست به جنایاتی بزنند که هیچ بشری تا حالا مرتکب نشده، حالا ادعا داری که ایران و روسیه به این کارها دامن می زنند.واقعاً با این صحبت ها که کردی نفهمی خود را بر مردم کشورت و همه دنیا ثابت کردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
اصلا حالش خوش نيست خيلي پرت و پلا ميگه!!!
-
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
مسئول آوارگی این مردم بیچاره تو و عربستان سعودی و قطر و اسرائیل هستید بزدل های بی غیرت.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۱۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
سلام:مردنادان ونامسلمان حمله داعش که با حمایت شما واربابت امریکا واسراییل به سوریه- یمن -عراق-لبنان وافغانستان سبب این هم مهاجرت شده ویا حمایت ایران :ایران حامی مستضعفان است وانشاءلله وعده خدا را درزمین محقق خواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۲:۱۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
ترکیه درهمراهی با جمهوری اسلامی ایران موفق میشود
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
مسؤل به آتش کشیدن منطقه وتولدتروریست های ضدبشریت داعش کیست:ترکیه-عربستان-قطر-اسرائیل-آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
اینم کشور دوست وبرادر ترکیه
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۱:۱۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
لعنت بر بر آدم دورو و دیکتاتور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
باعث و بانی فقط ترکیه و شخص رجب طیب اردوغان هستش.کشوری که بازیچه قدرتهای غربی شده و برای پیوستن به اتحادیه اروپا از هر ابزاری استفاده میکند از ترویج بی بندوباری گرفته تا کمک به نیروهای تحت حمایت امریکا و رژیم صهیونستی در منطقه
Iran (Islamic Republic of)
معمار
۱۱:۰۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
آقای اردوغان خودت که داری تماما و النا از داعش حمایت میکنی، حالا کردها تروریستن عجب ها!!!
Iran (Islamic Republic of)
bahram
۱۰:۵۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
داعش=بشاراسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
حرف مفت هزينه اي نداره آقاي اردوغان!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۴۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
اردوغان بدبخت سراب امپراطوری عثمانی را در سر می پروراند و کشتار مردم سوریه و عراق هم از سیاست ها بودند و حال می بیند که کشورش غرق در باتلاق است و تبدیل به کشوری آشوب زده شده است و رویاهای خود را بر باد رفته می بیند حال نمی تواند خشم خود را پنهان کند و با فرا فکنی می خواهد به صهیونیستی ها و ارتجاع عرب خوش خدمتی کند
آخرین اخبار