پاهای عریان بهتر از ساپورت زنان!

این روزها با گرم شدن هوا نوع جدیدی از عریانی در بین زنان و دختران بدحجاب گسترش پیداه کرده و فصل جدیدی را از بی عفتی و دهان کجی به ارزشهای اسلامی گشوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،اگر تابستان سال گذشته از بدحجابی در جامعه اسلامی می گفتیم نهایت آن شال‌های باریک روی سر، مانتوهای جذب و آستین کوتاه و شلوارهای تنگ بود، چند سال قبل از آن شلوارها و مانتوهای کوتاه با روسری‌های کوچک و قبل تر از آن مصداق بدحجابی تنها بیرون گذاشتن موی سر به شمار می‌رفت.
 

هر سالی که به جلو می رویم بدحجابی‌ها شکل و شمایل وقیحانه تری به خود می‌گیرند تا جایی که دیگر با سری به مانتوفروشی ها متوجه می شویم که باید با چیزی به نام «دکمه» در مانتوها خداحافظی کنیم، مانتو هم دیگر معنای خود را از دست داده است و بیشتر شبیه شنلی شده است که تنها روی شانه ها آویزان می شود و از روبرو چیزی به نام «مانتو» دیده نمی‌شود.

 

شلوار زنانه هم جای خود را به پوششی به نام «ساپورت» داده است پوششی که علی رغم ترجمه آن هیچ حفاظتی برای شخص مصرف کننده ندارد و حتی جذاب تر از برهنگی برای افراد است.

 

تعدادی از خانم‌های که اقدام به پوشیدن این نوع جوراب های بدن نما نموده‌اند، حتی در مواردی از جوراب‌های بلند رنگی یا ساپورت های چسبان استفاده می‌کنند و یا مانتو و دامن بدون شلوار می پوشند و حتی پوشش های را استفاده می کنند که ساق پا عریان و در معرض دید است، استفاده می‌گردد.

 

این شیوه پوشش جدید ابتدا توسط افراد لاابالی جامعه استفاده می‌شد و روز به روز گسترش یافته است ، رخدادی که اتفاقی نیست و با جست و جویی در اینترنت می شود آن را مشاهده کرد  که این نوع از بد پوششی، به عنوان مد های جدید به شکل گسترده‌ای در حال تبلیغ و معرفی است و حتی فروش اینترنتی آن به طور گسترده ای تبلیغ می‌شود.

 

در تمام دوره های تاریخی افراد و گروه های خاصی از جامعه که کمبودهایی از نظر جایگاه اجتماعی داشته اند تلاش کرده اند تا با متمایز کردن خود از سایر مردم، دیده شوند امروزه نیز کمتر کسانی که موقعیت اجتماعی داشته باشند تلاش می کنند تا با پوشیدن لباس های محرک و آرایش های تند و زننده در مقابل چشم های مردم جامعه ای که حجاب، قانون و عرف آن است ظاهر شوند.

 

بنابراین به نظر می‌رسد به دنبال این بد حجابی ها  فصلی از بی‌حجابی که همان عریان گری  به شیوه جدید است، باید منتظر ظهور دوباره پوشش های همچون دامن کوتاه که در دوران طاغوت رواج داشت باشیم.آغاز این عریانی جدید شلوارهای چسبان زنانه بود که پس از حساسیت زدایی به سرعت جوراب بلند مشکی  یا ساپورت جایگزین آن شد.همان طور که قبل از آن برای مانتو مدل سارا فن را مد کردند و وقتی حساسیتی از جانب مسئولین برای آن مشاهده نشد به سراغ مانتوهای آستین کوتاه به همراه ساق‌بند رفتند و در ادامه این به اصطلاح مدگرایی به سرعت ساق بندها برداشته شد و مانتو کوتاه بدون آستین و این دست بد حجابی‌ها افزوده شده است. متأسفانه برخی بدون توجه به اینکه این لباس، مخصوص زنان بد‌کاره است‌، این جوراب شلواری‌های ارزان قیمت را تهیه کرده و از اینکه مد روز را به تن کرده‌اند، احساس غرور نیز می‌کنند! غافل از اینکه، با این پوشش، خود را در معرض نگاه‌های حریصانه مردان هیز و هوسران قرار می‌دهند.

 

شاید برای یک زن غربی که احیانا با اندام برهنه به خیابان می آیند این پوشش یک ساپورت یا محافظ باشد اما برای زن ایرانی که بنا به آموزه های دینی بهترین نوع پوشش محافظتی را دارد در بهترین حالت همان جوراب یا ساق شلواری را خواهد بود اما با کنکاش در موضوع متوجه میشویم که این نام گذاری ( ساپورت ) با دقت فراوان از سوی فرهنگسازان و سیاستمداران غربی  به طراحان مد القا شد تا بخش فرهنگی برخورد تمدن ها با پیشرفت چشمگیری مواجه شود چرا که نامهای سابق این پوشش همچون جوراب و ساق شلواری از دید زنان مسلمان قابل استفاده بعنوان پوشش اصلی نبود چرا که براحتی اندام توسط مردان نامحرم قابل مشاهده میگردید اما کلمه ساپورت  با توجه به معانی ان کاملا ذهنیت  زنان را تغییر خواهد داد بگونه ای که معانی این کلمه آنان را مجاز به استفاده از این پوشش به عنوان لباس اصلی خواهد نمود.

 

شاید برای یک زن غربی که احیانا با اندام برهنه به خیابان می آیند این پوشش یک ساپورت یا محافظ باشد اما برای زن ایرانی که بنا به آموزه های دینی بهترین نوع پوشش محافظتی را دارد در بهترین حالت همان جوراب یا ساق شلواری را خواهد بود اما با کنکاش در موضوع متوجه میشویم که این نام گذاری ( ساپورت ) با دقت فراوان از سوی فرهنگسازان و سیاستمداران غربی  به طراحان مد القا شد.


بدحجابی در جامعه اسلامی و بروز کمبودهای فردی

در تمام دوره های تاریخی افراد و گروه های خاصی از جامعه که کمبودهایی از نظر جایگاه اجتماعی داشته اند تلاش کرده اند تا با متمایز کردن خود از سایر مردم، دیده شوند امروزه نیز کمتر کسانی که موقعیت اجتماعی داشته باشند تلاش می کنند تا با پوشیدن لباس های محرک و آرایش های تند و زننده در مقابل چشم های مردم جامعه ای که حجاب، قانون و عرف آن است ظاهر شوند.

 

استفاده از رنگ موهای آبی، قرمز، بنفش یا استفاده از بدلیجات روی بینی و لب ها و یا حتی اینکه گوش هایشان را چندین سوراخ می کنند تا تعداد زیادی گوشواره از آن آویزان کنند و از روسری بیرون بگذارند،پوشیدن ساپورت و ... تمام این ها نشانه خود کم بینی هایی است که این طور در افراد بروز می کند. آنها از اینکه دیده شوند لذت می برند نه از اینکه با چه نیتی به آنها نگاه می شود.

 

این موضوع کمبودهای شخصیتی در جامعه اسلامی به این شکل بروز می کند در جوامع غربی هم که بحث بدحجابی مطرخ نیست، افراد کمبودهایشان را با گرایش به فرقه های شیطان پرستی و گروه های منحرف دیگر با شکل و شمایل ویژه جبران می کنند.


کلید مشکل بدحجابی

قانون راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در 13 دی 1384 به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است و برای 26 دستگاه و سازمان، وظیفه تعیین کرده است اما در این سالها تنها نیروی انتظامی با راه اندازی گشت های ارشاد به وظیفه اش در تذکر به بدحجاب ها عمل کرد و فرهنگ سازی ها و سایر اقدامات توسط دیگر دستگاه ها فراموش شد و حتی عده ای از مسئولان، مانع از ادامه این برخوردها نیز شدند.

 
منبع:تبیان
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۳:۰۷ ۱۰ تير ۱۳۹۸
اینکه کسی بگه به کسی چه ربطی داره من می خوام چطوری بگردم درست شبیه اینکه بگه " به کسی چه ربطی داره که من چطور تو شهر رانندگی می کنم " همه ما تکلیفی داریم و حقوقی که ملاک اون هم قانون هست. همه مشکلات ما از اینه که به اسم آزادی، قانون رو به راحتی زیر پا می ذاریم و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۰۸ دی ۱۳۹۷
اقاوقتی اینطورباشه کمکم عادی میشه کسیم دیگه نگاه نمیکنه بهتره اینطوری
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۵۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
خوبه یه پای بی جوراب بیارن در خونه!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۵۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
خوبه یه پای بی جوراب بیارن در خونه!!
Iran (Islamic Republic of)
شهید
۰۰:۳۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
جواب شهدا و خانواده شهدا رو خوب دارن این از خدا بی خبر ها میدن خدا به سوز دل حضرت زینب س و به جگر گوشه حضرت رضا امام جواد ع همه رو هدایت کنه و به حق خون پاک شهدا به ما رحم کند
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۱:۲۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
باسلام به نظرمن بی عفتی وبی غیرتی ربطی به دولت وشخص خاصی نداره .انصافا قضاوت باشما اگه خودمون یه چیز باارزشی داشته باشیم منتظر میمونیم تا کسی بمون بگه مراقب شی باارزشت باش یاخودمون توی گاوصندوق یاهرجای دیگه ای برمیداریم .دوماً،ما درمفاتیح فرازهای ازدعای امام زمان )عج(داریم که می فرماید: به پیرا وقار و به جوانان توبه وبه زنان حیا وعفت وبه مردانمان غیرت .پس مشکل جامعه ی ما بی عفتی وبی غیرتیه مردانمونه نه چیزه دیگه .
اللهم عجل لولیک الفرج
Germany
مجتبی
۱۵:۵۰ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
اگه خودزن نمیدونه معنا و مفهوم آزادی و حجاب رو هیچ کس جلو دارش نیست اونجوری که شما حرف می زنی همیشه باید یکی باشه که به زن ها بگه رعایت کن و نزاره این کار رو انجام بده در اصل نیمیش تقصیر غیرت مرده و نیمیش تقصیر حیای زن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۲۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
همه اینها به کنار باید بودجه فرهنگی کشور بالاتراز عمرانی باشد که فساد ها ازبین برود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۰۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
شهدا شرمنده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
خداوند می فرمایند لا اکراه فی دین قد تبین الرشده من الغی.شما هم نگران به گناه افتادن خود هستید نگاه نکنید
Germany
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
حجاب یه مسئله اجتماعیه و با این فرق داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
مثلا اگر کسی توکشتی بشینه و با تبر جای خودشو سوراخ کنه یاکسی که تو خیابون ویراژ بده و با هر سرعتی خواست رانندگی کنه میتونه بگه به بقیه چه ربطی داره من میخوام آزاد باشم نه محدود؟!!!!!!
قانون هم چنین اجاره‌ای نمیده.
Romania
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
شما اگر با مشاهده طبیعت خانم ها غرق میشی لطف کن به دکتر روانشناس مراجعه کن
در ضمن اگر کسی دوست داره زیرش رو سوراخ کنه فقط توی کشتی مجاز نیست این کارو بکنه و وقتی برسه خشکی هیچ کس حق نداره بگه چرا داری زیرتو سوراخ میکنی!
تو هواپیما صحبت با موبایل ممنوعه و ممکنه باعث مرگ همه بشه ولی آیا نفس صبحت با موبایل مشکل داره؟
لطفا مطالعه خودت رو از کتاب های دینی دبیرستان و راهنمایی فراتر ببر و یک مثاله کودکانه رو برای اثبات اصول استفاده نکن
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس امنیت
۱۳:۳۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
بنظر بنده بدحجابی خیلی بدتر از بی‌حجابیه چراکه همین بدحجاب‌ها باعث میشن تعریف حجاب عوض بشه و اینکه حجاب اجباری باشه اولین چیزی که بهش لطمه میخوره خود حجابه.
حجاب نه جزء اصول دین هست و نه فروع دین، ما اصول و فروع رو رها کردیم و به حجاب می‌پردازیم. بنظر بنده اگر در جامعه به اصول پرداخته بشه و کارهای فرهنگی روی اونها انجام بشه خیلی بهتره چراکه مشکل ما ریشه‌ابی هست و مشکل حجاب فقط برگی از اونه.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۲۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
ب نظرمن تنها راه جلوگیری از رشد بدححابی ،اینه که گشت ارشاد و پلیس و نیرو انتظامی دخالتشون رو کمتر کنن. واجازه بدن که نتیجه بدحجابی رو خود شخص لمس کنه.
مردای گرگصفت وهیز ببهترین کنترل کننده زنان بدحجاب هستن.وقتی اجازه مزاحمت داده نمیشه،زنان چه از نوع بدکاره و چه از نوع خودنمایی کردن همه ب یک شکل لباس میپوشن. اما
اگه مزاحمت خیابانی و دردسر مردان گرگ صفت متوجه خود ببینن ،در انصورت حداقل بخشی از زنان که صرفا برای خودنمایی بدحجاب هستن ،حجاب خود را اصلاح خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
SS1
۰۶:۱۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
کسی ب به زن های چادری نگاه بد نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
000
۱۳:۱۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
مرد !! مرد قدیم
الان بیشتریا زن ذلیل شدن و میترسن از زناشون !!!
حیا و شرم از بین رفته وگرنه تمیز بودن و تیپ سنگین زدن خانوم ها رو با وقارتر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۲:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
باسلام به هموطنان عزیزم .میدونم همه ما خوب میدونیم که درسته فقر موجب فحشا میشه اما توجامعه ما واقعا این طور هست که فقت فقیرا به فحشا افتادند؟
یعنی کسی که مشکل از دواج کار و...داره شده خرابکار؟
متاسفانه با ورود ماهواره ها به خونه های ما وراه یافتن سریالهایی که حدف آن آموزش خیانت در کانون خانواده ایرانی رو نشونه گرفته ,رفته رفته شاهرگ غیرت مرد ایرانی زده شده و حتی به اینجا رسیده یم که ناموس خود را به شکل واقعا فجیحی با افتخار در کوچه وخیابانها در معرض عموم ظاهر می کنیم .چه توجیهی است برای کسی که این کار را انجا م میدهد .
آیا تمام کسانی که دچار بد پوششی شده اند مجرد یا مطعلقه هستندو مشکل ازدواج دارند؟
خدا به همه ما رحم کنه که چه موقع چوب کارهامونو بخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
1- رسول حق (ص) به حولا فرمود :روسرى خود را که جلب نظر مى کند نشان مده اگر چنین کنی دینتان را تباه و خدا را به خشم آورده ای.

2- امام رضا (ع):هر کس لباس بپوشد تا مباهات و جلوه گری کند خدا رحمتش را از او باز می دارد .(همراه با نماز)

3- پیامبر فرمود: لباسی بپوش که انگشت نمای مردم نشوی و عزت واحترامت هم محفوظ بماند.

4- فضیل بن یسار می گوید از امام صادق علیه السلام پرسیدم که آیا ساعد های زن از قسمتهائی است که باید از غیر محارم بپوشاند ؟ فرمود بلی و آنچه زیر روسری قرار می گیرد باید پوشیده شود همچنین از محل دستبند به بالا باید پوشیده شود . (کافی جلد 5 )

5- نمایان ساختن تمام بدن برای زوج رواست و سر و گردن را می توان در برابر پسر و برادر آشکار کرد، اما در برابر نا محرم باید از چهار پوشش استفاده کرد: پیراهن (درع)، روسری (خمار)، پوششی وسیع تر از روسری که بر روی سینه می افتد (جلباب) و چادر (ازار).(مجمع البحرین).
Iran (Islamic Republic of)
حمید0098
۱۱:۴۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
مردا بی غیرت شدن
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۱:۴۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
منم با نظر آقا احمد موافقم الان من دوست دارم ازدواج کنم اما کارو-مسکن-سربازی نمیزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
آقا تو چشمتو دروش کن. مگه در مالزی مسلمان و غیر مسلمان با هر نوع پوششی با هم زندگی نمی کنن. اجازه بدین هرکی هرچه دوس داره بپوشه.
لطفا درج بفرمایید
United Arab Emirates
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
شما هم خب حجابت درست کن جوون دوست داره نگاه کنه این میشه بی منطقی
Iran (Islamic Republic of)
مسلمان غیرت نه کسی که اسم مسلمانی را یدک میکشد
۱۱:۳۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
ادمین محترم چرا نظر من را چاپ نمیکنی .خواهشا چاپ کن شاید به درد مسولین بخورد. متشکرم.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۵۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
برای حل مشکل حجاب باید مشکل ازدواج و کار و مسکن و سربازی حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
یه کاری کردن که دیگه مردم اصلا نمیدونن دین چیه. به کسی میگی دین بهت میخنده. میگه این دینی که اینا درست کردن . حق دارن به خدا. هر جایی از دنیا انقد دوروغ دزدی کثافت کاری بشه آخرش همین میشه. من موندنم چرا تاحالا نابود نشدیم!!!!!!! واقعا عجب صبری خدا دارد
Iran (Islamic Republic of)
hassan
۱۰:۵۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
بهتراست بجای نق زدن وایراد گرفتن از وضعیت پوشش خانم ها آقایان یک مقدار با حیا باشند واز چشم چرانی بدور یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
حانیه سادات
۱۵:۵۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
چه ربطی داره هرکس بایدوظیفه خودش روانجام بده آقایون بانگاه نکردن وداشتن غیرت وخانم هاباحجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
به کسی چه ربطی داره که من چطوری میخام بگردم .....انسان باید آزاد باشه نه اینکه محدود بشه .... تی این گرما شما انتظار دارید با کت بیرون بیایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
اگه تو بی حیا باشی تو چله زمستون هم لخت میای بیرون چون مشکل تو نداشتن حیاست نه گرما و یا سرما
Germany
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
ربطی به محدودیت ندارن بلکه آزادیه خو اون جوون به گناه نیفته با کار تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
خداوند از سر درون آگاه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
متاسفانه این نوع پوشش مخصوصا در شهرهای بزرگ کشور اونقدر رایج شده که به دخترایی مثل من که این نوع پوشش رو انتخاب نمیکنن کم ترین توجهات میشه و با عناوین عقب افتاده یا امل خطاب میشیم.
واقعا درد داره که هم حجابتو رعایت کنی که مبادا همسران همین خانم های محترم به انحراف کشیده نشن و هم توسط همین خانم ها و آقایون محترم مورد کم لطفی هم قرار بگیری.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۴۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
خانم ناشناس منم يه دخترم اما به چادرم كه نشانه خانم حضرت زهراست افتخار ميكنم. من چادرو براي خوشداشت هيچ احد الناسي نمي پوشم جز براي خدا. شما اگه از نگاه و حرف مردم مي ترسي بذارش كنار. خدا راست گفته كه در آينده نگه داشتن دين سخت مي شه و فقط كساني به دينشون پايبندند كه تنها با خواندن خطي روي كاغذ( قرآن) ايمان مي يارن. در اون زمان دين داري از گرفتن پاره اي آتش در دست سخت تره.
Iran (Islamic Republic of)
حجاب
۱۴:۵۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
یه روز یه دختر بچه ای خیلی کم سن بود با چادر و حجاب بسیار زیبا توی خیابان راه میرفت همه بهش توجه میکردن جالبه یه چندتا زن بد حجاب با خوشهالی ازش عکس وفیلم میگرفتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!فکر میکنید چرا!!؟؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
باید با این هنجار شکن ها برخورد قاطع بشه....ولی متاسفانه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
ولی متاسفانه مغایر با حقوق بشر است
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۳۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
چرا نمی خوایم قبول کنیم که تو جامعه ما هستن کسایی که به حجاب اعتقادی ندارن و تکلیف اینا چیه؟؟ آیا میشه با زور اونا وادار به رعایت پوشش دلخواهمون بکنیم؟؟ گشت ارشاد تا چه حد تونسته حجاب رو تو جامعه نهادینه کنه؟؟
من به حجاب اعتقاد دارم ولی این راهش نیست و نتیجه برعکس داره....
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۱۰:۳۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
من کاری به مسایل عقیدتی شما ندارم ولی کمبود ویتامین D در زنان ایرانی مسئله بسیار جدی و بغرنجی شده. کافیه یه سرچ تو گوگل بکنید و عوارض این موضوع رو بر زنان و بخصوص زنان باردار ببینید. واقعا" با سختگیری بیش از حد به مادران آینده این سرزمین نسل آینده ایرانی رو ته خطر نندازید.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۳۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
غيرتتو شكر مود حسابي....!! اگه خانمي كمبود ويتامين داره بره تو حياط خونش نشينه آفتاب بخوره. خونش حياط نداره ، بره پارك بانوان. ويتامين دي بهانه است براي كسايي كه به هيچ چيز ديگه جز برهنگي فكر نمي كنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
داداش فازت چیه؟؟
United Arab Emirates
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
ویتامین D چه ربطی به حجاب داره آخه چرت میگین برای بی غیرتیتون بهانه بهتری بیارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
درد مملکت بی حجابی یا بد حجابی نیست .درد مملکت دزدی و غارت که دیده نمیشه .
-
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
هرچیزی جای خودش.اینم فرهنگ اسلامی و ایرانی ماست که با هجمه دشمنان فرهنگی داره به غارت میره جناب ناشناس
-
حسين
۱۰:۲۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
اگر شهدا مي دانستند اينطور ميشه به خدا نمي رفتندمثل پدرمن انگار كسي نه اينهارو ميبينه ونه كسي ميدونه ايناروازكجا واردميكنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
این ساپورت ها خیلی تحریک آمیزه و از خیلی ها حتی مردهای متأهل پرسیدم همین رو گفتند
Germany
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
گویا بدجوری دقت کردید؟؟؟!!!
فرضآ که ساپورت رو جمع کردن. یا چشمهای شما چکار کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
شناسا
۱۳:۵۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
ناشناس که پاسخ دادی از رنگ پرچمت معلومه کی و چی هستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۱۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
دوستاني كه منفي ميدهند و حمايت ميكنند،قيامت و باسخ به خدا را فراموش نكنند.يكم غيرت هم آدم داشته ياشه بد نيست.شايد اين بلا روزي خدايي نكرده نصيب خانواده هاي خودمون بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
اونهایی ک منفی دادن یا خودشون عقده ساپورت دارنو دخترن. یا اینکه پسرو مردن ولی یکم رگ گردنشون نازکه.غیرتم خوب چیزیه بخدا.نظر میدم پخش نمیکنی وای جی سی عزیز؟سانسورت بیش از حده.ادم رغبت نمیکنه نظر بده.پخش کن.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۵۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
ساپورت که نیس جوراب بدن نماشده...وضع بدجور خراب و افتضاحه...
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
خدا به دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
roozbeh
۰۸:۴۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
واقعا کسی نیس جلوی این موضوع بایسته؟ چون مشکلات جامعه ما همه حل شده و فقط همین یکی مونده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
بیچاره ها دیگه اینو چرا منفی دادین؟؟؟؟
اللهم عجل لولیک الفرج
-
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
احتمالا اینها که منفی دادن جزو ساپورت پوشان هستند که میترسن با اومدن آقا دیگه نتونن ساپورت بپوشن!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
شما نباید تو اینجور جاهایی که آدم های جاهل هستن نام امام زمان را ببری
Germany
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
ساپورت را در دولت احمدی نژاد خریداری شد و وارد کردن به اجازه این دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
ناشناس محترم چه ربطی کی چیکارکرده اصل مطلب رو دریاب که خودمون و بچه هامون با این اوضاع بدحجابی داریم بیچاره میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
آره ...!
تو خوبی.!.!.!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
به دولت چه ربطی داره وقتی پدر و مادر اجازه میدن میرن میخرن چه ربطی داره کی وارد کرده .. از موضوع پرتی داداش.
Iran (Islamic Republic of)
soli
۲۲:۰۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
چرا کسی جلوی اینها رو نمیگیره بسته دیگه ما با خارج از کشوری ها ازنظر حجاب چه فرقی داریم؟
آخرین اخبار