افتتاح رینگ گردشگری تهران در خیابان سی‌تیر

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح اولین رینگ پایدار گردشگری شهر در خیابان سی تیر تا پایان شهریورماه خبر داد.

افتتاح رینگ گردشگری تهران در خیابان سی‌تیربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان اینکه تورهای تهرانگردی برای نخستین بار امسال در تمامی طول سال برگزار می شوند، اظهار داشت: بیش از 11 تور تهران گردی به صورت پایدار در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند و در 30 نقطه از شهر کانترهای گردشگری مستقر شده اند.


وی با اشاره به اینکه اولین رینگ پایدار گردشگری شهر تا پایان شهریورماه در خیابان سی تیر افتتاح می شود، افزود: اقدامات مطالعاتی پایه در این خصوص انجام شده و نریشن های محتوایی گردشگری برای این مسیر نوشته شده تا با محتواهای مشخص به گردشگران ارائه شود.


مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران همچنین به دلایل انتخاب خیابان سی تیر به عنوان اولین رینگ پایدار گردشگری تهران پرداخت و گفت: وجود بیش از 10 موزه، کنیسه، کلیسا و مراکز عبادت زرتشتیان این خیابان را به یکی از زون های پرمحتوای گردشگری تبدیل کرده و زمینه را برای افتتاح اولین رینگ پایدار گردشگری شهر فراهم کرد.


هوشیار در ادامه تصریح کرد: هدف از توسعه گردشگری شهری، راه اندازی گردشگری بین المللی است. البته ما قبل از هر اقدامی تلاش می کنیم تا موضوع گردشگری را برای شهروندان نهادینه کنیم و در مرحله بعد به توسعه گردشگری بین المللی بپردازیم.


وی در پایان با اظهار امیدواری نسبت به افزایش تعداد مخاطبان تورهای تهرانگردی در ماه های آینده گفت: به دنبال آن هستیم تا در سال 94 حداقل یک میلیون گردشگر از تهران بازدید کنند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار