شام مهمان محمد رضا گلزار باشید+عکس

بفرماييد شام به سبك محمدرضا گلزار ولی اين بار قرار نيست چهار سوپر استار دور هم جمع بشوند و رقابت كنند كه كدام يك در آشپزي هم مي تواند ستاره باشد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آقاي سوپر استار به سبك خودش شيك و متفاوت در يك رستوران مجلل ميزبان برندگان مسابقه اي خواهد بود كه براي ترويج یک برند طراحي شده است.

مي شود حدس زد كه ديدن چهره محمد رضا گلزار به عنوان سفير سلامت در تبليغات اين برند تنها سورپرايز آقاي سوپر استار نبوده است و  قرار است همواره طرفداران خود را شگفت زده كنند. در سورپرايز جديد، مسابقه اي طراحي شده كه در آن افراد علاقه مند با استندي كه با طرح گلزار تهيه و در داروخانه ها يا بعضي هايپر ماركت ها قرار داده شده است عكس مي گيرند.



شام مهمان محمد رضا گلزار باشید+عکس///منتشر نشود فعلا/کریمی

در این طرح خلاقانه ترين عكس ها انتخاب شده و براي نظرسنجي از مخاطبين صفحه اينستاگرام یک برند به نمايش گذاشته مي شود و عكس برگزیدگان با راي مخاطبين انتخاب مي شود كه اين برگزیدگان علاوه بر دريافت جوايز يك شب شام را در يكي از رستوران هاي مجلل تهران كه نام آن هنوز فاش نشده است، ميهمان آقاي گلزار خواهند بود.

گفتنی است؛ محمدرضا گلزار در تمامي سالهايي كه در عرصه هنر ايران درخشيده است نشان داده كه متفاوت فكر كرده و حساب شده عمل مي كند. اين بار نيز شاهد تلاش او براي جلب توجه طرفدارانش به بهداشت دهان و دندان هستيم كه با توجه به سياست هاي جديد وزارت بهداشت در حوزه پيشگيري از مشكلات دهان و دندان و تخصيص بودجه ويژه براي اين مهم، مي توان متوجه شد كه فعاليت او به عنوان سفير سلامت براي محصولات مراقبت از بهداشت دهان و دندان موج اجتماعي مناسبي را در پيشبرد برنامه مراقبتي وزارت بهداشت در حوزه اجتماعي ايجاد خواهد نمود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار