اصفهان؛

سنجش سلامت جسمانی دانشجویان بدو ورود به دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از انجام سنجش سلامت جسمانی دانشجویان بدو ورود به دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سید علیرضا مروجی گفت: باتوجه به شروع سال تحصیلی جدید و همزمان با ثبت نام دانشجویان جدید الورود در دانشگاه طبق هماهنگی به عمل آمده بین معاونت های بهداشتی و دانشجویی فرهنگی، معاینات جسمانی شامل ارزیابی مقدماتی و عمومی پزشکی کلیه دانشجویان بدو ورود به دانشگاه علوم پزشکی کاشان براساس شناسنامه سلامت دانشجو انجام می شود.

وی، با اشاره به آغاز این معاینات از 28 تا30 شهریورافزود: این برنامه در راستای برنامه سلامت جوانان و با هدف تشخیص و درمان زودرس اختلالات جسمانی و رفتاری دانشجویان اجرا می گردد.

مروجی، به تکمیل شناسنامه سلامت 153 نفر از دانشجویان جدیدالورود در روز اول معاینات دانشجویان جدیدالورود اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین اسامی دانشجویان نیازمند به ارجاع تخصصی جهت تکمیل معاینات به مراکز تخصصی ارجاع می گردد.

معاون بهداشتی دانشگاه ادامه داد: ارزیابی مقدماتی دانشجویان، غربالگری اولیه سلامت روان و سوء مصرف مواد، رفتارهای تغذیه ای، بررسی فشارخون، پایش رشد، سلامت دهان و دندان، واکسیناسیون و معاینات عمومی پزشکی دانشجویان به طور کامل در این راستا انجام می شود.

این گزارش حاکیست: بسته آموزشی جهت ارتقاء آگاهی دانشجویان شامل بوکلت "ازدواج مناسب برای جوانان"، کتابچه "آمادگی برای ازدواج"، کتابچه" ازدواج"، پمفلت "لذت ترک سیگار"، پمفلت "راهکارهای مفید جهت پیشگیری از مصرف دخانیات در جوانان" و کتابچه "نقش والدین در ازدواج جوانان" در راستای افزایش آگاهی والدین نیز به دانشجویان اهدا گردید. 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.