قم؛

معرفی برترین‌های مینی‌والیبال پسران قم

رقابت‌های مینی‌والیبال قهرمانی پسران استان قم با معرفی تیم‌های برتر و تجلیل از آنها در حضور مسئولین هیئت والیبال قم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛هیئت والیبال استان قم به منظور تداوم همین روند و پشتوانه‌ سازی برای رده‌های سنی مختلف والیبال قم، اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره مینی والیبال در استان قم کرد و این جشنواره مینی والیبال با شرکت 23 تیم در سالن ورزشی محمدی کاشانی قم برگزار شد.
 
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان اجرایی این رقابت‌ها، جشنواره مینی والیبال قم با شرکت 23 تیم در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سالن ورزشی محمدی کاشانی برگزار شد و با معرفی تیم‌های برتر رده‌های سنی مختلف به پایان رسید. 

با پایان یافتن این جشنواره در رده ابتدایی مسابقات با حضور پنج تیم برگزار شد و در نهایت این تیم ناحیه سه آموزش و پرورش قم بود که بالاتر از دیگر تیم‌های مدعی به عنوان نخست رسید، ضمن اینکه تیم مینی‌والیبال شهید رضاییان نایب قهرمان شد و تیم والیبال ناحیه سه به مقام سومی دست یافت.
 
همچنین رقابت‌های مقطع ششم ابتدایی با شرکت هشت تیم به انجام رسید که در پایان رقابت تیم‌ها، والیبالیست‌های تیم ناحیه دو قم توانستند با شکست دادن تمام حریفان به مقام قهرمانی دست پیدا کنند در حالی که تیم (الف) ناحیه سه و تیم (ب) ناحیه سه به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم این رده را از آن خود کردند.
 
پیکارهای رده متوسطه اول با حضور هشت تیم برگزار شد و تیم ناحیه چهار (الف) توانست از سد تمام حریفان مدعی خود عبور کند و بر سکوی نخست قرار بگیرد، ضمن اینکه تیم مینی والیبال (الف) ناحیه دو به نایب قهرمانی رسید و این تیم (الف) ناحیه سه بود که سوم شد و مسابقات متوسطه دوم با قهرمانی تیم ناحیه به اتمام رسید.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: قم ، معرفی ، برترین ، مینی ، والیبال ، پسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.