نوبخت در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

بررسی طرح جدید سهام عدالت در وزارت اقتصاد و دارایی

سخنگوی دولت از ارائه سازوکار جدید وزارت امور اقتصادی و دارایی برای رسیدگی به سهام عدالت خبرداد.

بررسی طرح جدید سهام عدالت در وزارت اقتصاد و داراییبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آخرین وضعیت سهام عدالت چگونه است و شنیده شده که این سهام‌ها به بخش خصوصی واگذار شده است پاسخ دولت در این زمینه چیست، اظهار داشت: وزارت امور اقتصادی و دارایی در حال حاضر دست اندرکار طرح جدیدی است که مردم بتوانند از سهام عدالت به نحو بهتری استفاده کنند که سازمان خصوصی سازی در این راستا گزارش بیشتری را به تفصیل ارائه خواهد داد. 

سخنگوی دولت اضافه کرد: افزایش قدرت خرید خانوارها و همچنین افزایش اثربخشی در اقتصاد کلان مورد توجه این وزارتخانه است که در صورت نهایی شدن طرح در موعد مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.

نوبخت همچنین درباره تفاوت بخشنامه ابلاغی بودجه 95 از سوی رئیس جمهور که اقتصاد مقاومتی محور اصلی آن است با بودجه سنوات گذشته اظهار داشت: اساسا مقدمه‌ای که در سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مطرح شده در جهت افزایش رشد اقتصادی و برخورداری از همه ظرفیت‌های داخلی به ویژه فناوری، دانش فنی و افزایش تولید برای صادرات است.

وی تأ‌کید کرد: در اقتصاد مقاومتی این کار از طریق بهبود روابط با کشورهای دیگر و استفاده از همه ظرفیت‌های بین‌المللی و منطقه‌ای حاصل می‌شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه تمام رویکرد این بودجه این است که افزایش رشد اقتصادی همراه با مهار تورم باشد خاطر نشان کرد: در کنار آن وابستگی به نفت باید کاهش پیدا کند و به گونه‌ای باشد که نسبت به گذشته نتایج مثبتی در کشور احساس شود. 


انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
اقای سخنگو تو حرف نزن .هر وقت چیزی می گی بر عکس میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
خدا کند در حد عمل باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
جناب آقاي نوبخت دراستان سيستان وبلوچستان ، اداره كل امورعشايري استان حدودا 70تا80درصدبودجه عمراني صرف حقوق ومزاياي كاركنان طرحي كه اتفاقا اكثرا بالاي 15سال سابقه كاردارن ميشود . اگه راست ميگوييد ي فكري به حال اين قشرزحمتكش بكنيد با اون همه مكاتباتي هم كه انجام شده كسي به فكر اين قشر محروم نيست .
شماها يا به فكر معلما هستين يا پرستارا ، چون تجمعات خوبي راه مي اندازن وسروصدا ميكنن !
آخرین اخبار