رقابتهای انتخابی قهرمانی زیر 16 سال آسیا - تبریز

دومین پیروزی شاگردان علیدوستی مقابل هند + مصاحبه

تیم فوتبال ملی نوجوانان ایران در مصاف با تیم هند با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نوجوانان ایران در چارچوب دومین دیدار خود از سری رقابت‌های فوتبال نوجوانان گروه E مقدماتی قهرمانی آسیا، عصر امروز با قضاوت علی شعبان از کشور کویت به مصاف تیم هند رفت که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان علیدوستی به پایان رسید.

محمد شریفی در دقیقه 25، امیرحسین خدامرادی در دقیقه 42 و محمد قادری در دقیقه 60 گلهای ایران را به ثمر رساندند.

معراج اسماعیلی ، عارف محمدعلی پور، طاها شریعتی، امیرحسین اسماعیل زاده، محمدرضا داوری، محسن گودرزی (87 علیرضا  سواری)، محمد شریفی، وحید نامداری، محمد سرداری(51 محمدرضا غبیشاوی) ، امیرحسین خدامرادی و محمد قادری (61 محمد حسین پور) بازیکنانی بودند که امروز در دیدار برابر هند به میدان رفتند.

لازم به توضیح آخرین دیدار نوجوانان ایران روز یکشنبه 29 شهریورماه مقابل بحرین خواهد بود.

علیدوستی: با بازیهای تدارکاتی، بازیکنان تجربه لازم را بدست می آورند

حمید علیدوستی در نشست خبری دیدار تیم‌های ملی ایران و هند در جمع خبرنگاران گفت: در روز اول مسابقات هند با برد 5 بر صفری که مقابل بحرین به دست آورد نشان داد افق دید بلندی دارد و با استفاده از یک مربی آلمانی برنامه‌ریزی‌های بلندمدتی برای سالهای آینده دارد.

وی افزود: هند با سازماندهی بازی می‌کرد اما ما با برخی تدابیر توانستیم کنترل خوبی بر آنها داشته باشیم و طول و عرض زمین را در اختیار بگیریم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در ادامه بیان کرد: می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما در مسابقات این چنینی باید برخی تدابیری اندیشیده شود تا بازیکنان بتوانند به بازی‌های بعدی نیز برسند.

علیدوستی خاطرنشان کرد: هرچند می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم اما باید انرژی بازیکنان را برای بازی بحرین حفظ می‌کردیم و به همین دلیل بیشتر کنترل بازی را در دست داشتیم و به خوبی توانستیم آن را انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: باید توجه داشته باشید ما در تیم ملی نوجوانان یک هدف کوتاه‌ مدت داشتیم که صعود از گروه بود و تا حدی به آن دست یافتیم اما هدف دوم انجام بازی‌های تدارکاتی گسترده است تا بازیکنان بتوانند تجربه بین‌المللی لازم را به دست آورند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در پاسخ به این سوال که علت درگیری بیش از حد بازیکنانش با تیم حریف چه بود، گفت: من این موضوع را قبلاً هم به بازیکنان گفته‌ام اما همانطور گفتیم باید در مراحل بعدی این نکته را در قالب بازی‌های تدارکاتی به بازیکنان گوشزد کنیم.

علیدوستی افزود: ما به هدف کوتاه مدت خود رسیدیم اما همچنان در قسمت‌های مهمی نقد داریم که باید در فرصت بعدی آنها را رفع کنیم.

وی در واکنش به سخنان سرمربی تیم هند مبنی بر اینکه بازیکنان ایران بیشتر روی ارسال‌های بلند کار می‌کردند، گفت: ما بازی هند با بحرین را دیدیم و متوجه شدیم که آنها بیشتر روی ارسال‌های بلند کار می‌کنند پس باید توپ‌های آنها را قطع می‌کردیم چرا که ممکن بود خطرساز شود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: به همین دلیل پوشش بازیکنان آنها را در دستور کار قرار دادیم و توانستیم کنترل خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار