درآمد هنگفت از گدایی در انگلستان!

گدایان انگلیسی درآمدی چند برابر مغازه داران، مهندسان و دیگر مشاغل این کشور دارند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گدایان انگلستانی که خود را بی خانمان و فقیر جلوه می دهند، روزانه حدود 100 پوند (500 هزار تومان) به جیب می زنند و به این صورت خرج زندگی خود را تامین می کنند. افرادی که در خیابان ها و مراکز شهر اسکس ادعای فقر و بی بضاعت بودن دارند، می توانند سالیانه بیش از 26 هزار پوند در آمد کسب کنند که مبلغی حدود 130 میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش دسان، از آنجایی که این افراد مالیاتی پرداخت نمی کنند درآمدی برابر با 33 هزار پوند خواهند داشت. یکی از این گدایان خیابانی اعتراف کرد که حتی اگر کل روز را کار نکند به راحتی 50 پوند درآمد دارد و همدست وی بیش از 100 پوند به صورت روزانه کسب می کند.

او که به همراه سگ اش که در یک چادر زندگی می کند به خبرنگار دسان گفت: " من افرادی را می شناسم که اصلا فقیر نیستند ولی تمام روز را با گدایی کردن می گذرانند و به راحتی روزی 90 یا 100 پوند درآمد خواهند داشت."

درآمد هنگفت از گدایی در انگلستان!

وی در ادامه گفت: "در این شهر شاید فقط 6 گدای واقعی وجود داشته باشد و مابقی تظاهر به فقر می کنند و با وارد شدن به احساسات مردم از آن ها اخاذی می کنند."

دسان در مصاحبه ای که در این راستا با شهروندان انگلیسی داشت، با اعتراض آرایشگری به نام ربکا استاک مواجه شد که می گفت: "ما فریب این شیادان را خوردیم. من همیشه به این گونه افراد کمک کرده ام چون فکر می کردم واقعا محتاج هستند ولی الان حس حماقت دارم و می دانم که در آمد آن ها از من خیلی بیشتر است."

درآمد هنگفت از گدایی در انگلستان!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
از وضع توپ گدا های داخلی هم گزارش تهیه کنید چرا میرید خارج ایران خودمونو عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
خوب گدایی میکنند !!دزدی نمی کنند میلیاردی اختلاس نمی کنند!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
دمتون گرم.......
ما که رفتیم انگلیس با مدرک/........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
اشتباه منفی دادم.
لایییییکککککک