علیدوستی: باید تا آغاز مسابقات نهایی برنامه ریزی صحیح و خوبی داشته باشیم

سرمربی تیم ملی نوجوانان معتقد است در مرحله نهایی کار سختی داریم، زیرا تیم های قدرتمندی حضور خواهند داشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،حمید علیدوستی، سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در نشست خبری پس از دیدار مقابل بحرین گفت: سومین تجربه بین الملی بازیکنانم بود پیش از این بازی انگیزه بالایی داشتیم و کنترل بازی را در دست داشتند. بازیکنان تیم ملی ایران می توانستند گل های بیشتری به ثمر برسانند و بچه ها بازی به بازی بهتر شدند.

وی ادامه داد: ما در مرحله نهایی کار سختی داریم زیرا تیم های قدرتمندی حضور خواهند داشت و باید در چند ماه باقی مانده با برنامه ریزی صحیح و هدفمند، بتوانیم با بهترین شرایط به مسابقات نهایی برویم. امیدوارم برای تداوم پیروزی ها در مراحل بالاتر، برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

سرمربی تیم نوجوانان در ادامه بیان کرد: بازی ها کیفیت خوبی داشت و ما پیش از این، بازی های حریف را دنبال می کردیم. تیم هند در اروپا اردو زده بود که نتایج درخشانی کسب کرده و تیم سازماندهی شده بودند. بحرین و لبنان نیز تیم هایی هستند که برنامه ریزی می کنند و طبق این موضوع جلو می روند.

علیدوستی، گفت: ما مسائل روحی و روانی را در کنار مسائل فنی و تاکتیکی به بازیکنان گوشزد کرده بودیم تا عملکرد خوبی داشته باشند. برای اینکه در مراحل بالاتر نیز موفق شویم، به برنامه ریزی خوبی نیاز داریم تا قابلیت های خودمان را نشان بدهیم.

وی در ادامه افزود: باید در ماه های باقی مانده با تمرینات بیشتر و شاید با مشاهده استعداد ها، بازیکنان خوبی را جذب تیم کنیم و در استفاده از موقعیت ها موفق شویم. از فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان به خاطر برنامه ریزی هدفمند و حمایت هایی که از تیم ملی نوجوانان کردند و این راه موفقیت را برای ما هموار کردند تقدیر و تشکر می کنم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان گفت: باشگاه گسترش فولاد تبریز میزبانی خوبی از این مسابقات داشت که باید بگویم کیفیت چمن های ورزشگاه های یادگار امام (ره) و گسترش فولاد تبریز از بهترین زمین های بازی ایران است. البته ما پیش از آغاز رقابت ها اردوی چند روزه ای را به میزبانی باشگاه گسترش فولاد تبریز داشتیم که جا دارد از این باشگاه تشکر ویژه ای کنم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار