برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع "ایران؛ قربانی تروریسم" در سوییس

در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل، نمایشگاه عکسی با عنوان "ایران؛ قربانی تروریسم" در کشور سوییس در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سی‌امین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل با حضور سازمان‌های مردم نهاد ایرانی در کشور سوییس در حال برگزاری است.

بهره‌برداری از فضای بین‌المللی موجود در مقر اروپایی سازمان ملل موجب شده است تا نهادهای مختلف در گوشه و کنار دنیا که در این اجلاس حاضرند، با گوشه‌ای از حقایق موجود در ایران که به توجه به سیاه‌نمایی دائم جریان ضد انقلاب خارج نشین، مغفول مانده است آشنا شوند.

در این راستا از جمهوری اسلامی ایران، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم به عنوان یکی از سمن‌های بین‌المللی که کرسی مشورتی شورای حقوق بشر سازمان ملل را نیز داراست، ضمن حضور در سی‌امین نشست عمومی شورای حقوق بشر سازمان ملل، نمایشگاهی را در محل میدان ناسیونال(صندلی شکسته) که سمن‌ها می توانند موضوعات مد نظرشان را ارائه نمایند، برگزار کرده است.

این نمایشگاه که به مدت پنج روز در حال برگزاری است، شامل معرفی گروهک‌های تروریستیِ ناقض حقوق ایرانیان و مولفه‌های حقوق بشری است.

گفتنی است مردم کشورهای مختلف در مواجهه با اینگونه برنامه‌ها، علاقه خود را برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مولفه‌های اجتماعی و حقوقی جامعه ایران اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۲:۳۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
خیلی خوب
آخرین اخبار