لفاظی مجدد اوباما:همه گزینه راجع به ایران بر روی میز است

باراک اوباما،رییس جمهور آمریکا برای جلب آرای صهیونیست ها طی سخنرانی در مجمعی که هر دو سال یکبار برگزار می گردد جملات تکراری و نخ نما شده ای بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزای کونا، اوباما در مجمع دوسالانه "اتحادیه اصلاحات یهیودیان مقیم آمریکا" برنامه هسته ای ایران را بزرگترین نگرانی واشنگتن نامید.


بر اساس این گزارش،اوباما در این باره گفت:به همین دلیل است که سیاست ما در این مسئله آشکار شده است.ما مصمم به تلاش برای مسدود کردن مسیر ایران هسته ای هستیم و با متحدین خود بشدت فشار می آوریم و سخترین تحریم ها را بر ایران وارد کرده ایم.
وی در ادامه افزود:در پی تداوم فشارهای وارده هستیم و به همین دلیل بیان می کنم که همه گزینه ها راجع به ایران بر روی میز هستند.
اوباما در این سخنرانی دوباره تعهد خود به حمایت از رژیم صهیونیستی را بیان کرد و گفت:ایالات متحده متعهد به حفظ امنیت اسراییل است .این امنیت نباید شکننده باشد.
وی با لاف زدن در این باره گفت:من بیش از هر رییس جمهور دیگری برای حفظ امنیت اسراییل تلاش کرده ام و بدان افتخار می کنم که حتی در سخت ترین روز هایم برای حفظ امنیت اسراییل تلاش کرده ام.ما در این راه هزینه زیادی کرده ایم و آن را ادامه می دهیم.
این گزارش حاکیست،اوباما عقب نشینی از اجلاس ضد اسراییلی "دوربان" را از جمله تلاش های دیپلماتیک واشنگتن برای حفظ موقعیت تل آویو در جهان عنوان کرد./پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار